Ei se olisi vaikeaa. Ei minulla mitään ylisuuria odotuksia tai vaatimuksia ole. Tietysti yksi. Ja sen varmasti jo tiedätkin ;) Yksi asia on saanut minut joskus tolaltani.
Tiedätkö, kuinka helposti tekisit minut onnelliseksi?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kerro!
- Anonyymi
Kerropa kerro ja ihmeessä toki , olen korva pus.
- Anonyymi
Tiedät sen kyllä, "korva".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen kyllä, "korva".
Hörökorva?
- Anonyymi
Se, että on yksin vain sinunko?
- Anonyymi
Naulan kantaan.
- Anonyymi
Tiiän, tiiän. Tarkoitat KANKEA.
- Anonyymi
Rehellisyys ja luotettavuus.
- Anonyymi
Ihania vastauksia. Tämänkin voin allekirjoittaa!
- Anonyymi
No varmaan joku että tappaisin itseni tai yms. SairastuIsin masennukseen tai syömishäiriön. Kukaan ei välittäisi. Mitä olen täällä saanut lukea.
- Anonyymi
Hän on joskus saanut minut tolaltani vain katsomalla silmiin. Rakkaus, silmät ja läsnäolo. Ei siinä muuta tarvita, kokemuksesta sen sanon.
Osalla se on naimisiinmeno tai lapsen saaminen yhdessä. Silloin joko puolihuolimattomasti heitetyt skeptisen sanat voi aiheuttaa ilman tarkoitusta tolaltaan menoja. Omat huolimattomat sanani ei koskaan olleet hänelle osoitettuja.- Anonyymi
Joskus yksi katse riittää eikä mikään ole enää entisellään sen jälkeen.
- Anonyymi
Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.
Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.
Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta?Joillakin tarkoittaa näköjään hurmostilaa. Itselläni, ap:llä tarkoittaa negatiivista olotilaa. Sellaista täysin sietämätöntä. Parempi on varmaan opetella vaan nauttimaan elämästä ilman sitä toista. Kun ei siitä mitään ei tulisi. En ole joustamaton ihminen, mutta joku asia voi olla edellytyksenä sille, että mitään oikeaa ja hyvää voisi syntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714