Se on sitten ensimmäinen 10 000 täynnä tälle vuodelle, meni vähän huomaamatta. Käytännössä DVV:n osuus on kasvanut, joten todellinen luku on suurempi kuin tuosta voi päätellä.
Silti eromäärä jäänee maltilliseksi. Kastamattomuuden suhteellinen merkitys kasvaa koko ajan.
10k täynnä tälle vuodelle
12
792
Vastaukset
Aiemmin joku mainitsi jotain sen suuntaista, että erojen määrä olisi nyt eroakirkosta luku plus 40% (vai oliko se niin, että DVV:n kautta eroaa 40%?).
Kummin päin tahansa, ei tämän vuoden tilanne mitenkään surkea ole. Ennätykset tietenkin alkavat olla kiven alla, sitä mukaan kun kirkkokansa vähenee.Kirkontilastot.fi päivittyi viimeksi 10.5. eli ehkä katsotaan jos huomenna tulee toukokuun luvut. Niitä ja eroakirkosta-palvelun lukuja seuraamallahan tuota voi selvittää.
jori.mantysalo kirjoitti:
Kirkontilastot.fi päivittyi viimeksi 10.5. eli ehkä katsotaan jos huomenna tulee toukokuun luvut. Niitä ja eroakirkosta-palvelun lukuja seuraamallahan tuota voi selvittää.
Alkuvuodesta 3kk. aikana kirkon jäsenmäärä näköjään väheni 9259 jäsenellä. Tuosta tulisi yksinkertaisimmalla laskutavalla vuoden vähenemäksi 37036 vuodenvaihde.
- Anonyymi
Alkuvuonna oli melko tasaisesti joka kk noin 70% eronnut eroakirkosta.fi:ssä ja 30% muualla, eli melko tarkkaan erojen kokonaiamäärä on eroakirkostaluku plus 40%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuvuonna oli melko tasaisesti joka kk noin 70% eronnut eroakirkosta.fi:ssä ja 30% muualla, eli melko tarkkaan erojen kokonaiamäärä on eroakirkostaluku plus 40%.
14 143 eroa eroakirkosta.fi:ssä 1-5/2019 'normaalioloissa' ennen kuin korona ja DVV-erot muuttivat kuviota oleellisesti.
Anonyymi kirjoitti:
14 143 eroa eroakirkosta.fi:ssä 1-5/2019 'normaalioloissa' ennen kuin korona ja DVV-erot muuttivat kuviota oleellisesti.
Nyt tuo numero näyttäisi kirkon mukaan olevan 13 454, viiden prosentin verran on vaisumpaa.
- Anonyymi
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=31&kaannos=fi-38&kirjat=jer
Ei paljon paha nii vaa vähä hyvä
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm- Anonyymi
Onko uskovaiselle suomen kielen kirjoittaminen todella täysin mahdotonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uskovaiselle suomen kielen kirjoittaminen todella täysin mahdotonta?
Et sitten mitään muuta kommentoitavaa keksinyt, kuin toisen suomenkielen osaamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten mitään muuta kommentoitavaa keksinyt, kuin toisen suomenkielen osaamisesta?
Olisiko "Eikö noin ääliömäistä kommenttia voisi edes yrittää kirjoittaa kelvollisella suomen kielellä?" parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko "Eikö noin ääliömäistä kommenttia voisi edes yrittää kirjoittaa kelvollisella suomen kielellä?" parempi?
Olisi fiksumpaa olla kommentoimatta kokonaan, jos ei keksi mitään järkevämpää.
- Anonyymi
Öisin saattaa vähän hikoiluttaa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443