Omistan velkaisen auton. Pakkohan tällaisen porvarin on äänestää kokoomusta.
Olen porvari!
32
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus voitti kun nukkuvat jäivät nukkumaan.
- Anonyymi
Tähän pitää tulla muutos. Nukkuvien pitää saada mahdollisuus äänestää kotona nukkuessaan.
- Anonyymi
Vähävaraiset ja köyhät ovat niitä henkilöitä, jotka jättävät useimmin äänestämättä. He tuskin äänestäisivät yritysten, sijoittajien ja rikkaiden, eli elinkeinoelämän etua ajavaa Kokoomusta. Muut puolueet menettivät nukkuvien äänet ja näin Kokoomus hyötyi siitä. Rikkaat kun eivät jätä äänestämättä.
- Anonyymi
Tunnen erään rikkaan, joka on aina äänestänyt naista ja siksi hän tälläkin kertaa piirsi kuponkiin kirkkoveneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen erään rikkaan, joka on aina äänestänyt naista ja siksi hän tälläkin kertaa piirsi kuponkiin kirkkoveneen.
Sitten heräsit ja huomasit, että kaikki olikin vain unta.
- Anonyymi
Minulla ei ole velkaa autosta eikä asunnosta. Olen demari.
- Anonyymi
Itselläni on asunto että auto maksettu. Olen työtön.
- Anonyymi
Mulla on oma Jopo. Siksi äänestin Liike Nyttiä, jotta pyörä liikehtisi.
- Anonyymi
Omistan ison korkean paku mersun missä mottooripyörä mainoksia ja olen iso perv eiku persu.
- Anonyymi
"missä mottooripyörä mainoksia"
Laita linkki tännekin, jotta nähdään, millainen on mottooripyörä.
- Anonyymi
Minä äänestin prrrrsettäni, koska olen perusprrrrrse.
- Anonyymi
Varo koronaa, pysy kotona !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo koronaa, pysy kotona !
Pieraisen koronalle vatsa... eiku vastamyrkyt perusprrrseestäni!
- Anonyymi
Minä äänestin Perussuomalaista koska en pidä terroristeista enkä raiskaajista..
- Anonyymi
Sama täällä. Pitää huomioida kansalaisten turvallisuus. Oman maan kansalaisten turvallisuus pitää olla erittäin korkealla prioriteettilistalla. Minä kannata kaikkia toimenpiteitä jotka tähtäävät siihen.
- Anonyymi
Äänelläsi on näemmä aivan valtava vaikutus. Voi mahoton!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep. Halla-Ahokin lähtee lätkimään kun ei jytkyä tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho putos niinku Eno veneestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen yksittäinen ääni vaikuttaa. Perussuomalaiset nostivat pakkalukumääränsä eniten kaikista puolueista. Se kertoo kyllä jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen yksittäinen ääni vaikuttaa. Perussuomalaiset nostivat pakkalukumääränsä eniten kaikista puolueista. Se kertoo kyllä jotakin.
Joo, kyllä se jotain kertoo ihmisten ääliömäisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se kertoo kyllä jotakin."
Hitlerkin oli joskus suuressa suosiossa. Se kertoo kyllä jotakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se kertoo kyllä jotakin."
Hitlerkin oli joskus suuressa suosiossa. Se kertoo kyllä jotakin.Ja Stalin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Stalin...
Ja kohta perusprrrseet. Siis ihan sama kuin hitlerit ja stalinit.
- Anonyymi
Hassua, että rikokset Suomessa saatiin loppumaan vain äänestämällä persuja, joista heistäkin useimmilla ehdokkailla oli rikostaustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset lisäsivät paikkamääräänsä aika monessa kunnassa. Paikkamäärien lisäämisen näkökulmasta he voittivat vaalit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset lisäsivät paikkamääräänsä aika monessa kunnassa. Paikkamäärien lisäämisen näkökulmasta he voittivat vaalit.
Mutta kuitenkin. Persuille povattiin gallupeissa yli 20 prosentin äänisaalista. Nyt se jäi reippaasti sen alle.
- Anonyymi
pakene vuorille !
- Anonyymi
Nokian lähellä on vaan Ellivuori. Niin ja Mustavuori. Miksi niille pitäisi paeta? Onko tsunami tulossa?
- Anonyymi
Talonomistajana keskellä vehreää luontoa äänestin vihreitä.
- Anonyymi
”Vihreät ei ole vakavasti otettava aikuisen ihmisen puolue. Se on nuorisoseura ja milloin mihinkin yksittäiseen asiaan keskittyvien opiskelija-aktivistien ja vaihtoehtoväen kokoontumisajot.”
Tätä mieltä on entinen vihreä ja itse ole samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vihreät ei ole vakavasti otettava aikuisen ihmisen puolue. Se on nuorisoseura ja milloin mihinkin yksittäiseen asiaan keskittyvien opiskelija-aktivistien ja vaihtoehtoväen kokoontumisajot.”
Tätä mieltä on entinen vihreä ja itse ole samaa mieltä.Vihreät on sentään hallituksessa. Perusprrrseet eivät muuta osaa kuin huudella hävyttömyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät on sentään hallituksessa. Perusprrrseet eivät muuta osaa kuin huudella hävyttömyyksiä.
Mitä "sentään" siinä muka on? Aiheuttavat kustannuksia jokaiselle suomalaiselle heidän "ylilyöntitavoitteillaan". Eivät osaa hillitysti ja pitkäjänteisesti ajaa muutosta, vaan kaikkien on luovuttava autoilusta nyt heti ja alettava pyöräilemään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838