Hienoa sitkeyttä.

Anonyymi

No löytyi hän paikka terveydenhoitajalle kaupungintalosta.🤣 on se hauska seurata kun samat virheet toistetaan vuodesta toiseen.

12

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🙈🤣

      • Anonyymi

        Liikuntakoordinaattorin sopivasta, suojatyöpaikasta typerästä valinnan sorvauksista ei opittu mitään.
        On tuota Anua nyt tukittu. Oli pätevämpi elinkeino sihteeri pakko valita.
        Varalla olo ei auttanut. Nyt terveydenhoitaja.
        Piikkitäti ei nyt taida ymmärtää alaistensa osaamista.
        Esimies taitoja ei ole jos ei ole tehtävä osaamista..Haloo Eliitti haloo Jarmo ja mikko


    • Anonyymi

      uusi sukupolvi eliittipummilassa on alussaan

    • Anonyymi

      Oliko kiinteistöhuollon kymppi jotain sukua?

      • Anonyymi

        No arvaappa? 🤣


      • Anonyymi

        Mitäs luulet... hyvät geenit ;


    • Anonyymi

      Kerrankin onnistunut rekry. Marika on hoitanut hyvin työnsä, siittä on hyvä jatkaa. Seuraaja on varmasti paras valinta.

      • Anonyymi

        Ei mitään osaamista tälläalueella..
        Neuvolatoiminta siirtyy kaupungintalolle.
        Alkaisko ehkäisy neuvonnalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään osaamista tälläalueella..
        Neuvolatoiminta siirtyy kaupungintalolle.
        Alkaisko ehkäisy neuvonnalla..

        Juuri näin. Näköjään koulutuksella ei ole mitään väliä🤣 piirit on pienet Ähtärissä. No kyllä tohon touhuun tulee vielä loppu. Miettikää tarkkaan ketä äänestätte😄 vanhoja ei kannata äänestää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Näköjään koulutuksella ei ole mitään väliä🤣 piirit on pienet Ähtärissä. No kyllä tohon touhuun tulee vielä loppu. Miettikää tarkkaan ketä äänestätte😄 vanhoja ei kannata äänestää...

        Vanhat käyttää valtaa.Mikkokin kiertää maakuntaa, ei välitä Ähtärin äänistä nytkään.
        Eipä teillä ole enää tuhottavaakaan.
        Kaik on men ja netti huutokaupassa myydään loput..
        Raha pula kova


    • Anonyymi

      Joo ja mitä tähän hyvä veli verkostoon tulee niin kattokaapa miten on yritykset pärjännyt missä Ähtärin kaupunki mukana. Kiinteistönhoito,matkailu... verorahoilla pyöritetään. Kyllä yrityksen pitää tehdä vähintään nolla tulos.mut tappio on täysin siitä kiinni että on osaamaton johto!! Ostellaan vehkeitä ja koneita yli hintaan ja ei ole mitään alan osaamista tai tuntemusta. Sit myydään nettikoneessa tai torissa🤣

      • Anonyymi

        Just näin! Asiaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2576
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      914
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      885
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      76
      572
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      83
      556
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe