Vanhojen mummujen mainos saarikentällä

Anonyymi

Neljä kunnanhallituksen istuvaa mummua laittoivat oikein yhteis mainoksen saarikentän töllöön.
Nämä neljä mummua ovat istuneet 8 vuotta putkeen kunnanhallituksessa ja ovat juuri ne lehtikirjoituksista mainitut jääräpäät. Nakkelevat niskojaan nuoremmille valtuutetuille, eivät alennu edes tervehtimään , kun tulevat kylillä vastaan. Yhteistyö kykyä heillä ei ole. Kaksi heistä on kunnan työntekijöitä ja päivät kuluu pääasiassa politikoidessa, ei työtö tehdessä.

Nyt nämä mummut on saatava pois johtavilta paikoilta, jos meinataan saada Vimpeli viellä kehityksen urille!

18

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta ovat aivot kalkkeutuneita aivot narikassa, ja vastustavat kuntaliitosta vaikka kunta konkurssissa

      • Anonyymi

        Kyllä vaihtoon vaan Grannyt, eivät jummarra enään mitään kuntaasioista Grannyjen aika on mennyt aikoja sitten ohi.


    • Anonyymi

      Taitaa osa mummoista olla istunut kunnanhallituksessa jo 12 vuotta, nyt nuorta voimaa tilalle. Nuorissa on tulevaisuus!!

      • Anonyymi

        Nämä on vääpelille takuu varmoja puoltajia idioottisiin asioihin ei haluta eroon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on vääpelille takuu varmoja puoltajia idioottisiin asioihin ei haluta eroon?

        Näkyy olevan demareillakin eläkkeellä oleva mies ehdolla. Samaa sakkia mummujen kanssa. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan demareillakin eläkkeellä oleva mies ehdolla. Samaa sakkia mummujen kanssa. Ei jatkoon.

        Oikeassa olet. Nyt tarvitaan nuoria päättämään tulevaisuudestamme.


      • Anonyymi

        Kyllä näistä papoista ja mummuista on päästävä eroon vimpelin asioiden sotkemisesta.
        Pitkää nyt huoli ettei vasemmisto pappa ja kepun mummut pääse enään valtuustoon. Itse äänestän nuorta valtuustoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näistä papoista ja mummuista on päästävä eroon vimpelin asioiden sotkemisesta.
        Pitkää nyt huoli ettei vasemmisto pappa ja kepun mummut pääse enään valtuustoon. Itse äänestän nuorta valtuustoo

        Pro Alajärvi-liikkeen listoilla ei vaan ollut yhtään nuorta.


    • Anonyymi

      Joo, tunnen m.yötähäpeää noita mummuja kohtaan, samoin kuin niitä ehkä äänestäviä.

    • Anonyymi

      Vanhassa sanan laskussa sanotaa: Vanhoissa naisissa asuu viisaus! Ps. Vain kolme heistä on mummua ja vain yksi on Vimpelin kunnan työntekijä. Kannattas ottaa aina asioista selvää. Terveisin Eija Rannanpää

      • Anonyymi

        Riippuu ihan naisista, se viisaus.


    • Anonyymi

      Eilistä valtuuston kokousta kun kahto niin ei näyttänyt asuvan viisaus ainakaan teikäläisessä!

    • Anonyymi

      Mummut voisivat vaatia että natsimusiikin soittaminen lopetetaan saarikentällä, heidän ikäluokkansa vielä muistaa ne ajat kun Hitler oli vallassa. Joten ei ole ollenkaan mukavaa että natsimusiikki soi kentällä.

      • Anonyymi

        Neljä kunnanhallituksen istuvaa mummua laittoivat oikein yhteis mainoksen saarikentän töllöön.
        Nämä neljä mummua ovat istuneet 8 vuotta putkeen kunnanhallituksessa ja ovat juuri ne lehtikirjoituksista mainitut jääräpäät. Nakkelevat niskojaan nuoremmille valtuutetuille, eivät alennu edes tervehtimään , kun tulevat kylillä vastaan. Yhteistyö kykyä heillä ei ole. Kaksi heistä on kunnan työntekijöitä ja päivät kuluu pääasiassa politikoidessa, ei työtö tehdessä.

        Nyt nämä mummut on saatava pois johtavilta paikoilta, jos meinataan saada Vimpeli viellä kehityksen urille! Totta ei mitään kunnioitusta, sen olen huomannut kovia klirttailemaan varsinkin nuorempia mitähän mummoilla mielessä, tutkimusten mukaan
        ihailu loppuaikana palautuu nuorelle tasolle, eli sex on aina mielessä?


      • Anonyymi

        Mummot pois valtuustosta näiden takia ollaan heitteillä, eivät jummarra mitään kuntaasioista


    • Anonyymi

      Ai että. Kerrassaan ihana lukea tällaisia kirjoituksia, kun täällä kirjoitellaan/huudellaan anonyyminä, eikä uskalleta kirjoittaa omalla nimellä.

      Ensinnäkin, olen itse myös samaa mieltä siitä, että nuoria pitäisi saada mukaan kuntavaaleihin.
      Kuitenkin täytyy huomioida se, että nuoria on hankala saada mukaan ehdokkaaksi. Nämä vanhemmat poliitikot eivät ole syrjäyttäneet nuoria ehdokkaita, koska nuoria ehdokkaita ei vain yksinkertaisesti ollut paljoa.
      Vanhempia konkareita myös tarvitaan mukana kuntapolitiikassa, se on fakta.

      Toiseksi, miksi juurikin nämä neljä ''mummua'' haittaa teitä? Tiedän nimittäin, että Vimpelin hallituksessa sekä valtuustossa istuu näiden ''mummujen'' kanssa samanikäisiä miehiä - miksi nämä miehet eivät haittaa teitä?

      Kolmanneksi, jos olette noin vahvasti sitä mieltä, että kunnassa asiat eivät ole hyvin, niin miksi ette itse hae mukaan kuntapolitiikkaan?

      • Anonyymi

        Varmasti nuori ja päteväksi osoittaunut kunnanjohtaja innostaa esimerkillään nuoria mukaan päätöksentekoon. Onhan myös urheiluseurassa toimiminenkin tavallaan yhteisten asioiden hoitamista ja eteenpäin viemistä.


      • Anonyymi

        Niin siinä kävi, että Alajärvelle valittu kaupunginvaltuusto on koko Etelä-Pohjanmaan vanhin ja siinä on prosenteilla mitattuna toiseksi vähiten naisia.

        Kävi siis niin, että näillä mittareilla mikään ei muuttunut istuvaan valtuustoon nähden. Kun vaaleihin lähdettiin: tilanne oli juuri sama

        Näin kertoi Järviseutu lehti 15.6.2021


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe