Missä olet Herra?

Anonyymi

Yhtä minä nyt sinulta pyydän; älä sitä minulta kiellä.
Kahta minä sinulta pyydän - niin kauan kuin elän, älä niitä kiellä:
Kahta minä sinulta pyydän, älä niitä minulta koskaan kiellä, kuolemaani saakka

Älä kiellä tarvitsevalta hyvää, milloin sitä tehdä voit.

ota pois kätesi minun päältäni, ja älköön kauhusi minua peljättäkö;

Vaietkaa, antakaa minun olla, niin minä puhun, käyköön minun miten tahansa.
Miksi minä otan lihani hampaisiini ja panen henkeni kämmenelleni?
Katso, hän surmaa minut, en minä enää mitään toivo; tahdon vain vaellustani puolustaa häntä vastaan.
Jo sekin on minulle voitoksi; sillä jumalaton ei voi käydä hänen kasvojensa eteen.

sitten haasta, niin minä vastaan, tahi minä puhun, ja vastaa sinä minulle.
Mikä on minun pahain tekojeni ja syntieni luku? Ilmaise minulle rikkomukseni ja syntini.
Miksi peität kasvosi ja pidät minua vihollisenasi?

Herra etkö uskalla ihmisen, luotusi kanssa oikeutta käydä?
Missä olet?

Miksi lymyät piilossa kuin pahan tekijä, etkä voi katsettasi nostaa edessäni?
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, et uskalla luotusi edessä edes sanaa sanoa!

Etkö itse kehu itseäsi:
Vaietkaa minun edessäni, te merensaaret. Kansat verestäkööt voimansa, astukoot esiin ja puhukoot sitten; käykäämme oikeutta keskenämme.
Joo, kyllä kansat ovat vaiti edessäsi, sillä turhaa on tyhjää ja pimeää huutaa!
En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.

Niinpä niin, ja koska tämä ihme sitten tapahtuu, mitä pelkäät Herra!

tule ja OSOITAN että olen oikeassa!
Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.

tämäkö on este ettet uskalla palvelijaa kohta ja nostaa katsettasi? että osoitan että olen oikeassa!

kyllä sinulla, Herra sanoja piisaa, ei ne mitään maksa, mutta etkä uskalla avata suutasi edessäni, niin että voin vastata ja jos kykenet yhteen tuhannesta vastaamaan olen suuresti ihmeisäni.

Missä olet Herra?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

      Nyt Herram jopa vauvat myydään moolokin kitaan,
      Missä olet?

      Herra Jeesus, jos yksi paha ja ilkeä perkeleen oma, tahtoo vietellä ja tuhotta 99 lammasta, mtä teet?

      Et suojele ja armahda näitä viatttomia vaan olet armollinen sillä yhdellä perkeleen omalla?!

      eli yksi perkeleen oma on sinulle arvokkaampi kuin 99 omaasi?

      Kyllä sinä Herra kauniisti puhut, mutta se on vain tyhjää puhetta, kuin pilvi joka ei tuo sadettta!

      Tämän kaltaiseksi sinut Jumala olen havainnut!
      ett oikeasti vääliitää muusta kuin itsestäsi ja etsit vain omaasi.
      Miksi olet ottanut ihmisen avuksesi niin että itse olet piilossa?

      etkö uskalla edes ihmisen kanssa oikeutta käydä, kuin sittten itse pääpahen eli perkelenen!

      On siinä, totisesti pelastaja ja hyvä Isä!
      pelkuri olet, et uskalla edes ihmisen kanssa oikeutta käydä!

      häpeä siellä turvassa, taivaassa ja ole itke kurjuttasi..
      et ole ollut, sanojesi takana, ett edes niiden sanoejn eli lupausten takana, joita olett itse omalla Nimelläsi valalla vannonut.

      Miksi turhaa valoja vannon ihmisen edessä!
      pelkuri!

    • Anonyymi

      Oi jospa edes surmaisit minut!
      toki siihen kykenet?

      Jo RIITTTÄÄ, surmaa minut, en tahdo ajatella enkä puhua sinusta!
      Ota sieluni ja ota henkeni!

      Kirottu olkoon se päivä kun synnyin
      kirottto olkoon se päivä, kun makamas, Jeesus ttuli minua pelastamaan!

      ja mistä olet minut pelastanut, ettt mistäään vaan lähettit suuren sotajoukkosi kimpuuni, sinää kurja!

      Kaiken hyvää olett tuhonutt, pohjaa ja viimeistä myöten,
      Olisin itse tehnytt elämästi peremman kuin sinä olet tehny!

      Siinä sais, Daniel, Nooa, sekä job, Samuelin jaj Mooseksen kanssa edessäni hävettä!

      Miksi näin pahoin teit minulle!
      mitä voitttoa olettt siitä saanut!

      aprempi olsii ollut etten ikinä olisi syntynyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe