Arvelen vahvasti,

ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että Teuvo palvelee ihan jotain muuta herraa kuin Jeesusta Kristusta. Hänen sovitustyötä rienaavat kirjoituksensa kertovat siitä selvää kieltä.
12121
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Ehkä. Mutta ei silti voi olla enepää pelle kuin nämä tosissaan Jeesustelevat aikuiset.

Äänestä
  • Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.

Oma on ongelmasi, miksi sitä muille julistat?

https://www.youtube.com/watch?v=sdc_6YvJfFo

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.

Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.

Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tulee jälleensyntyminen uudestaan vauvan vaippoihin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ylläty. Jeesuksen omana on ihanaa jo täällä maan päällä.

Äänestä

Verihurmostelijat yllättyvät kun sovitustyötä ei olekaan.

Äänestä
  • Jeesuksen sovitustyö on jo tehty. 😊

Äänestä

3:Moos.17:10-14 Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta. Ja kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, saa pyydystetyksi syötävän metsäeläimen tai linnun, hän vuodattakoon sen veren maahan ja peittäköön multaan. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Siilä kaiken lihan sielu on veri; jokainen, joka sitä syö hävitettäköön. Hebr.9:22 Biblia (1776) Ja lähes kaikki verellä lain jälkeen puhdistetaan, ja paitsi veren vuodatusta ei yhtäkään anteeksiantamusta tapahdu.

Äänestä

Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella juoruja toisista?!! Hanki elämä!

Äänestä

Juurikin noinikkäästeen!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että Teuvo palvelee ihan jotain muuta herraa kuin Jeesusta Kristusta. Hänen sovitustyötä rienaavat kirjoituksensa kertovat siitä selvää kieltä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu