Lisää roskaväkeä tulossa Eurooppaan

Anonyymi

https://mvlehti.net/2021/06/07/saksalaismeppi-varoittaa-eussa-keskustellaan-70-miljoonan-afrikkalaisen-siirtamisesta-eurooppaan/ Jos tuo pitää todellakin paikkansa ja miksei pitäisi, ei meidän tuntemaamme Suomea kohta enää ole. Niin monella tapaa nyt tätä nakerretaan palasiksi. Onneksi on jo senverran ikää, ettei ihan kaikkea hirveyttä tarvitse nähdä, mutta nuoremmat joutuvat sen todistamaan. Mihinkä ihmeeseen tuollaine väkimäärä muka saadaan sopimaan ja ennenkaikkea MIKSI? On muuten hyvät lukijakommentit tuon itse jutun lopussa, siitä, miten meitä kokoajan aivopestään.

13

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unelmoijat saavat nyt sitä unelmaa, josta ovat haaveilleet, ottaakohan sipilä nyt elättejä?

• Anonyymi

”Olen itse työskennellyt EU:n muuttoliikesopimuksen kanssa jonkin aikaa, ja minun mielestäni olisi katastrofaalista hyväksyä tällainen sopimus”, Gunnar Beck sanoi. ”Ei ole kauaa siitä, kun EU puhui jopa 70 miljoonan afrikkalaisen tuomisesta Eurooppaan vuoteen 2035 mennessä. Nöyrä näkemykseni on, ettei sellaista tarvita taloutemme nykyaikaistamiseksi”.

Luku 70 miljoonaa vaikuttaa korkealta, mutta Beckin mukaan kukaan EU-komissiossa ei ole kiistäny tietoa, että kyseessä on juuri niin paljon afrikkalaisia, jotka he aikovat tuottaa EU-alueelle.

Saksalainen EU-parlamentin jäsen varoittaa, että unioni yrittää ajaa muuttoliikesopimuksen (mamupaketti) lävitse vielä myöhemmin tänä kesänä, kunhan koronaviruksen perusteella voimaan ajetut sulkutilat lopetetaan ja EU:ssa vallitsee suotuisa ilmapiiri asian käsittelyyn.

• Anonyymi

Ei tuolta Afrikasta tulijat kesken lopu. Kolmessa vuorossa naivat uusia nutipäitä siirtolaisiksi.

• Anonyymi

Hyi helvetti, kammottava, puistattava ajatuskin..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Monikulttuurisuus-kehitysmaakehitys on varmin tapa pitää kansa hajanaisena, jolloin sitä on helpompi rahaeliitin hallita.

• Anonyymi

Mikähän tosiaan pistää tekemään siirtoja. Ne on muutenkin itse siirtymässä, ja sitä pitäisi mieluumminkin rajoittaa ja hidastaa jotenkin, eikä itse alkaa hakemaan sieltä.
      Vaikka eurooppa muka vanhenee, ei tänne kerralla tarvitse väestönvaihtoa tehdä.
      Suomalaisillakaan ei ole muuta tietä kuin pyrkiä itään päin, siellä on vielä metsiä, jonne asumaan karhujen keskelle.
      Hyvää tulevaisuutta ei näytä olevan kenellekkään tulossa, pelkkää itkua ja hammastenkiristystä.
      Kun tietäisi selviytymiskeinon, amerikan mannerkaan ei ole pakotie, korkeintaan alaska ja kanadan pohjoiset metsät.
      Mutta miten siellä elämän aloittaa, pitääkö aloittaa punapuiden kaatamisesta, tuskin se ihan kaikilta onnistuu.
      Ja pitäisi hakea jonkunlaista maahanmuuttolupaa, ja ottavatko ne eurooppalaisiakaan, ellei ole joku miljonääri.

• Anonyymi

Minä asuisin paljon mielummin karhujen, kuin noiden afrikansaastojen keskellä.

• Anonyymi

Tuolta tulijat ovat todistetusti meitä valovuoden jäljessä älykkyydessä

• Anonyymi

Eliitti haluaa tyhmää alamaista PISA-huippujen sijaan. Jälkimmäinen kun vaatii tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja hyvinvointia.

• Anonyymi

Joo luulisi, että jo riittäisi maassa tällhetkellä oleva roskaväki, josta ei mitään muuta ole, kuin kuluja!! Mutta ei, lisää vaan nekruja pahaa tekemään ja etuja vaatimaan.

• Anonyymi

mansikan poimiat tulivat sitten ukrainasta eikä lähi idästä,

• Anonyymi

"Saksalaismeppi". Eli paikallinen persu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe