Arvelen vahvasti,

Anonyymi

ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että Teuvo palvelee ihan jotain muuta herraa kuin Jeesusta Kristusta. Hänen sovitustyötä rienaavat kirjoituksensa kertovat siitä selvää kieltä.

12

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä. Mutta ei silti voi olla enepää pelle kuin nämä tosissaan Jeesustelevat aikuiset.

• Anonyymi

Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.

Oma on ongelmasi, miksi sitä muille julistat?

https://www.youtube.com/watch?v=sdc_6YvJfFo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.

Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tulee jälleensyntyminen uudestaan vauvan vaippoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ylläty. Jeesuksen omana on ihanaa jo täällä maan päällä.

• Anonyymi

Verihurmostelijat yllättyvät kun sovitustyötä ei olekaan.

• Anonyymi

Jeesuksen sovitustyö on jo tehty. 😊

• Anonyymi

3:Moos.17:10-14 Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta. Ja kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, saa pyydystetyksi syötävän metsäeläimen tai linnun, hän vuodattakoon sen veren maahan ja peittäköön multaan. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Siilä kaiken lihan sielu on veri; jokainen, joka sitä syö hävitettäköön. Hebr.9:22 Biblia (1776) Ja lähes kaikki verellä lain jälkeen puhdistetaan, ja paitsi veren vuodatusta ei yhtäkään anteeksiantamusta tapahdu.

• Anonyymi

Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella juoruja toisista?!! Hanki elämä!

• Anonyymi

Juurikin noinikkäästeen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10895
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8177
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5221
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3636
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3558
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3514
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2509
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe