Nyt Vesa matkaa itse Brasiliaan hautajaisiin.
Janen äiti kuoli
15
65
Vastaukset
- Anonyymi
Lambo lennätetään rahtikoneella. Vesku itte menee ilmavoimien Learjetillä.
- Anonyymi
Onkohan tämä nyt täällä palstalla asia jota pitäis ruotia!
- Anonyymi
Järjestääkö Bolsonaro valtiolliset hautajaiset?
- Anonyymi
Tarzan, Jane ja Cheetah suree
- Anonyymi
Minä vesa sinä jane?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vesa sinä jane?
Minä vesa, mulla lambo.
- Anonyymi
Voimia Tarzanille.
- Anonyymi
Tapaavatko he viidakossa myös tohtori Livingstonen "Dr. Livingstone oletan?"
- Anonyymi
Tarzan Bundolo, tiedätteks mitä tarkoittaa?
- Anonyymi
Tarzanin henkilökohtaista "käärme näyttelyä"...?
- Anonyymi
Onko Amazonin myynti suurempi kuin Keskisen?
- Anonyymi
Uusi haaste olla Brasilian suurin kyläkauppias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi haaste olla Brasilian suurin kyläkauppias.
Eiköhän avaa Janelle sinne kaupan. Jos Jane ei halua tulla kuin kesän ajaksi jatkossa Suomeen
- Anonyymi
Pitäisiköhän tilata se juorulehti.
- Anonyymi
Onko Vesa kuollut korillaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."71873Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2441092Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1001001En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22987- 92882
- 21814
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770