Lahja sinulle

https://www.youtube.com/watch?v=fotW_LCr9mk

Pelastus ei liity mitenkään sinun tekoihisi.

Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta — se on Jumalan lahja —


Raamattu sanoo, että armosta olemme pelastuneet uskon kautta. Tämä pelastus, jonka Kristus toi, on lahja. Jos tiedät mitä lahjat ovat, minäpä kerron. Emme saa lahjoja teoistamme. Joku vain katsoo sinuun, ja sanoo että haluaa antaa sinulla lahjan. Ei lahjoista makseta. Ne annetaan sinulle, ilmaiseksi. Jos joku antaa sinulle lahjan ja pyytää siitä jotain, se ei olekkaan lahja.

Pelastus on Jumalan lahja. Jumala katsoi sinua ja näki että olet paljon syntiä tehnyt. Hän näki ettei ole sellaista määrää hyviä töitä joita voit tehdä, että pelastuisit. Jumala antoi sinulle pelastuksen lahjan, Kristuksen kautta.

Tiedätkö miksi tämä on iso asia? Se johtuu siitä mitä tämä pelastuksen lahja tuo mukanaan.

Tämä on lahja, joka on raskaasti paketoitu muiden lahjojen kanssa. Tässä lahjassa on siunauksia. Siitä löytyy ikuinen elämä.

Voit saada kunnian kruunun tästä lahjasta. Tässä lahjassa on runsaasti siunauksia, ja siksi se on iso asia. Puhutaan taivaiden valtakunnassa, ja mitä siellä meille on.

Jeesus saarnasi opetusta taivaiden valtakunnasta opetuslapsilleen paljon, varmasti enemmän kuin raamatussa mainitaan.

Toinen syy miksi tämä lahja on niin iso asia, on se että et ansaitse sitä. Kukaan meistä ei todellakaan ansaitse näitä lahjoja! Kukaan ei ole taivaassa koska he ansaitsevat olla siellä. Hurskaimmatkin Jumalan valitut, kahden ihmisen jälkeläiset, tekivät syntiä.

Me ansaitsimme Helvetin. Koska raamattu kertoo roomalaiskirje 3:23; Sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja jääneet vaille Jumalan kirkkautta;

Mutta Jeesus Kristus, maksoi syntiemme hinnan. Hän ei maksanut sitä osittain, Hän maksoi sen kokonaan. Siksi olemme pelastuneet, emme tekojemme vuoksi. Emme rakentamiemme kirkkojen vuoksi, emme evankeliointimme määrän takia, vaan Jeesuksen Kristuksen takia.

Pelastuksessa ei ole kyse sinusta, vaan Hänestä. Pelastusta ei voi ansaita. Se on lahja, lahja Jumalalta.
Kun luen tästä, tai pohdiskelen tätä, tätä asiaa jonka Jumala on tehnyt meidän vuoksemme, en aina tiedä mitä sanoa, koska se tekee minut aina sanattomaksi. Miten Jumala voi vain katsoa minua, ja antaa minulle jotain mitä minä en ansaitse?

En tajua miksi ihmiset vieläkin juoksevat tätä karkuun tätä lahjaa? En tajua miksi ihmiset vieläkin valitsevat mieluummin elää synnissä. Elämä joka laittaa heidät kahleisiin. Miksi ihmiset eivät avaa silmiään, ja nää kuolemaa, jonne he ovat matkalla?

Sillä ilman pelastuksen lahjaa, tätä ilmaista lahjaa olemme kaikki matkalla kadotukseen. Jumala kutsuu sinua rakkaudella. Sinä todella et ansaitse tätä rakkautta, tekosi ovat koko ajan pakkasen puolella, ilman Pelastajaa. Jumala katsoi sinua, ja sanoi että “sinun vuoksesi, sinun puolestasi kannattaa kuolla”. Hän päätti antaa sinulle elämän, jota et ansaitse.

En voi ymmärtää sellaista rakkautta. Ehkä ajattelet että ansaitset tulla pelastetuksi koska rukoilet paljon. Ehkä ajattelet että ansaitse pelastuksen koska paastoat ja annat ihmisille. Nämä asiat eivät voi antaa sinulle ikuista elämää. En valehtele kun sanon, tekosi eivät ole tarpeeksi. Tarvitset pelastusta Kristuksen kautta.

Jeesus tuli maan päälle ja kertoi kuka Hän on;

Johanneksen evankeliumi 14:6

Jeesus sanoi hänelle: “Minä olen tie, totuus ja elämä: Kukaan ei tule Isän luokse, muutoin kuin minun kauttani”

roomalaiskirje 5:8

Mutta Jumala käski rakkautensa kohti meitä, ja siinä, kun olimme vielä syntisiä, Kristus kuoli edestämme.

Jumala ei näyttäny rakkauttaan kun olimme viimeinkin puhdistautuneet synnistä. Jumala ei näyttänyt rakkauttaan vasta kun olimme oikeudenmukaisia. Hän ei sanonut että meidän tulee olla oikeudenmukaisia ennenkuin Hän osoittaa rakkauttaan meille. Jumala osoittaa rakkauttaan silloinkin kun olimme synnissä.

Kun sinulla oli kiire poltella kannabista, kun olit kiireinen yökerhoissa, kun olit maailmassa, tuhlasit aikaasi, kun et välittänyt Jumalasta ja Hänen tahdostaan, Jumala suuntasi rakkautensa meitä kohti. Kun olit vielä tekemässä syntiä, Kristus kuoli sinun vuoksesi, kyllä, sinun vuoksesi. Kertoakseen, että sinun tekosi eivät tuo sinulle pelastusta, koska Jumala antoi sen ilmaiseksi. On valitettavaa että ihmiset haluavat yhdistää omat tekemisensä pelastukseen. Älä pakota itseäsi syntien sovitukseen. Sinun täytyy vain hyväksyä, tuo lahja.

En sano tätä sillä että voit jatkaa synnin tekemistä ja sanoa että “Jeesus maksoi hinnan”. Jos menet tekemään syntiä, sinä menetät monia asioita elämässä. Et voi sallia paholaisen painostaa sinua tekemään asioita, mitä et Kristuksessa tekisi. Olet Kristuksessa. Olet vastaanottanut pelastuksen lahjan. Pidä siitä kiinni. Sinut on tuotu pimeydestä valoon, sinun ei missään nimessä tule mennä takaisin pimeyteen.

Synnillä ei ole yhtään mitään hyvää tarjota, kenellekään. Raamattu sanoo, ne jotka syntiä tekevät, ovat orjia synnille. Ja orjuudessa ei ole mitään miellyttävää. Orjal

1

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve ihminen ei pelastuksia anele mielikuvitushahmoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe