ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että Teuvo palvelee ihan jotain muuta herraa kuin Jeesusta Kristusta. Hänen sovitustyötä rienaavat kirjoituksensa kertovat siitä selvää kieltä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ehkä. Mutta ei silti voi olla enepää pelle kuin nämä tosissaan Jeesustelevat aikuiset.
- Anonyymi
Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.
Oma on ongelmasi, miksi sitä muille julistat?
https://www.youtube.com/watch?v=sdc_6YvJfFo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.
Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tulee jälleensyntyminen uudestaan vauvan vaippoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ylläty. Jeesuksen omana on ihanaa jo täällä maan päällä.
- Anonyymi
Verihurmostelijat yllättyvät kun sovitustyötä ei olekaan.
- Anonyymi
Jeesuksen sovitustyö on jo tehty. 😊
- Anonyymi
3:Moos.17:10-14 Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta. Ja kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, saa pyydystetyksi syötävän metsäeläimen tai linnun, hän vuodattakoon sen veren maahan ja peittäköön multaan. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Siilä kaiken lihan sielu on veri; jokainen, joka sitä syö hävitettäköön. Hebr.9:22 Biblia (1776) Ja lähes kaikki verellä lain jälkeen puhdistetaan, ja paitsi veren vuodatusta ei yhtäkään anteeksiantamusta tapahdu.
- Anonyymi
Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella juoruja toisista?!! Hanki elämä!
- Anonyymi
Juurikin noinikkäästeen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521610Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3591353Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381144- 621091
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3511083Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137969Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel37872Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204798- 62648
Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i98641