Olikohan/onkohan

Anonyymi

Pää"ministeri" marinointi tietoinen, että erään hänen "ministerinsä", nimittäin kepuli Kaikkosen olisi pitänyt olla käräjillä niistä kepulien nuoriso"säätiön" ketkuiluista ei niin kauankaan aikaa sitten?

Jos marinointi ei ollut tietoinen asiasta, niin miksi kukaan ei ole informoinut häntä siitä?

Jos oli tietoinen, niin sehän onkin jo "hiukan" pahempi juttu....
Kepuli Kaikkonenhan lymyilee sen ministerien syytesuojan varjossa...
Marinoinnin aamiais, sun muut jutut ovat ihan amatööritouhua verrattuna kepulien&co sutkauksiin..

Tosin ei ne Vanhasenkaan "kepuli" touhut kestä päivänvaloa..niinkuin ei muidenkaan kepulien, pascacoccareista&swedupellehurreista nyt puhumattakaan ja tietenkin ne "vihreät" myös...

Eikös näiden "ministerien" pitänyt olla sellaisia "nuhteettomia" mallikansalaisia ja esimerkkejä meille taviksille?

By the way: Onko marinaadi swedupelle hurri?

0

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
        Ikävä
        101
        1155
      2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
        Grillaus
        40
        860
      3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
        Ikävä
        101
        841
      4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
        Pieksämäki
        37
        824
      5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
        Ikävä
        56
        688
      6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
        Lieksa
        44
        687
      7. On ikävä sua

Muru.
        Ikävä
        32
        570
      8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
        Suomussalmi
        53
        569
      9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
        Ikävä
        57
        520
      10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
        Ikävä
        49
        488
      Aihe