Tietääkö joku Huikurin koulun tilanteesta? Onko vielä myytävävä? Jos on, missä?
Huikurin koulu
12
1501
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö jo ole löytynyt sopivaa ostajaa
- Anonyymi
Onko sopivan palkaamiset lahjusten ottamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sopivan palkaamiset lahjusten ottamista
?????????
- Anonyymi
Poistettu myynnistä. Ei kelpaa kenellekkään purkukuntoinen.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi jos hinnasta sovitaan.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmia asua, vähän putkitöitä ja sähköjä..kattoa vähän korjata ja alkoi asumaan.
Nehän osasi aikanaan ihmiset rakentaa järkevästi, hirsirunko ja painovoimanen ilmanvaihto on hyvä yhdistelmä verrattuna nykyajan taloihin joissa ilma ei vaihdu ilman koneita. Puuuunit onneksi säästetty kaikki eikä koskaan ollut vesikiertopattereita. Tokihan vanhassa koulussa pientä puuhaa riittää. Yllättävän hyvin säilynyt kuitenkin..itsekin odotin pahenpaa kun kävin katsomaan ekakertaa.
- Anonyymi
Eiköhän huikurin koulu ole siellä mihin se on rakennettu
- Anonyymi
Muistaako joku vielä sen ajan, kun Huikurin koulua yritettiin pelastaa houkuttelemalla kylälle uusia asukkaita, lapsiperheitä? Olisiko siitä noin 30 vuotta. Yhtään ei tullut. Nyt yritetään myydä Halkoniemeä, vaikka kysyntää ei ole.
- Anonyymi
Halkoniemi onkin taas sitä eliitin suuruuden hulluutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halkoniemi onkin taas sitä eliitin suuruuden hulluutta
Hyvää nimipäivää sinulle täältäkin.
- Anonyymi
vuonna 2031 hahahhahaaaahha!!!
- Anonyymi
On myyty jo 8000€ oli hinta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772