TOP- 3 palstan maanisimmat skribentit

Anonyymi

Kesän kunniaksi on aika valita kepupalstanmaanisimmat top - 3 skribentit.
(mennee kyllä poistoon?)

1) oikeistososdem - tuuliviirimäinen huuhaa jonka, ulostulojen frekvenssi yhdistettynä ääliömäisten one-linereiden ehdottomuuteen, saanee poltto-aineensa kuormasta syödyistä aineista.
sinänsä kyllä ajoin yritystä edes pysyä kepupalsta aiheessa.

2) ossi - multinikki, tuo oman elämänsä pudokas joka purkaa älyllistä tyhjyyttään lähinnä toiseen palstalaiseen...sinänsä tragikoomisen hauska tyhjänjauhaja.
ei edes tavoittele kepupolitiikan kommentointia ulostuloillaan.

3) kapi- vuodesta toiseen lyhytnovelleja omasta eletystä elämästä sekä eritoten modattuja media-artikkeleita. palsta toimii ansiokkaasti ystävyyssuhteiden korvikkeena sekä omanarvontunnon pönkittäjänä tälle rautavaaralaiselle.
palstan aihepiiriin liittyvät avaukset eivät sisällä kovin omaehtoista ajatuksenlentoa aihepiiriin liittyen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä mieltä olet nimimerkki Anonyymistä persoonana ja kirjoittajana tällä palstalla?

      • Anonyymi

        Anonyymi on tarkka yksityisyydestään, osaa esiintyä tunnistamattomana. Kirjoittajana laaja-alainen ja monikasvoinen, osaa niin täydellisen argumentoinnin kuin rähjäävän provosoinnin.


    • Anonyymi

      En kommentoi noista kahdesta muusta sanomaasi, mutta omalta kohdaltani täytyy niin tehdä:

      Lähdin Rautavaaralta jo 70 vuotta sitten. Lähtiessäni kunnassa oli n. 6000 asukasta, nyt enää alle 2000, mutta joku sieltä voi kuitenkin käydä tällä palstalla ja loukkaantua tuollaisesta. Täällä Stadissa - erään sanomana Tsadissa - meitä tässä hyvin suuressa joukossa on niin monenlaisia, ettei kukaan stadilainen voi kokea omakohtaisesti loukkaavana sitä, että kaltaiseni kuuluu heidän joukkoonsa.

      Joo, melkoisesti olen kertonut täällä elämästäni, kun siinä on ollut kovin monenlaista, kun on jo tätä ikää, 86 elettyä vuotta tulee täyteen kolmen viikon kuluttua, jos sinne asti vielä elän. Enemmän liene kuitenkin kertoillut elämästäni eräiden muiden aloitteesta, heidän siitä esittämäänsä todisteellisesti oikaistakseni.

      Omaa arvoani en toki ole pyrkinyt täällä pönkittämään, sellaiselle en ole nähnyt koskaan tarvetta. Aina on riittänyt se, mitä olen. Saa riittää täälläkin niin ettei minun tarvitse sotilaana esiintyä;))

      • J-laute! Taas oli kirjautuiseni tippunut pois päältä. Minultahan tuo on.


      • Anonyymi

        Olet siis niin sanottu junalla tulleet


      • Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

        J-laute! Taas oli kirjautuiseni tippunut pois päältä. Minultahan tuo on.

        Kuulut siis joukkoon
        Junalla tullet


      • Anonyymi

        Kerroppa siitä taas kun olit varusmies palveluksessa 3 -kymppisenä ylikessuna RUKissa.
        Se on hyvä. " jos jollakulla on parempiRUK todistus, esitä se "
        heh hehe.

        Ajatella jos ei " kapeja " olisi keskustan palstalla, tämä olisi kuivunut aikaa sitten.
        Aito-arska, Mielipidepankki ym tuo oman lisänsä aatteellisina sosialisteina.
        Persukin tullut vieraaksi, kun mukaansa täällä paremmat oltavat kuin persujen kanavalla.


    • Anonyymi

      Kummallisia poistoja tässä ketjussa..

      Kapi, olet kyvykkyydeltäsi monia muita pidempi..
      mutta vain tällä palstalla!

      • Jäi nimimerkki pois. Tipahti pois kuin Kapilla.


    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää Kapille, olet saavuttanut kunnioitettavan iän. Kirjoittele vaan meidän iloksi.

      • Jäi nimimerkki pois. Tipahti pois kuin Kapilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe