ettei kenellekään ole jäänyt epäselväksi, että Teuvo palvelee ihan jotain muuta herraa kuin Jeesusta Kristusta. Hänen sovitustyötä rienaavat kirjoituksensa kertovat siitä selvää kieltä.
Arvelen vahvasti,
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä. Mutta ei silti voi olla enepää pelle kuin nämä tosissaan Jeesustelevat aikuiset.
- Anonyymi
Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.
Oma on ongelmasi, miksi sitä muille julistat?
https://www.youtube.com/watch?v=sdc_6YvJfFo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on,minä en enää voi sietää näitä jeesustelijoita,en voi ymmärtää,miten minä kulutin elämästäni monia vuosia näiden hihhuleiden kanssa,sairasta toimintaa.
Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on hienoa olla uskossa Jeesukseen ja päästä taivaaseen hänen luokseen. Tämä elämä on hyvin lyhyt, mutta ikuinen elämä ei lopu koskaan.
Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.
Niin, tulee jälleensyntyminen uudestaan vauvan vaippoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit yllättyä kun ikuista elämää ei tulekaan.
En ylläty. Jeesuksen omana on ihanaa jo täällä maan päällä.
- Anonyymi
Verihurmostelijat yllättyvät kun sovitustyötä ei olekaan.
- Anonyymi
Jeesuksen sovitustyö on jo tehty. 😊
- Anonyymi
3:Moos.17:10-14 Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta. Ja kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, saa pyydystetyksi syötävän metsäeläimen tai linnun, hän vuodattakoon sen veren maahan ja peittäköön multaan. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Siilä kaiken lihan sielu on veri; jokainen, joka sitä syö hävitettäköön. Hebr.9:22 Biblia (1776) Ja lähes kaikki verellä lain jälkeen puhdistetaan, ja paitsi veren vuodatusta ei yhtäkään anteeksiantamusta tapahdu.
- Anonyymi
Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella juoruja toisista?!! Hanki elämä!
- Anonyymi
Juurikin noinikkäästeen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674