Itse ollut siinä mielikuvassa, mitä "Marttyyrien ääni"-sivustolla kerrotaan, että kysymys olisi kristittyjen, uskonsa tähden vainottujen perheiden ja yksilöiden, tunnustuskuntiin sitoutumattomasta, rahallisesta avustuksesta sekä erilaisesta hengellisestä tuesta. Tässä käsityksessä olen joskus antanut järjestölle myös oman roponi.
https://marttyyrienaani.fi/tyomme/meista/
En "koskaan" katso helluntailaisten TV7:aa, koska pidän sen toimintaa epäraamatullisena, epäkristillisenä, nk. lusteena. Kristillisestä nimestään huolimatta se on kaikkea muuta kuin kristillinen. Nimitykset antikristillinen, valhejuutalainen (= nk. messiaaninen) ja okkultistinen sopivat siihen paremmin.
Tänään vahingossa napsahti TV7 päällee, aiheena "Marttyyrien Ääni". Kuulin tätä vain muutaman minuutin, mutta sain MÄ:n edustajan puheesta käsityksen, että heillä on jossain "pakanamailla" myöskin oman uskonkäsityksensä mukaista "evankeliumin työtä": "Muslimeja kääntyy ja heitä kastetaan!"
Tämä ilmoitus meni ohi sen, mitä MÄ sivustollaan itsensä esittelee. "Tunnustuskuntiin sitoutumaton", "avustavat vainottuja kristittyjä taloudellisesti", myös vankiloissa.
= Helluntailaiset ovat napanneet tämänkin, alunperin vilpittömästi vainottujen kristittyjen hyväksi tarkoitetun avustusjärjestön oman antikristillisen uskontokuntansa opillisen käännytystyön levittämiseksi ja tätä kautta houkutellen muun uskoisia uoukkoonsa, jotka kuvittelevat näitä kristityiksi ja edustavan kristinuskon opetuksia.
Tuolla sivustolla mainitaan "apostolinen uskontunnustus". Helluntailaiset eivät tunnusta kristittyjen yhteistä, apostolista uskoa, vaan selittävät mm. Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan olemuksen toisin kuin kristinuskossa tämä opetetaan. Helluntailaisten virnuileva "Pohojalaane usukoontunnustus" osoittaa, että oppi on heillä toinen: "Isää, Poiikaa ja Py-yhää Henenki, ne kolome yhytää ovvaat!" Kristinusko ei opeta noin.
Ei ole kolmea eri henkeä, "jotka pitäisivät yhtä" (= "olisivat samaa mieltä"), vaan On Yksi, joka on kolminaisuus. Tässäkin kohdin kristinusko ja areiolainen helluntailaisuus eroavat toisistaan. Heillä ja meillä on eri Jumala. Eri usko, eri tunnustus.
Ja tähän heidän harhaoppinsa levitykseenkö sitten menevät kristittyjen vilpittömästi marttyyrien parhaaksi tarkoittamat avustukset?
Helluntailainen valehtelee ja varastaa, aina kun on saumaa päästä näpistelemään etenkin (teologiaa tarkkaan tuntemattomien) kristittyjen kukkaroista. Kehtaavat varastaa jopa Kristuksen tähden vainotuilta kristityiltä marttyyreiltä! (Vai... ovatko ne kaikki marttyyritkaan nimenomaan kristittyjä...?
Mikä on totuus "Marttyyrien Ääni"-järjestöstä?
Anonyymi
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Marttyyrien Ääni on entinen Stefanus-Lähetys Ry:
"Stefanus-Lähetys ry/Marttyyrien Ääni on yhteiskristillinen, tunnustuskuntiin sitoutumaton, uskonvarainen yhdistys, jonka tarkoitus on eri tavoin palvella vainottua seurakuntaa ympäri maailmaa. Tehtävämme on myös olla vainotun seurakunnan ääni Suomessa."
http://www.stefanus.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901