mehiläinen kulliin

Anonyymi

Onko kukaan antanut mehiläisen pistää kulliin. Tekisi mieli kokeilla.
Muurahaisten olen monta antanut pureskella vehkeitäni

30

1303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renkiä oli mehiläinen pistänyt kyrpään. Teki kipeetä. Emäntä neuvoi, että kaiken paree on huljutella sitä piimäpytyssä. Piika kulki aitan ohi, kun renki huljutteli: "Hui kauhee. Oon mä monta kertaa nähny, kun se laukee, mut en vielä koskaan, kun sitä ladataan."

      • Anonyymi

        Voi kun jännää keksi parempi


    • Anonyymi

      Itse olen antanut sääskien imeä verta terskastani, niitä saattaa olla 10-15 ympäri terskaa ja kalun varressa. Joidenkin pistos sattuu varsinkin kalun alapinnalla. Jonkun kerran paarmat ovat haistaneet sääskien veriaterioinnin ja ovat myös tulleet puremaan. Joku iso Paarma puri aika kivasti ja sai veren valumaan terskasta mutta pienemmätkin paarmalajit ovat osaavia. Myös minä olen antanut muurahaisten purra kaluani. Otin aurinkoa pihalla, levoton hunajaa terskaani ja kohta mehiläiset haistoivat hunajatarjoiluni ja tulivat syömään, ne putsasivat terskan eivätkä purreet kalua.

      • Anonyymi

        On täällä mielisairasta porukkaa.


      • Anonyymi

        Parin viikon päästä lähden lammastilalle. Siellä on erilaisia paarmoja paljon. Viime kesänä oli useita paarmoja kullin kimpussa. Ei tullut pahempia jälkiä verta vuosi jonkun verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä mielisairasta porukkaa.

        Mitäs olet täällä mee hoitoon hopi hopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet täällä mee hoitoon hopi hopi

        Sinä se sinne kuulut!


    • Anonyymi

      Sitä ollaan eläimiin sekaantujia.

    • Anonyymi

      Hyvä idea. Sitten vasta kokeiltuasi tiedät.

    • Anonyymi

      Muurahaisista puheen ollen, annoin momien kymmenien muurahaisten syödä vehkeitäni parin minuutin ajan. Jäljet näkyivät karvattomassa alapääsäni selvästi
      parisen viikkoa

      • Anonyymi

        Yks lysti kun ketään ihmistä ei kiinnosta sun rupiset kassit


    • Anonyymi

      Olen jo pitkään harkinnut, miltä tuntuisi, kun mehiläinen pistää kulliin.
      Muurahaiset ovat saaneet pureskella kulliani useinkin.
      Päätin kuitenkin, että kokeilen ensin kivestä.

      Puutarhassame on paljon mehiläsiä, jotka lentävät kukasta kukkaan. Katsoin sopivan istumapaikan ja levitin hunajaa toiselle kivekselle.
      Melko pian lasketui mehiläinen imemään hunajaa kivekseltäni. Tökkäsin tikulla hieman mehiläistä ja samanaikaiseti se iski piikkinsä kivekseeni.
      Kipu oli valtava ja kives turposi huomattavasti. Antihistamiini ja kortisoonivoide alkoivat vaikuttaa tunnin päästä ja turvotus alkoi laskea. Pientä arkuutta ja punoitusta oli viel seuraavana päivä.
      Kokeilu oli kivulias ja päätin kokeilla seuraavallla kerralla molempiin kiveksiin ja ehkä joskus myöhemmin terskaan.
      Mehiläiset ovat minua pistäneet useinkin, eikä niiden pistoista ole tullut ongelmia, jotenka uskalsin kokeilla

      • Anonyymi

        Älä mieti.
        Tee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mieti.
        Tee!

        Jos olet sitä mieltä, niin kokeilen huomenna ja ylihuomenna pisureikään


      • Anonyymi

        Mitäs jos tunkisit koko kyrvän sinne mehiläispesään ja jättäisit ne histamiinit väliin! Olisko jänskää vähän!


    • Anonyymi

      Nyt olisi kova halu mennä ottamaan ne mehiläisenpistokset, mutta en pysty päättämään sitä, annanko mehiläisten pistää kumpaankin kivekseen tai pisureikään..

      Kivekset voitelisin hunajalla ja pisureikään työntäisin myös hunajaa.

      • Anonyymi

        Tyhjänpäiväistä selittelyä.
        Et vaan uskalla.
        Raukka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjänpäiväistä selittelyä.
        Et vaan uskalla.
        Raukka!

        Tuollaiset sanat antavat enemmän uskallusta


    • Anonyymi

      Entä, jos työntäisin steriilin neulan terskaasi ja/tai kiveksiisi?

      t. Homopoika

      • Anonyymi

        Haluatko tehdä sen. Minä tykkään kullini rajusta ja kivuliaasta käsittelystä. Olisi ihanaa katsella kun paksu neula läpäisee terskani tai kivekseni


    • Anonyymi

      Eikö kukaan halua kannustaa minua kullin käsittelyyn mehiläisillä

      • Anonyymi

        On sanottu jo kahdesti.
        TEE SE NYT!


      • Anonyymi

        Minä kannustan, on oikea päivä tehdä se kun on kuumaa ja hyönteiset liikkeellä nälkäisinä!

        Itsekin olen hyttysille antanut nupin syötäväksi ja 20-30 hyttysenpiston jälkeen tekee höpöä mutta vaikka kahdesti olen saanut kimalaisen ja ampiainen houkuteltua terskan päälle kävelemään niin eivät ole purreet mutta ovat imeneet touhutipat innoissaan.

        Sen sijaan olen saanut aiheeseen osin liittyen voimakkaita orkkuja sähkökärpäslätkän avulla. Sen päälle kun asettaa liukkarilla tai touhutipoilla voidellun jäykän kalun ja painaa nappia lätkän kyljessä sarjanäpytyksellä n. sekunnin välein lyhyesti niin saa kyllä huikean siemensyöksyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannustan, on oikea päivä tehdä se kun on kuumaa ja hyönteiset liikkeellä nälkäisinä!

        Itsekin olen hyttysille antanut nupin syötäväksi ja 20-30 hyttysenpiston jälkeen tekee höpöä mutta vaikka kahdesti olen saanut kimalaisen ja ampiainen houkuteltua terskan päälle kävelemään niin eivät ole purreet mutta ovat imeneet touhutipat innoissaan.

        Sen sijaan olen saanut aiheeseen osin liittyen voimakkaita orkkuja sähkökärpäslätkän avulla. Sen päälle kun asettaa liukkarilla tai touhutipoilla voidellun jäykän kalun ja painaa nappia lätkän kyljessä sarjanäpytyksellä n. sekunnin välein lyhyesti niin saa kyllä huikean siemensyöksyn.

        Kokeilin tänään kun olin kukkivalla pellolla kävelemässä. Jäin makaamaan hiljaiselle tuulettomalle paikalle ja otin kalun esille. Ei mennyt kauaakaan kun tuli useita hyttysiä imemään verta terskasta. Tätä kesti puolisen tuntia, sain ainakin 25-30 pistoa hyttysiltä. Tämän jälkeen laitoin täällä olleen vinkin mukaisesti hunajaa terskaani ja vartti meni kunnes tuli iso kimalainen terskan päälle. Se ei pistänyt mutta kutitteli kivasti kun se imi hunajaa. Silloin olisi kannattanut lähteä menemään jos olisin arvannut mitä tapahtuu seuraavaksi. Kalunpäähän meinaan istahti joku punaruskea kapean mallinen pitkäsiipinen kovakuoriainen jolla oli pitkät tuntosarvet. Sen liikehdintä terskan päässä tuntui niin epämiellyttävältä koska sillä oli jotenkin terävät kovat jalat, jotta aloin huitoa sitä pois hätistelläkseni. Se ei huitomisesta tykännyt vaan puri tai pisti terskaani tavalla joka sai minut karjumaan tuskasta kovaan ääneen. Järjetön tuska iski kulliini enkä keksinyt mitään muuta apua kuin työntää kaluni mukana olleeseen hunajapurkkiin.

        Kotiin päästyäni menin äkkiä saunaan pesemään ja tutkimaan muniani. Näin heti että terska oli turvonnut ainakin kaksinkertaiseksi ja oli tulipunainen. Kylmä vesi auttoi kipuun jonkin verran mutta kirvely ja turvotus jatkuvat voimakkaina koko ajan. Muija ihmetteli kun jouduin sanomaan etten jaksa naida tänä iltana häntä ollenkaan. En tietenkään voinut kertoa mitä olin päivällä tehnyt ja mitä siitä seurasi koska en usko että hän sen kuultuaan enää pitäisi minua täysjärkisenä. Kaikkea se kiima ja kokeilunhalu teettää. Hyönteissivustoa tutkin ja se pirulainen näyttää olleen jonkin sortin pistiäinen. Sitä tässä murehdin, että paraneeko tämä ilman lääkäriä, koska en kehtaa sinne tätä mennä näyttämään ja voiko tulla pahempiakin seurauksia tästä vammasta? Esinahkaa ei nyt saa millään turvoksissa olevan terskan päälle, mahtaako olla vaarana että verenkierto estyy kullissa? On tämä perseestä että pitikin mennä hölmöilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin tänään kun olin kukkivalla pellolla kävelemässä. Jäin makaamaan hiljaiselle tuulettomalle paikalle ja otin kalun esille. Ei mennyt kauaakaan kun tuli useita hyttysiä imemään verta terskasta. Tätä kesti puolisen tuntia, sain ainakin 25-30 pistoa hyttysiltä. Tämän jälkeen laitoin täällä olleen vinkin mukaisesti hunajaa terskaani ja vartti meni kunnes tuli iso kimalainen terskan päälle. Se ei pistänyt mutta kutitteli kivasti kun se imi hunajaa. Silloin olisi kannattanut lähteä menemään jos olisin arvannut mitä tapahtuu seuraavaksi. Kalunpäähän meinaan istahti joku punaruskea kapean mallinen pitkäsiipinen kovakuoriainen jolla oli pitkät tuntosarvet. Sen liikehdintä terskan päässä tuntui niin epämiellyttävältä koska sillä oli jotenkin terävät kovat jalat, jotta aloin huitoa sitä pois hätistelläkseni. Se ei huitomisesta tykännyt vaan puri tai pisti terskaani tavalla joka sai minut karjumaan tuskasta kovaan ääneen. Järjetön tuska iski kulliini enkä keksinyt mitään muuta apua kuin työntää kaluni mukana olleeseen hunajapurkkiin.

        Kotiin päästyäni menin äkkiä saunaan pesemään ja tutkimaan muniani. Näin heti että terska oli turvonnut ainakin kaksinkertaiseksi ja oli tulipunainen. Kylmä vesi auttoi kipuun jonkin verran mutta kirvely ja turvotus jatkuvat voimakkaina koko ajan. Muija ihmetteli kun jouduin sanomaan etten jaksa naida tänä iltana häntä ollenkaan. En tietenkään voinut kertoa mitä olin päivällä tehnyt ja mitä siitä seurasi koska en usko että hän sen kuultuaan enää pitäisi minua täysjärkisenä. Kaikkea se kiima ja kokeilunhalu teettää. Hyönteissivustoa tutkin ja se pirulainen näyttää olleen jonkin sortin pistiäinen. Sitä tässä murehdin, että paraneeko tämä ilman lääkäriä, koska en kehtaa sinne tätä mennä näyttämään ja voiko tulla pahempiakin seurauksia tästä vammasta? Esinahkaa ei nyt saa millään turvoksissa olevan terskan päälle, mahtaako olla vaarana että verenkierto estyy kullissa? On tämä perseestä että pitikin mennä hölmöilemään.

        Vieläkö on kalu turvoksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö on kalu turvoksissa?

        Kokoajan jo kolmatta vuotta! 😂👍


    • Anonyymi

      Mille hyttysenpuremat tuntuvat niin herkällä alueella? Olen nainen ja miettinyt antaisinko hyttysen imeä pillustani verta

      • Anonyymi

        Kokeile ja ota zyrteciä. Se vähentää kutinaa. Kerro sitten, miltä tuntui


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista keskustelua. Tulee mielen ajat, jolloin annoin pussillisen muurahaisia syödä vehkeitäni minuutin ajan. Nokkospiiskausta teen jatkuvasti

    • Anonyymi

      Nokkoset tuntuu paremmalta, kokeile!

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe