Ostin ryobin akkutrimmerin, jossa on automaattinen siiman syöttö. Ongelma on että trimmeri syöttään siimaa liikaa ja muutenkin silloin kun ei tarvitsisi. Siima alkaa hakkaamaan suojukseen ja sitten alkaa kolina. Mikä voisi olla ja millä tämän voi välttää? Mielellään en haluaisi suojusta irti ottaa
Ongelma ruohotrimmerin siiman syötön kanssa
6
1964
Vastaukset
- Anonyymi
PItäisi perehtyä automaatin toimintaan, sehän nyt jokatapauksessa toimii päin P:tä.. suojan irroitus ei auta, siimaa olisi varmaan kohta metri ulkona, tai kunnes se loppuu. Yritäppä saada lukittua se siimansyöttö..
- Anonyymi
Tuota laitetta en tunne. Oman laittteeni automaatti toimii siten, että kun siima on kulunut liian lyhyeksi niin siimapäätä kopautetaan maahan ja pohjassa oleva nappi painuu alas ja vapauttaa yhden pykälän verran lisää siimaa. Jos siima on löysästi kelalla niin sitä voi tulla sieltä kaikki löysät pois ja loput onkin sitten sykkyrällä ja uusi ongelma. Jos on samanlainen niin avaa siimapään kotelo ja kierrä siimat tiukkaan ja tasaisesti, sopivasti siimaa esiin ja takaisin paikalleen. Sektorisuojassa on yleensä leikkuri joka katkaisee liiat siimasta pois jos tulee liikaa jossakin vaiheessa.
- Anonyymi
Tämäkin asia korjaantuisi pyramidiläpällä. Mikähän seuraavaksi korjataan pyramidiläpällä.
- Anonyymi
Ryöbi nähtävästi reagoi koviin tempaisuihin, ja kuvittelee, että siimaa on annettava, mitä nyt löysin youtube videoita.. voihan se olla, että leikkaustyyli, saa laitteen toimimaan noin..
- Anonyymi
Joo se ei tykkää jos riehuu holtittomasti sen siimapään kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se ei tykkää jos riehuu holtittomasti sen siimapään kanssa
tätä juuri veikkaisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049