Pääministerille 850 euron aamiaisetu on niin pieni asia, että hän ei edes tiennyt sellaista edes olevan. 850 eurolla elää moni lapsiperhe koko kuukauden. Sosialisteille se on vaan normaalia tuloa muiden avustusten joukossa, ettei sitä edes huomaa saavansa.
Suureen sosialismiin kuuluu kyllä se, että eliitille maksetaan erikois
etuja, joihin kuuluu myös ateria palvelut.
On turha väittää, että kyse olisi tietämättömyydestä.
Tämä maassa yleisesti oleva tapa on oksettava. Toiselle annetaan etuisuuksia siten että edunsaaja voi kiinnijäädessään puolustuksekseen sanoa ettei ole tiennyt asiasta.
Kuten HUS johtaja nyt demari kansanedustaja, ei ole tietävinään aikansa sadoista miljoonista.
Kyllä Marin tiesi. Hän on sentään pääministeri.
Tiesi myös ennakkoon miehensä osa-firman konkurssista johon tuli tukeja
vaikka ei ollut liikevaihtoa.
Hyvin ikävää kansalaisten kannalta kumn tuollaiset pääsee maanjohtoon.
Maa kohta kontallaan, aika tehdä suuria muutoksia maan johtoon
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lnden loikkasi vasureista nakertaan sdp korruptio jalaa.
- Anonyymi
Marinkin on todellisuudessa vasemmistolainen sosialisti, ei demari:
https://blog.kauppalehti.fi/metrossanukkuja/kuntavaalien-ylla-leijuu-sosialismin-katku
- Anonyymi
Jalkaa. Linden on leuhka jätkä.
- Anonyymi
Vasuri mieleltään ja puheiltaan -leuhka !
- Anonyymi
Tarkoituksenmukainen etu paskaduunissa mutta avoimesti kiitos.
- Anonyymi
Pääministeriys on pienipalkkainen pätkäduuni.
- Anonyymi
??? muut käskynkää sopparit lahjuksii jne
- Anonyymi
Jokainen muu hallitus on ollut parempi kuin kepu hallitus terijoen hllitusta lukuunottamatta. Jos kepulainen vänkyrä politiikka määräisi, niin olisimme osa venäjää muista suomettuminen.
- Anonyymi
Marin ei ole demari, se pitää paikknsa myös itse sen kertoi.
Sanoi että politiikkaan tullessaan ensin ajatteli liittyä vasemmistoliittoon tai
vihreisiin.
Ajatellutkin, jos Sanna Marin kaatuu tähän vaaliin, loikkaako ensin mainitsemiinsa puolueisiin, kun ideologinsa on siellä. - Anonyymi
Ja Ay-liike lakkoilutti lasten ruokien tekijöitäkin, on ne härskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723