Isänmaa tarvitse Keskustan

Keskusta on merkittävin puolue kun ajatellaan koko maan kokonaisvaltaista asioiden hoitamista.

20

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos lopettaisit täällä kirjoittelun, niin Keskusta voisi saada muutaman lisä-äänestäjän.

Mutta kerrotaan kuitenkin totuus: aloittaja asuu Inkeroisissa, ja on ollut vaaleissa ehdokkaana sekä Perussuomalaisissa että Suur-Kouvolan Sitoutumattomissa. Motiiviaan esiintyä keskustalaisena emme tiedä. Ehkä haluaa antaa Keskustasta tyhmän kuvan, jotta ihmiset äänestäisivät muita puolueita? Onneksi tällä palstalla ei kuitenkaan kovin montaa kymmentä kirjoittajaa ole, ja monien poliittiset kannat varmaan jo vakiintuneita, joten ei onnistu yrityksessään.

• Anonyymi

Itse aloituksen sisällöstä olen pitkälti samaa mieltä. Keskusta on ainoa puolue, joka puolustaa edes jonkinlaista positiivista aluepolitiikkaa, mistä syystä nousee omalla listallani top kolmoseen. Tämä "vakaumus" minulla on ollut viimeisen kymmenen vuoden ajan; vuoden 2010 vuorotteluvapaastani asti. Vietin sen entisessä kotikunnassani, muuttotappioalueella.

• Anonyymi
        TodellinenAitoSOTILAS kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

No, sinä olet viimeinen henkilö kenellekään sanomaan, ettei täällä saisi käsitellä henkilökohtaisia asioita. 😮🤨 Sinä itse täällä paskantärkeänä iniset jostain mitättömästä ja merkityksettömästä sotilasjutusta, jossa ei ole päätä eikä häntää, ja joka on täysin paskan arvoista.

Mutta halusin vain satunnaisille vierailijoillekin tehdä selväksi, mitä poliittista suuntausta sinä itse edustat.

• Anonyymi

Jos sairaus, oksentelu ja julkinen paskantaminen ovat järkevyyttä, niin olet todellakin järkevä, ja vieläpä avoimesti!

• Anonyymi

Ikäni on 47, joten vanhus en ole.

• Mites tsadilaisella menee?

• Anonyymi

Mites tsadilaisella menee?

En tiedä. Sitä on kysyttävä joltain tsadilaiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse aloituksen sisällöstä olen pitkälti samaa mieltä. Keskusta on ainoa puolue, joka puolustaa edes jonkinlaista positiivista aluepolitiikkaa, mistä syystä nousee omalla listallani top kolmoseen. Tämä "vakaumus" minulla on ollut viimeisen kymmenen vuoden ajan; vuoden 2010 vuorotteluvapaastani asti. Vietin sen entisessä kotikunnassani, muuttotappioalueella.

Hyvä Keskusta!

• Anonyymi

Inkeroisten tyyppi ei ole terve, skitsofrenia vaivaa. Hutikan tilaisuuksiin ei ole ossilla enää asiaa.

• Anonyymi

Minä olen aina valikoinut tilaisuudet, joihin osallistun.

• Anonyymi

Ota ossi Ketopironi ja Lyrica. Olosi helpottuu, harhat vähenevät.

• Anonyymi

Hyvä ja piristävä aloitus! Vaikka huumori ja erityisesti ironia on vaikea laji, niin ei politiikkaa pidä liian vakavasti ottaa ja tällaisille ironisille lausahduksille on tilausta!

Perussuomalaiset vastustavat rasismia.
      Vihreät ymmärtävät metsäteollisuuden tarpeet.
      RKP on paljon muutakin kuin kielipolitiikkaa.
      Keskusta ajattelee koko maan etua.

Kuka keksii lisää?

• Anonyymi

Olisiko tässä:
        SDP on nuorten suosiossa.
        KD ei sotke uskontoa politiikkaan.
        Vasemmistoliitto vastustaa veronkorotuksia.
        Liike-Nyt on paljon muuta kuin Harkimon henkilökohtainen projekti.
        Siniset eivät ole häviämässä puoluekartalta.

• Anonyymi

Keskusta ei ajattele maan etua, ajaa vain mahdollisimman korkeita maataloustukia. Ei mitään muuta.

• Älä hölmöjä höpise!

• Anonyymi

Älä hölmöjä höpise!

Kerrankin paikkansa pitävä kommentti sinulta, Ossi. Koska Keskusta tosiaan ajattelee koko maan etua. Aluepolitiikkakaan ei ole suurimpia kaupunkeja vastaan.

• Anonyymi

Jokainen järkevä äänestää Keskustaa.

• Entistä kipeämmin.

• Keskusta on Suomen lukko.

• Yki 100 vuotta on Keskusta ollut Suomen lukko.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      3944
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      3685
    3. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      61
      2147
    4. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1863
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1844
    Aihe