Vasemmistolaiset puoluejohtajat(sos.dem,vas.liitto)eivät osaa käyttäytyä

Anonyymi

se nähtiin taas eilen vaalitentissä, kun sekä Marin ja Andersson möykkäsivät toisten päälle jatkuvasti.

Se on tunnettua, että vasemmistolaiset ovat sivistymättömiä, eivät omaa käytöstapoja.

terv, kokoomuksesta

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono provo porvarilta taas kerran joten keksi parempia.

• Anonyymi

Koita nyt joskus edes vastata itse avaukseen, vai etkö osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nyt joskus edes vastata itse avaukseen, vai etkö osaa.

Äläs nyt meidän porvarihokia on loisto keskustelia tiedät jo etukäteen mitä hän kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt meidän porvarihokia on loisto keskustelia tiedät jo etukäteen mitä hän kirjoittaa.

Mikä sen ÄO mahtaa olla.

• Anonyymi

Sannakin yrittää olla fiksu, mutta ei onnistu.

• Anonyymi

Lähinnä nolottaa.

• Sivistyneitä demareita siis yleisesti vasureita ei ole edes satukirjoissa. Yritä nyt sitten räksyttävien sosialistien kanssa keskustella faktoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pääjohtaja Yli-Viikarilta kysyttiin haluja jatkaa VTV:n ylijohtajana

"Tähän uraan liittyvään kysymykseen voisin vastata Irja Askolan runon sanoin: Tultaessa tienristeykseen / joku kauhistuu / tieni näyttää päättyvän / t
      Maailman menoa
      135
      3900
    2. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2217
    3. Miesten ulkonäköpaineet

https://yle.fi/uutiset/3-11987255 Siinä pitkä artikkeli aiheesta, ja lopussa ihan mielenkiintoisia kommentteja. Artikkelissa mainitaan sen verran mon
      Sinkut
      62
      1503
    4. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      115
      1464
    5. Kiira Korpi sekoili liittonsa EROON!

Ei riittänyt sitten sisältö tuossakaan liitossa kuin pari vuotta. Suku maksoi kalliit häälahjat, joita ei tietenkään palautella ja pian jo Kiiralla uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1349
    6. Kivan näköistä Stefanilla

Kylläpä on mukava nähdä Stefan reippaan ja onnellisen näköisenä tyttärensä kanssa. Toivon, että Stefan pääsisi eroon huonosta on/off -suhteesta ja et
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1026
    7. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      983
    8. Sofia ei ole ruudinkeksijä

Ei ole erityisen välkky tapaus.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      789
    9. Miksi Stefu jätti Sohvin?

Mikä oli tällä kertaa syynä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    10. Martinan takapuoli..

Onpa tällä Martiinalla muhkea takapuoli ja reidet viimeisessä instamainoksessa. Onko turvonnut vai aina ollut näin iso tämä meidän "maailmanmestari".
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      767
    Aihe