Tiedätkö, kuinka helposti tekisit minut onnelliseksi?

Anonyymi

Ei se olisi vaikeaa. Ei minulla mitään ylisuuria odotuksia tai vaatimuksia ole. Tietysti yksi. Ja sen varmasti jo tiedätkin ;) Yksi asia on saanut minut joskus tolaltani.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kerro!

• Anonyymi

Kerropa kerro ja ihmeessä toki , olen korva pus.

• Anonyymi

Tiedät sen kyllä, "korva".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät sen kyllä, "korva".

Hörökorva?

• Anonyymi

Se, että on yksin vain sinunko?

• Anonyymi

Naulan kantaan.

• Anonyymi

Tiiän, tiiän. Tarkoitat KANKEA.

• Anonyymi

Rehellisyys ja luotettavuus.

• Anonyymi

Ihania vastauksia. Tämänkin voin allekirjoittaa!

• Anonyymi

No varmaan joku että tappaisin itseni tai yms. SairastuIsin masennukseen tai syömishäiriön. Kukaan ei välittäisi. Mitä olen täällä saanut lukea.

• Anonyymi

Hän on joskus saanut minut tolaltani vain katsomalla silmiin. Rakkaus, silmät ja läsnäolo. Ei siinä muuta tarvita, kokemuksesta sen sanon.

Osalla se on naimisiinmeno tai lapsen saaminen yhdessä. Silloin joko puolihuolimattomasti heitetyt skeptisen sanat voi aiheuttaa ilman tarkoitusta tolaltaan menoja. Omat huolimattomat sanani ei koskaan olleet hänelle osoitettuja.

• Anonyymi

Joskus yksi katse riittää eikä mikään ole enää entisellään sen jälkeen.

• Anonyymi

Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.

Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle "mennä tolaltaan" tarkoittaa negatiivista, jotain järkyttävää tapahtuneeksi, mieli järkkyy.

Mutta tarkoitetaanko näissä kirjoituksissa ilmaisulla hurmiotilaa, mennä sekaisin onnesta?

Joillakin tarkoittaa näköjään hurmostilaa. Itselläni, ap:llä tarkoittaa negatiivista olotilaa. Sellaista täysin sietämätöntä. Parempi on varmaan opetella vaan nauttimaan elämästä ilman sitä toista. Kun ei siitä mitään ei tulisi. En ole joustamaton ihminen, mutta joku asia voi olla edellytyksenä sille, että mitään oikeaa ja hyvää voisi syntyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6144
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1260
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      904
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      827
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      779
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      729
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe