Jeesuksen tulon tarkoitus oli tulla kärsimään meidän syntien takia.

Anonyymi

”Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.”
Matt 16:21

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
      Mark 8:31

• Anonyymi

> Jeesuksen tulon tarkoitus oli tulla kärsimään meidän syntien takia.

Oiekastaan Jeesuksen tulon syy maan päälle oli tämä:

"Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen, saarnaamaan Herran otollista vuotta".
      Luuk. 4:18-19

Ja hän sanoi heille: "Menkäämme muualle, läheisiin kyliin, että minä sielläkin saarnaisin, sillä sitä varten minä olen tullut".
      Mark. 1:38

Surullista on, että nykyään on taas enemmän sorrettuja kuin pitkiin aikoihin. Jopa Suomessa poliittinen eliitti sortaa kohtuuttomalla verotuksella.

• Anonyymi

Mitäs läks', pöljä.
      Olisi mieluummin potkaissut isänsä valtaistuimelta koska se on parantumaton väkivaltainen narsisti. Siinnä meille olisi ollut oikeaa pelastusta.

• Anonyymi

Mutta sinä et ole parantumaton narsisti?

Oletko se sama, joka häiriköi näillä palstoilla? Ateismi palstalla kannattaa kristittyjen tuhoamista, ja profetiat palstalla tekeytyy profeetaksi?

• Anonyymi

Joudut sanoistasi vielä tekemään tiliä Jumalalle.

• Anonyymi

Onpa typerä ja narsistinen aloitus taas kerran joka saa minut nyötähäpeämään sitä että on tuollaisia ihmisiä jotka uskottelevat itselleen ettei heidän tarvitse vastata tekemisistään vaan joku tapetaan uhrina hänen vuokseen.

Näin normaalina ihmisenä kohdaltani olen täysin sitä mieltä että ihmisellä on ja pitää olla täysi oikeus vastata kaikesta tekemisistään itse sillä se on ainoa asia mikä ihmistä opettaa ja kehittää vastuuseen itsestään ja muista joten kohdallani suorastaan vaadin saada vastata itse jokaisesta teostani se on oikeuteni ihmisenä eikä sitä kukaan voi ottaa minulta pois.

On suorastaan absurdia että nykyään vielä keskuudessamme elää ihmisiä jotka palvovat uhrimenoja ja veriuhreja omien tekojensa vuoksi välttääkseen vastuun teoistaan ja itsestään sanoisin mielen ja hengen laiskuudeksi tuollaista aidan matalimman kohdan ylittämistä vaikka se mielikuvituksessa tapahtuukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2448
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2102
    3. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1171
    4. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      23
      1145
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1015
    Aihe