Persut pelkää Sannaa

Anonyymi

Monessa paikassa on revitty Sannan kuva pois vaalimainosriveistä. Persut tuntuvat pelkäävän Sannan johdattavan SDP:n vaalivoittoon.

23

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki veronmaksajat pelkäävät Sannaa. Sille ei riitä mikään.

      • Anonyymi

        Veronmaksajat eivät pelkää Sannaa. Rikkaat, jotka verosuunnittelee ja vie rahansa veroparatiiseihin pelkäävät kyllä.
        Pelkureihin kuuluvat myös "harmaan talouden" vilungin tekijät, jotka eivät maksa veroja, vaan jättävät muille vastuun maan hyvinvoinnista.


    • Tarkoittaako tuo sitä, että vihervasemmisto pelkää Persuja, koska nämä töhrivät ja repivät persujen vaalimainokset?

      • Anonyymi

        Ilman muuta vihervasemmisto pelkää kansallissosialistien pääsyä yksinvaltaan. Nämä töhrijät ovat kyllä keskustasta ja kokkareista, joka pelkäävät vielä enemmän persuja.
        Mutta persujen valtaan nousu tarkoittaisi Puolan ja Unkarin tietä, jolloin rajoitettaisiin sananvapautta ja uusnatsit terrorisoisivat toisinajattelijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta vihervasemmisto pelkää kansallissosialistien pääsyä yksinvaltaan. Nämä töhrijät ovat kyllä keskustasta ja kokkareista, joka pelkäävät vielä enemmän persuja.
        Mutta persujen valtaan nousu tarkoittaisi Puolan ja Unkarin tietä, jolloin rajoitettaisiin sananvapautta ja uusnatsit terrorisoisivat toisinajattelijoita.

        Juuri Persuthan haluavat palauttaa sananvapauden, joten tuo on omaa kuvitelmaasi.


    • Anonyymi

      Sanna voisi säikäyttää kulman takaa pölähtäessään, silmät isoina ja lasittunut katse tyhjyyteen.

    • Anonyymi

      Kukkarostaan ainakin kannattaa pitää kiinni, jos Sanna tulee vastaan.

      • Anonyymi

        Rahat piiloon jos demu lähistöllä.


    • Anonyymi

      Sannalle on ryhdyttävä kerämään ruokakasseja, on kohtuullista että pääministeri saa ruokaa.

    • Anonyymi

      Ennakkoääniä antavat tavallisesti porvariston edustajat, joten ennätykselliset ennakkoäänet tietävät hyvää heille.

    • Anonyymi

      Sivistyksen kehto persut ei reivi mitään mainoksia

    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      Omatkoirat purreet sypadiantoivossa.

    • Anonyymi

      Tästä näkee persujen tason. Pelkkää anarkiaa ja suvaitsemattomuutta.

      • Anonyymi

        Turha projisoida kaikkea persuihin luultavasti ne repijät ovat epäpoliittisia toimijoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha projisoida kaikkea persuihin luultavasti ne repijät ovat epäpoliittisia toimijoita

        Teinit riehuu kännissä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oma vika, kun ette vain osaa tehdä asiallisia ja totuudenmukaisia mainoksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma vika, kun ette vain osaa tehdä asiallisia ja totuudenmukaisia mainoksia.

        Jos väkisin yrittää etsiä rasismia jokapaikasta, niin kyllä sitä onnistuu näkemään vaikka kallionlohkareessa.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Jos väkisin yrittää etsiä rasismia jokapaikasta, niin kyllä sitä onnistuu näkemään vaikka kallionlohkareessa.

        Totta, myös hallituksen tytöttely ja asiaton mollaus on noloa ja lapsellista mielensäpahoittamista.


    • Anonyymi

      Sannan tyhmyys on pelottava Suomen kannalta, vauhti tuhoon on kova.

      • Anonyymi

        Onpa tyhmä toteamus. Etkö enää muuta osaa?


    • Anonyymi

      Nyt on Purra uusi pomo, eli ilkeämieliset naisvihaajapersut on sormi suussa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe