karkuun ,oli tapaus jota en unohda !? Olin vanhassa junanvaunu puolikkaan lattialla nukkumassa, kun oli ahtaus aijemmin pudottanut yhden nejästä lapesta lattialle, poikittan sängyssä nukuttaissa jata tuolissa vanhemmilla !?
Rottaparka oli vaunun VC:kohdan reijästä kaivautunut sisälle lämpimämpään, mutta tulikin kiirelähtö !? Kun 4,5 vuodenpäästä purin vaunun, niin sen alta löytyi perunoita joita ilmeisesti oli käynyt hakemassa !?
Kun iso rotta käveli rintani yli kaulanvierestä nukkuessani ja säntäsi liikahduksesta
3
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tätä kunnan oikeiston rakennusplupa 4,5 vuoden viivytelyä voi sanoa perheen kidutukseksi !? Tosin Demari Veikko Helle pisti Mäntsälän lopullisesti kuriin,poliittisesta pelihelvetistä !?
- Anonyymi
LSSuur-lapsiperheen kiduttaminen oli ilmeisesti hauskaa ja poliittisesti spivaa, mutta jos olisitte arvannut mitä päässäni pyöri jo loppuaikana niin ruumiita olisitullut läjäpäin !?
- Anonyymi
Samassa tilassa nukkui vastasyntynyt lapsi, jonka synnytykseen ei kotiapua herunut, kun Liikennöitsiän suursiivous oli muka kesken ja muutenkin tilaus olisi pitänyt tehdä
kaksi viikkoa ennen !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249