Luulin saaneeni kuolemattomuuspiikin

Anonyymi

Nyt olen kauhukseni lukenut vanhempien ihmisten, piikitettyjen, kuolleen äkkiä sydänkohtaukseen tms. äkilliseen. Tai ihmisillä todetun syöpää vaikkapa. Ovat siis denialistit oikeassa, he elävät ikuisesti ylimielisinä miten ovat fiksuja kun eivät edes pilaa immuniteettiaan hygienilla ja koskettelevat ja halailevat jopa tuntemattomia. Niin immuniteetti vahvistuu.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovatko nuo denialistit tosissaan väittäessään nykyisin jokaisen sydän/ aivoinfarktin/muun veritulpan/syövän johtuvan vain ja ainoastaan rokotteesta? Tai luulevat sen estävän ihmisen riskitekijät: verenpaineen, kolestorolit, ym. Sairauksien riskit, esim diabetes.

      • Anonyymi

        Denialisteille kelpaa mikä tahansa oljenkorsi mihin tarttuvat kuin hukkuvat. Jos joku rokotettu kuolee niin denialistivöyhölle on selvää että kuoleman aiheutti vain ja ainoastaan se rokote. Vaikka olisi siis kuollut autokolarissa tai hukkumalla.

        Sitten nämä denialistitollot vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään niin naurettavina pelleinä joita kukaan täysjärkinen ei ota vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Denialisteille kelpaa mikä tahansa oljenkorsi mihin tarttuvat kuin hukkuvat. Jos joku rokotettu kuolee niin denialistivöyhölle on selvää että kuoleman aiheutti vain ja ainoastaan se rokote. Vaikka olisi siis kuollut autokolarissa tai hukkumalla.

        Sitten nämä denialistitollot vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään niin naurettavina pelleinä joita kukaan täysjärkinen ei ota vakavasti.

        Joo, eivätkä taatusti usko lääkäriä jos tämä vakuuttaa ettei sydänvikaisen tai useita aivoinfarkteja saaneen kuolema johdu rokotteesta vaan näistä enteilevistä oireista. Tai aortan puhkeama tai ihan mikä tahansa, itselläni maksa, munuaiset, sydän diabeteksen ja verenpaineen takia valvonnassa. Joskus elimistö poksahtaa, onneksi lapset on täyspäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Denialisteille kelpaa mikä tahansa oljenkorsi mihin tarttuvat kuin hukkuvat. Jos joku rokotettu kuolee niin denialistivöyhölle on selvää että kuoleman aiheutti vain ja ainoastaan se rokote. Vaikka olisi siis kuollut autokolarissa tai hukkumalla.

        Sitten nämä denialistitollot vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään niin naurettavina pelleinä joita kukaan täysjärkinen ei ota vakavasti.

        Yleensä hurmokselliset lahkolaiset kutsuvat muita denialisteiksi, jotka eivät jaa heidän fanaattisia näkemyksiään.


    • Anonyymi

      Ai kauhee, voi hui.
      Enkö minä eläkään ikuisesti? Voinko minä oikeasti joskus kuolla?

      • Anonyymi

        Et toki kuole jos olet joku kristalli tai ossilainen persu, et pese käsiäsi ja halaat kaikki vieraatkin niin immuniteetti kehittyy sinulle ja lapsillesi.

        Vain lampaat kuolevat.


    • Anonyymi

      Luin noita denialisteja. Sääli että valtuustoissa on ja niihin pyrkii ihmisiä jotka eivät nyt suostu hyväksymään kuoleman tulevan joskus. He yrittävät vängätä joka kuoleman johtuvan rokotteesta. Sairasta porukkaa. Miten he selittävät jos joku heistä saa sydärin tai lenkkimakkarat tukkineet aivot tms.

      Kuitenkin telkkarissakin syksyllä mäikästi hakkaraisen exä : sitähän ihmiset kuolee vaikka mihkä, mitä välii jos joku koronaan. Nyt on sitten väliä?

    • Anonyymi

      Juu se on sellai kohtalaisen ikävä elämän pikku fakta, että jotkut vanhukset, piikitetyt tai piikittämättömät, kuolee äkillisesti esim. sydänkohtauksiin.

      Ensimmäistä kertaako kuulit juuri?
      Järkytyitkö?

    • Anonyymi

      Rekkamies sai just sydärin kirkkokunnassa ja ajoi tienposkeen!

    • Anonyymi

      Luuletko, että kaikki olisivat koronarokotevastaisista ylimielisiä?
      Mä en koe niin. Itse ottaisin vastaan takaisin jokaisen ystävän, joka on lähtenyt hiljaa pois minun luota haistaessaan minun rokotevastaisuuden. Mitään valtaa heillä ei tosin ole ollut missään vaiheessa minuun tuossa rokotekysymyksessä. Mitään mahdollisuutta ei ole ollut kääntää päätäni. Mutta minä ottaisin takaisin.
      Ottaisin takaisin rikkirevityn, kaltoinkohdellun, kuoleman vuoteelle saatetun... Ja erityisesti, jos vain uskaltaisi myöntää, että itse oli väärässä ja mä oikeassa.

      Jos Tokentubesta katsotte videoita, joissa esitellään rokotevaurioisia, niin hehän ovat tulleet esille juuri rokotekriittisten kanssa. Juuri he ajavat särkyneiden asiaa. En kokisi, että ylpeä voisi ottaa takaisin, jos aiemmin ollut toisessa leirissä.

      • Anonyymi

        Minusta on säälittäviä ihmiset, merkonomit, myyjät, eläkeläiset, rekkakuskit jne . Jotka uskovat tietävänsä totuuden eli lähinnä vaikuttavat vainoharhaisilta ja juuri ihmisiltä joille toiset tietämättömät syöttävät tokentubiss tietoa: kaks vuotta enintään elävät piikin ottaneet, levittävät keskenmenoja ja kauhua ympärilleen, muita kuolinsyitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on säälittäviä ihmiset, merkonomit, myyjät, eläkeläiset, rekkakuskit jne . Jotka uskovat tietävänsä totuuden eli lähinnä vaikuttavat vainoharhaisilta ja juuri ihmisiltä joille toiset tietämättömät syöttävät tokentubiss tietoa: kaks vuotta enintään elävät piikin ottaneet, levittävät keskenmenoja ja kauhua ympärilleen, muita kuolinsyitä ei ole.

        Miksi pidät itseäsi tietoviisaana ja mainitsemiasi ryhmiä tietämättöminä? Mikä sinä olet määräämään tuomioita?

        Itse olen tunnustellut tuon asian, miten toimia palaavan kääntyvän kohdalla. Olen tuntenut noin, kuten kerroin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät itseäsi tietoviisaana ja mainitsemiasi ryhmiä tietämättöminä? Mikä sinä olet määräämään tuomioita?

        Itse olen tunnustellut tuon asian, miten toimia palaavan kääntyvän kohdalla. Olen tuntenut noin, kuten kerroin.

        Minä tiedän, etten tiedä. Hän joka luulee tietävänsä on sillä tietämättömän itsevarmuudella liikkeellä.

        Halla -ahokin sanoi vaikka hänellä on tutkijakoulutus hän ei ota kantaa asioihin joihin hänellä ei ole koulutusta ja tarvittavaa tietoa.


      • Anonyymi

        Vain täydelliset idiootit katsovat jotain toopentuupin roskavideoita.
        Minkä sinäkin juuri todistit.


    • Anonyymi

      Perjantaille lupailevat jo rantakelejä, eiköhän nautita hyvästä säästä, ja sitten sunnuntaina äänestämään muutoksen puolesta.

      • Anonyymi

        Perjantaille?

        Missä pohjois-norjassa sä asut? Tääl on ollu varsinaiset helteet jo koko viikon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe