Lisää roskaväkeä tulossa Eurooppaan

Anonyymi

https://mvlehti.net/2021/06/07/saksalaismeppi-varoittaa-eussa-keskustellaan-70-miljoonan-afrikkalaisen-siirtamisesta-eurooppaan/ Jos tuo pitää todellakin paikkansa ja miksei pitäisi, ei meidän tuntemaamme Suomea kohta enää ole. Niin monella tapaa nyt tätä nakerretaan palasiksi. Onneksi on jo senverran ikää, ettei ihan kaikkea hirveyttä tarvitse nähdä, mutta nuoremmat joutuvat sen todistamaan. Mihinkä ihmeeseen tuollaine väkimäärä muka saadaan sopimaan ja ennenkaikkea MIKSI? On muuten hyvät lukijakommentit tuon itse jutun lopussa, siitä, miten meitä kokoajan aivopestään.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unelmoijat saavat nyt sitä unelmaa, josta ovat haaveilleet, ottaakohan sipilä nyt elättejä?

      • Anonyymi

        ”Olen itse työskennellyt EU:n muuttoliikesopimuksen kanssa jonkin aikaa, ja minun mielestäni olisi katastrofaalista hyväksyä tällainen sopimus”, Gunnar Beck sanoi. ”Ei ole kauaa siitä, kun EU puhui jopa 70 miljoonan afrikkalaisen tuomisesta Eurooppaan vuoteen 2035 mennessä. Nöyrä näkemykseni on, ettei sellaista tarvita taloutemme nykyaikaistamiseksi”.

        Luku 70 miljoonaa vaikuttaa korkealta, mutta Beckin mukaan kukaan EU-komissiossa ei ole kiistäny tietoa, että kyseessä on juuri niin paljon afrikkalaisia, jotka he aikovat tuottaa EU-alueelle.

        Saksalainen EU-parlamentin jäsen varoittaa, että unioni yrittää ajaa muuttoliikesopimuksen (mamupaketti) lävitse vielä myöhemmin tänä kesänä, kunhan koronaviruksen perusteella voimaan ajetut sulkutilat lopetetaan ja EU:ssa vallitsee suotuisa ilmapiiri asian käsittelyyn.


    • Anonyymi

      Ei tuolta Afrikasta tulijat kesken lopu. Kolmessa vuorossa naivat uusia nutipäitä siirtolaisiksi.

      • Anonyymi

        Hyi helvetti, kammottava, puistattava ajatuskin..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Monikulttuurisuus-kehitysmaakehitys on varmin tapa pitää kansa hajanaisena, jolloin sitä on helpompi rahaeliitin hallita.


    • Anonyymi

      Mikähän tosiaan pistää tekemään siirtoja. Ne on muutenkin itse siirtymässä, ja sitä pitäisi mieluumminkin rajoittaa ja hidastaa jotenkin, eikä itse alkaa hakemaan sieltä.
      Vaikka eurooppa muka vanhenee, ei tänne kerralla tarvitse väestönvaihtoa tehdä.
      Suomalaisillakaan ei ole muuta tietä kuin pyrkiä itään päin, siellä on vielä metsiä, jonne asumaan karhujen keskelle.
      Hyvää tulevaisuutta ei näytä olevan kenellekkään tulossa, pelkkää itkua ja hammastenkiristystä.
      Kun tietäisi selviytymiskeinon, amerikan mannerkaan ei ole pakotie, korkeintaan alaska ja kanadan pohjoiset metsät.
      Mutta miten siellä elämän aloittaa, pitääkö aloittaa punapuiden kaatamisesta, tuskin se ihan kaikilta onnistuu.
      Ja pitäisi hakea jonkunlaista maahanmuuttolupaa, ja ottavatko ne eurooppalaisiakaan, ellei ole joku miljonääri.

      • Anonyymi

        Minä asuisin paljon mielummin karhujen, kuin noiden afrikansaastojen keskellä.


    • Anonyymi

      Tuolta tulijat ovat todistetusti meitä valovuoden jäljessä älykkyydessä

      • Anonyymi

        Eliitti haluaa tyhmää alamaista PISA-huippujen sijaan. Jälkimmäinen kun vaatii tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja hyvinvointia.


      • Anonyymi

        Joo luulisi, että jo riittäisi maassa tällhetkellä oleva roskaväki, josta ei mitään muuta ole, kuin kuluja!! Mutta ei, lisää vaan nekruja pahaa tekemään ja etuja vaatimaan.


    • Anonyymi

      mansikan poimiat tulivat sitten ukrainasta eikä lähi idästä,

    • Anonyymi

      "Saksalaismeppi". Eli paikallinen persu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe