Tiedätkö, kuinka helposti tekisit minut onnelliseksi?

Anonyymi

Ei se olisi vaikeaa. Ei minulla mitään ylisuuria odotuksia tai vaatimuksia ole. Tietysti yksi. Ja sen varmasti jo tiedätkin ;) Yksi asia on saanut minut joskus tolaltani.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kerro!

• Anonyymi

Kerropa kerro ja ihmeessä toki , olen korva pus.

• Anonyymi

Tiedät sen kyllä, "korva".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät sen kyllä, "korva".

Hörökorva?

• Anonyymi

Se, että on yksin vain sinunko?

• Anonyymi

Naulan kantaan.

• Anonyymi

Tiiän, tiiän. Tarkoitat KANKEA.

• Anonyymi

Rehellisyys ja luotettavuus.

• Anonyymi

Ihania vastauksia. Tämänkin voin allekirjoittaa!

• Anonyymi

No varmaan joku että tappaisin itseni tai yms. SairastuIsin masennukseen tai syömishäiriön. Kukaan ei välittäisi. Mitä olen täällä saanut lukea.

• Anonyymi

Hän on joskus saanut minut tolaltani vain katsomalla silmiin. Rakkaus, silmät ja läsnäolo. Ei siinä muuta tarvita, kokemuksesta sen sanon.

Osalla se on naimisiinmeno tai lapsen saaminen yhdessä. Silloin joko puolihuolimattomasti heitetyt skeptisen sanat voi aiheuttaa ilman tarkoitusta tolaltaan menoja. Omat huolimattomat sanani ei koskaan olleet hänelle osoitettuja.

• Anonyymi

Joskus yksi katse riittää eikä mikään ole enää entisellään sen jälkeen.

• Anonyymi

Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.

Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.

Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta?

Joillakin tarkoittaa näköjään hurmostilaa. Itselläni, ap:llä tarkoittaa negatiivista olotilaa. Sellaista täysin sietämätöntä. Parempi on varmaan opetella vaan nauttimaan elämästä ilman sitä toista. Kun ei siitä mitään ei tulisi. En ole joustamaton ihminen, mutta joku asia voi olla edellytyksenä sille, että mitään oikeaa ja hyvää voisi syntyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3795
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      135
      2506
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      58
      2051
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1626
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      13
      1609
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      59
      1375
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1291
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1280
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      72
      1238
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      72
      1217
    Aihe