Suomessa on uskonvapauslaki:
Minut murhataan Jerusalemissa ja nousen suoraan taivaaseen - Owuor
Tohtori David Owuorista, joka itse julisti itsensä ”Herran väkevimmiksi profeetoiksi” viime kesäkuussa, tuli ”kaksi yhdessä” ja hän rinnastui raamatullisiin profeetoihin Eliaan ja Moosekseen.
”Herra puhui kanssani ajasta, jolloin minut murhataan. Minut tapetaan ja olrn kuolleena kolme päivää, sitten Hän vie minut taivaaseen.
Artikkeli Standard Magazine.
https://www.standardmedia.co.ke/entertainment/lifestyle/2001312392/i-will-be-assassinated-in-jerusalem-and-ascend-straight-to-heaven-owuor
Dr. Owuoria lähti seuraamaan 2500-3000 helluntailaistaustaista.
54
1810
Vastaukset
- Anonyymi
Feikki on tämä mies,mutta TP Joshua,Nigerialainen pastori oli Jumalan ase,hän kuoli 5.6.21.Emme voi käsittää Jumalan tekoja,miksi näin tapahtui,mutta suru on suuri.
- Anonyymi
Joshua on menestysteologinen äärikarismaattinen harhaopettaja, joka sanoo olevansa kristitty. "Se osoittaa, että kristillisyydestä on tullut sana, joka voidaan liittää mihin tahansa. Kuinka tähän on tultu? Raamattu osoittaa, että näin tulee käymään ennen Kristuksen tulemusta. Surkeinta asiassa on, että monet vastuuta kantavat eivät ole hereillä. Epävarmat seurakuntalaiset saavat väärää opetusta, tai eivät saa sitä lainkaan. Heitä ei varoiteta, eikä opeteta itse tutkimaan ja olemaan tietoiset, että kristittykin voi eksyä seuraamaan vääriä opettajia ja väärää opetusta. Ainoastaan Raamatun tuntemus ja tarkkaavainen varovaisuus on turva. Jumala on antanut Sanansa siksi, että sitä tutkitaan ja sitä tulee kunnioittaa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joshua on menestysteologinen äärikarismaattinen harhaopettaja, joka sanoo olevansa kristitty. "Se osoittaa, että kristillisyydestä on tullut sana, joka voidaan liittää mihin tahansa. Kuinka tähän on tultu? Raamattu osoittaa, että näin tulee käymään ennen Kristuksen tulemusta. Surkeinta asiassa on, että monet vastuuta kantavat eivät ole hereillä. Epävarmat seurakuntalaiset saavat väärää opetusta, tai eivät saa sitä lainkaan. Heitä ei varoiteta, eikä opeteta itse tutkimaan ja olemaan tietoiset, että kristittykin voi eksyä seuraamaan vääriä opettajia ja väärää opetusta. Ainoastaan Raamatun tuntemus ja tarkkaavainen varovaisuus on turva. Jumala on antanut Sanansa siksi, että sitä tutkitaan ja sitä tulee kunnioittaa."
Siis oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joshua oli enemmän kuin yksikään teistä hulluhelluntailaisista.Yksikään suomen pastoreista ei toteuta Jumalan tahtoa.Hellarit ovat vapaamuurareita,kiima ja hekuma oikein vuöryy kirkoista.Rauha TP Joshualle,hän oli Jumalan mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joshua oli enemmän kuin yksikään teistä hulluhelluntailaisista.Yksikään suomen pastoreista ei toteuta Jumalan tahtoa.Hellarit ovat vapaamuurareita,kiima ja hekuma oikein vuöryy kirkoista.Rauha TP Joshualle,hän oli Jumalan mies
Kyllä sinut tunnetaan ja tiedetään, ettet kestä tervettä oppia, vaan korvasyyhyysi kuuntelet kaiken maailman huuhaa-opettajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinut tunnetaan ja tiedetään, ettet kestä tervettä oppia, vaan korvasyyhyysi kuuntelet kaiken maailman huuhaa-opettajia.
Sinumkaltaista feikkiä vapaamuurarilahkolaista ei kestä katsella eikä kuunnella.Toiset ovat miehiä,toiset vain vaippahousuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun kaltaiset ei vaan halua "avata silmiään", siitä että on tullut harhaanjohdetuksi !
onhan se aina itselleen nöyrryyttävää myöntää, että on harhaanjohdettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun kaltaiset ei vaan halua "avata silmiään", siitä että on tullut harhaanjohdetuksi !
onhan se aina itselleen nöyrryyttävää myöntää, että on harhaanjohdettu.Minä en ole johdettu mihinkään harhaan,en ole vietävissä.Elän elämää,sain tavata Tp Joshuan ollessani nigeriassa käymässä,hän oli todella ihmisenä miellyttävä ja hyvää mieltä tuova,toisin kuin noro,ahdistava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko hänen kamaripalvelijansa vai mistä tietosi ovat kotoisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen lahko palvoo omaa profeettaansa. Supermennareille tämä profeetta oli näköjään T.B. Joshua jo 2000-jostain lähtien.
Ja joo, en ole helluntailainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen lahko palvoo omaa profeettaansa. Supermennareille tämä profeetta oli näköjään T.B. Joshua jo 2000-jostain lähtien.
Ja joo, en ole helluntailainen.En ole koskaan palvonut TP Joshuaa,olen kuunnellut häntä,niinkuin ihmisten on tapana,kun on joku tilaisuus.Pidin hänestä ihmisenä,ilman hengellisiä maneereita,jo senkin tähden,kuinka järkyttävää kohtelua täällä suomessa olen kohdannut hellareissa.Niin,olen ex hellari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole johdettu mihinkään harhaan,en ole vietävissä.Elän elämää,sain tavata Tp Joshuan ollessani nigeriassa käymässä,hän oli todella ihmisenä miellyttävä ja hyvää mieltä tuova,toisin kuin noro,ahdistava.
Sää oot se nainen joka on kaiken takana nimesikin tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan palvonut TP Joshuaa,olen kuunnellut häntä,niinkuin ihmisten on tapana,kun on joku tilaisuus.Pidin hänestä ihmisenä,ilman hengellisiä maneereita,jo senkin tähden,kuinka järkyttävää kohtelua täällä suomessa olen kohdannut hellareissa.Niin,olen ex hellari.
Owuorin piispaksi koroittama
Anna Anttila : jos veli kriitikon jutut on höpö-höpöä ja mielikuvitustarinoita.
Anna Anttila
Piispa Owuorin seurakunta.
Terveisisin Paavali.
Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää oot se nainen joka on kaiken takana nimesikin tiedän.
Minkä takana,oletko kunnossa,taitaa saatana puhua sinulle,taidat olla seinäjoelta?
- Anonyymi
Siis Facebookissa käy kattoo, väite on tosi se on ihan sama, jos klikkaa seuraa.
- Anonyymi
Jätkä on hullu. Siis ihan totta. Jonkinlainen napoleon-kompleksi. Mielisairas.
Ja tuota seuraa sitten 3000 epäraitista hellaria.- Anonyymi
Kun olin kirjoittanut tuon, menin pakastimelle hakemaan jädeä. Pakastimesta putosi jalalleni jäinen "kylmä-kalle". Sattui kipeästi. Tulee varmasti mojova mustelma.
Oliko tuo helluntaihengen kosto, kun halveksin epäjumalaanne?
Hellarit aiheuttavat aina jotain pahaa. Teistä on pysyttävä erossa. Poistun.
Muutoin saan seuraavaksi ehkä kattolampun päähäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olin kirjoittanut tuon, menin pakastimelle hakemaan jädeä. Pakastimesta putosi jalalleni jäinen "kylmä-kalle". Sattui kipeästi. Tulee varmasti mojova mustelma.
Oliko tuo helluntaihengen kosto, kun halveksin epäjumalaanne?
Hellarit aiheuttavat aina jotain pahaa. Teistä on pysyttävä erossa. Poistun.
Muutoin saan seuraavaksi ehkä kattolampun päähäni.Kannattaa ehdottomasti varoa näitä petoja,heitä jos ei palvo,he kiroavat sinun elämäsi,ahdistavat,tuomitsevat,tekevät elämästäsi helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti varoa näitä petoja,heitä jos ei palvo,he kiroavat sinun elämäsi,ahdistavat,tuomitsevat,tekevät elämästäsi helvettiä.
Eipä kannata kenenkään tervejärkisen ottaa sinua vakavasti. Olet jotenkin häiriintynyt, kun sydämestäsi pulppuaa tuollaista saastaa. T.B. Joshua oli harhaanjohtaja ja sai sinutkin eksytettyä. Norolampi on sata kertaa parempi opettaja. Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kannata kenenkään tervejärkisen ottaa sinua vakavasti. Olet jotenkin häiriintynyt, kun sydämestäsi pulppuaa tuollaista saastaa. T.B. Joshua oli harhaanjohtaja ja sai sinutkin eksytettyä. Norolampi on sata kertaa parempi opettaja. Jep.
Sanoo mieleltään häiriintynyt noro,ei edes mies,oksetus,kuka nainen tuollaista haluaa.TP Josua oli mies,sinun puhettasi ei kukaan tervejärkinen kuuntele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mieleltään häiriintynyt noro,ei edes mies,oksetus,kuka nainen tuollaista haluaa.TP Josua oli mies,sinun puhettasi ei kukaan tervejärkinen kuuntele.
Eipä täällä juuri kukaan muu hauku Norolampea, kuin sinä. Kertoo paljon. Puhut kuin sielullinen ihminen, jossa ei Henkeä ole. Tietääkseni hän on onnellisesti naimisissa.
Norolampi puhuu paljon hyvää asiaa, vaikka en hänen sanomisistaan kaikkea allekirjoitakaan.
TB Joshua taas oli todellakin eksyttäjä, jonka eksytykset saavuttivat Jumalan silmissä täyden mittansa ja Jumala teki niistä lopun. Enkä ole mielipiteeni kanssa vähemmistössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä täällä juuri kukaan muu hauku Norolampea, kuin sinä. Kertoo paljon. Puhut kuin sielullinen ihminen, jossa ei Henkeä ole. Tietääkseni hän on onnellisesti naimisissa.
Norolampi puhuu paljon hyvää asiaa, vaikka en hänen sanomisistaan kaikkea allekirjoitakaan.
TB Joshua taas oli todellakin eksyttäjä, jonka eksytykset saavuttivat Jumalan silmissä täyden mittansa ja Jumala teki niistä lopun. Enkä ole mielipiteeni kanssa vähemmistössä.Tp Joshua hänet tavatessani ,oli todella miellyttävä ihmisenä,kun dain nigeriassa hänet tavata,toisin kuin noro,minä en hänestä pidä,valehtelee,katsotaan,kuka teistä lähtee,feikkipastorit.Sinulle ei kuulu,kenestä minä pidän,olet häiriintynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tp Joshua hänet tavatessani ,oli todella miellyttävä ihmisenä,kun dain nigeriassa hänet tavata,toisin kuin noro,minä en hänestä pidä,valehtelee,katsotaan,kuka teistä lähtee,feikkipastorit.Sinulle ei kuulu,kenestä minä pidän,olet häiriintynyt.
Sinulle voisi olla suuri siunaus saada tavata Juha Norolampi. Sinulla on hänestä tällä hetkellä täysin väärä ja vinoutunut käsitys. Se voisi korjautua. Anna sille mahdollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle voisi olla suuri siunaus saada tavata Juha Norolampi. Sinulla on hänestä tällä hetkellä täysin väärä ja vinoutunut käsitys. Se voisi korjautua. Anna sille mahdollisuus.
Naurettavaa,miksi haluaisin hänet tavata???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa,miksi haluaisin hänet tavata???????
Vois tehdä hyvää tavata hyvä uskovainen veli ja keskustella avoimesti hänen kanssaan toisin kuin olla täällä aina haukkua henkilöä, jota et todellisuudessa tunne lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois tehdä hyvää tavata hyvä uskovainen veli ja keskustella avoimesti hänen kanssaan toisin kuin olla täällä aina haukkua henkilöä, jota et todellisuudessa tunne lainkaan.
Samaa hänellekin,ei ole hyvä että hän jumalan miehenä täällä haukkuu ja myöskin tekee videoita arvostellen muita.
- Anonyymi
Ole varovainen pidä yhteystietosi salassa ettet saa paskamyrskyä.
- Anonyymi
Yksi FB ryhmä tässä.
2542 seuraajaa, seuraajien nimilista on julkinen.
https://m.facebook.com/Jeesusontulossa/ - Anonyymi
Seuraajat yhteensä statistiikassa 3022
Kaikki yhteensä.- Anonyymi
Aika suuri joukko eksyksissä pois oikealta tieltä, jonka Kristus meille valmisti Isän tykö.
Herra ohjaa heidät takaisin oikealle tielle please.
- Anonyymi
Owuor on väärä profeetta.
http://www.kristitynfoorumi.fi/owuor.html- Anonyymi
Shalom.
ISÄ JUMALA itse on lähettänyt Hänen Palvelijansa Profeetan valmistamaan Kristuksen seurakunnan maailmanlaajuisesti MESSIAAN loisteliaaseen Tulemukseen pyhyydessä ja vanhurskaudessa. Hän saarnaa parannuksentekoa luopuneelle ja langenneelle seurakunnalle.
Milloin vihollinen olisi lähettänyt jonkun langenneeseen seurakuntaan kehottamaan heitä kääntymään pois synnistä ja tekemään parannuksen ja vastaanottamaan JEESUKSEN elämänsä Herraksi?
Hän korottaa JEESUSTA KRISTUSTA HERRANA halki kaikkien saarnojen. Hän saarnaa JEESUKSEN VEREN JA RISTIN Sanomaa ja johdattanut miljoonat ihmiset vastaanottamaan JEESUKSEN elämänsä Herraksi. Kuunnelkaa itse suomennettuja saarnoja!
Hän auttaa ja arvosta erityisellä tavalla köyhiä, leskiä ja orpoja, ja antaa heille kunniapaikat seurakunnista ja pitää heistä huolta. Paastoaa ja rukoilee paljon lukuisien rukouspyyntöjen puolesta, joita virtaa tuhansia viikossa.
Hänen lukuisat profetiat ovat täyttyneet sanatarkasti yksityiskohtia myöten. Hän profetoi myös JUMALAN Tuomion koronaviruksen ja sodan sanatarkkaan hyvin yksityiskohtaisesti. Kuten myös lukuisat maanjäristykset, heinäsirkkavitsauksen jne.
Ihmeet ja merkit seuraavat, kun hän julistaa Nairobin asunnostaan parantumisen JEESUKSEN VÄKEVÄSSÄ NIMESSÄ, niin parantumisvoitelu matkustaa halki Kenian ja maailman kansakuntien. Tuhannet rammat ovat kävelleet, täysin sokeat silmät avautuneet, täysin kuurot korvat poksahtaneet auki, mykät kielet avautuneet puhumaan, syöpäkasvaimet sulaneet pois, Aids hävinnyt verestä ja maan tunnetut huippulääkäritiimit ovat todistaneet parantumiset tarkimpia DNA -pcr -testejä myöten. Lääkärintodistukset löytyvät 54 Aids/Hiv parantuneelta ja suomeksikin on tehty dokumentteja.
Saarnat ovat raitista puhdistavaa kompromissitonta JUMALAN Sanaa alusta loppuun saakka. Kokouksissa ei kerätä kolehtia, eikä ole minkäänlaisia pääsymaksuja. JEESUS maksoi jo kaiken Golgatan keskimmäisellä ristillä!
Ulkomaan missioillaan, kuten Suomessa, hän maksoi itse oman hotellinsa, lentonsa, eikä kerännyt edes kolehtia. Hän lentää ihan ekonomiluokassa, eikä harrasta yksityislentokoneita. Hän on nöyrä JUMALAN Palvelija.
Suomessa on tapahtunut niin paljon parantumisia hänen parantumisjulistustensa kautta. 3.2.2021 on niistä viimeisin väkevä mega ihme, kun HERRA paransi Annen vakavan skolioosin Helsingissä saakka JEESUKSEN Väkevässä nimessä, vaikka julistus tehtiin Nairobista, Keniasta käsin.
Tämä on se lopunajan Herätys, jota olemme Suomessa rukoilleet ja odottaneet, joka valmistaa tien MESSIAALLE.
Siunaten Täällä faktatietoa: http://jeesusontulossa.fi/
YouTube -kanava: Jeesus on Tulossa
- Anonyymi
Kukaan tervehenkinen uskova ei seuraa yhtään ketään ihmistä ei minkään väristä eikä kokoista.
piste ja aamen. - Anonyymi
Joh.5:43-44 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan. Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toisen toisiltansa, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala. Joh.12:43 Sillä he rakastavat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa. Room.2:28-29
- Anonyymi
Josko tuo heppu pukeutuu ensin kuin normaali kokousväki ja leikkaa tuon partansa, sitten voin alkaa ehkä jotain kuunnella sanomisiaan.
- Anonyymi
Helluntailaiset etsivät ihmeitä ja merkkejä kuten kielillä puhumista, mutta eksyvät, koska eivät seuraa häntä, jonka Jumala on herättänyt kuolleista. He palvovat toista Jeesusta ja toista kristusta kuin häntä, josta evankeliumit kertovat.
Se kristus, joka Raamatussa on, on ihminen Nasaretin kaupungista, Jeesukseksi kutsuttu rakentajan poika, ja hänen veljensä ja sisarensa olivat tunnetut hänen aikanaan. Marian ja Joosefin lapsia kaikki tyynni. - Anonyymi
Samat siellä on jotka oli Nokiamissiossa, Kokkolan herätysliikkeessä ja niissä muissa ri ole mitään todisteita, oletan niin. Joitain uusia nimiä oli seuraajien listalla sain kutsun tulla mukaan heiltä.
Harhaoppista karta ja ei tarvitse tervehtiä. - Anonyymi
Cv - piispa
https://www.linkedin.com/in/AnnaAnttila1- Anonyymi
Herran Profeetta, josta puhutte täällä kirkastaa kaikessa Isä Jumalaa, Pyhä Henkeä ja Jeesusta Kristusta. Hänellä on tuhansia Raamattutunteja, opetuksia, jotka kaikki ovat raitista raamatullista Jeesuksen veren ja ristin sanomaa, Jeesus Kristus ristiinnaulittuna ja ylösnousseena. Raamattu avautuu Pyhän Hengen kautta näitä opetuksia kuunnellessa.
Voit kuunnella hänen Raamatun mukaista julistustaan YouTube -kanavalta: Jeesus on tulossa (LIVE-osiosta) tai www.jeesusontulossa.fi nettisivujen sivupalkista.
Hän on profetoinut monia profetioita, mm. Venäjän ja lännen välisen sodan Ukrainassa, koronaviruksen, useat maanjäristykset jne. Ja kaikki profetiat täyttyvät sanatarkkaan pienimpiä yksityiskohtia myöten jatkuvasti. Kaikki osoittaa Messiaan loisteliaaseen Tulemukseen.
Hänen julistuksensa kautta miljoonat ovat vastaanottaneet Jeesuksen ja tuhannet paranevat, kun hän julistaa Jeesuksen iankaikkisen veren ihmisten ylle Jeesuksen väkevässä nimessä.
Jumalan lähettämä aito ja oikea Profeetta ja Herätys. Kiitos Herralle!
Fariseukset mustamaalasivat ja pilkkasivat Jeesusta Kristusta samalla tavalla kuin tämän ketjun kateelliset ulkokultaiset panettelijat. Valheen levittäminen ja väärän todistuksen antaminen on syntiä! Tehkää siis parannus mustamaalauksesta!
- Anonyymi
Nykyisin Arkkipiispa Anna.
- Anonyymi
Täältä tämä lammastenpaimen johdattaa sinut seuraamaan omaa näkyään.
https://m.facebook.com/profile.php?id=100014535759273 - Anonyymi
Olin kerran Owuorin kokouksessa suomessa,aivan hirveetä,todellakin ulkoinen olemus ja ylpeys,punainen matto hänen kulkureitille ja ne palvelija naiset olivat aivan outoja.Ei Ph:en läsnäoloa,feikkiä.Kun nyt haukutaan TP Joshua,hän oli täysin erilainen.
- Anonyymi
Owuor on jonkun kerran kerännyt yleisöä Suomessakin. Mutta kyllä ne innostuneet lasketaan tällä hetkellä varmaan muutamassa kymmenessä, korkeintaan joissain sadoissa. Feikki on feikki.
- Anonyymi
... Siis jos puhutaan helluntailaisista seuraajista. Luterilaisella puolella voi olla joskus "villimpää". Kun oma virallinen kotiseutakunta ei tunnu tarjoavan tarpeeksi, niin haalitaan opettajia sieltä täältä.
- Anonyymi
Herran Profeetan palvelustyö on täysin raitis ja uskon pääkohdatkin kunnossa ja Raamatun mukaisia! Suomessa on tuhansia seuraajia, ja maailmanlaajuisesti useita miljoonia.
Tässä alla näette, mihin hänen palvelustyönsä uskoo. Olen käynyt heidän kokouksissaan, jossa on suloinen Pyhän Hengen läsnäolo ja kaikki on kaunista ja pyhää, Jumalaa kunnioittavaa. En voi ymmärtää tällaista vihapuhetta mitä uskovaisiksi identifioivat ihmiset keksivät kirjoittaa. Jos joku on Raamatun mukainen ja raitis palvelustyö, niin se on tämä Herran Profeetan palvelustyö.
Tämä mihin Profeetan palvelustyö nojaa on täysin oikeaa:
Kolminaisuus
Uskomme yhteen ainoaan JUMALAAN; kolmena persoonana iankaikkisesti elävään; Isään JUMALAAN, JUMALAN Poikaan ja JUMALAN Pyhään Henkeen.
HERRA Jeesus
Uskomme JUMALAN ainokaisen Pojan, HERRAMME Jeesuksen Kristuksen jumaluuteen, Hänen neitseestä syntymiseensä, Hänen ruumiin ylösnousemiseen, Hänen Isän oikealle puolelle taivaaseen nousemiseen, Hänen kuolemaansa, jolla Hän lunasti täysin kaikki ihmiset synnin orjuudesta.
Pelastus
Uskomme, että jokainen ihminen syntyy syntisenä, ja että Ristin työ lunasti ihmisen täydellisesti pois synnin ja kuoleman voimasta. Ja että kaikki, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen HERRANAAN ja Pelastajanaan pelastuvat.
Pyhä Raamattu
Uskomme, että Raamattu on pääasiallinen perustus ja ainoa muuttumaton, erehtymätön ja arvovaltainen JUMALAN Sana, ja täysin Voimallisen Pyhän Hengen inspiroima. Pyhä Raamattu on korkein ja lopullinen auktoriteetti elämän jokaiselle alueelle, niinkuin ne JUMALAN luomina ovat.
Pyhä Henki
Uskomme, että Pyhä Henki on Kolminaisuuden Kolmas Persoona, ja että Pyhän Hengen kaste ilmenee Hengen hedelminä ja Hengen lahjoina.
Kristuksen Seurakunta
Uskomme, että Kristuksen Seurakunta on ikuinen ja maailmanlaajuinen JEESUKSEN Kristuksen Ruumis sisältäen kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen sovitustyön.
Ylöstempaus
Uskomme, että Ylöstempaus on välitön, ennen Tuhatvuotista valtakuntaa tapahtuva Jeesuksen Kristuksen tulemus hakemaan pois Hänen pyhä seurakuntansa, jolloin ne, jotka ovat kuolleet kristuksessa tulevat ylösnousemaan kirkastetuissa ruumiissansa, ja ne, jotka elävät pyhyydessä tullaan muuttamaan kirkastetuiksi ruumiiksi, ilman että he kokevat kuolemaa ja heidät nostetaan ylös ilmaan HERRAN Jeesuksen kanssa.
HERRAN Ehtoollinen
Uskomme Herran Ehtoollisen viettämiseen JEESUKSEN Kristuksen kuoleman julistuksena siihen saakka, kunnes Hän palaa takaisin.
Tien valmistaminen
Uskomme, että seurakunta on astunut sisälle kriittiseen ajanjaksoon; Tien Valmistamiseen HERRALLE Jeesukselle noudattamalla täydellistä Vanhurskautta ja Pyhyyttä.
Vesikaste
Uskomme Raamatun ohjesääntöön vesikasteesta upotuskasteena, kuuliaisena JUMALAN Sanalle. Ja siihen että kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisena Pelastajanaan tulee kastaa vedessä julkisena tunnustuksena uskostaan Kristukseen.
Parannuksenteko ja Pyhyys
Uskomme, että ainoa keino puhdistautua synnistä on aidossa Parannuksenteossa JEESUKSEN Kristuksen kallisarvoisessa veressä ja sen pyhittävässä voimassa.
www.jeesusontulossa.fi
https://www.repentandpreparetheway.org/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran Profeetan palvelustyö on täysin raitis ja uskon pääkohdatkin kunnossa ja Raamatun mukaisia! Suomessa on tuhansia seuraajia, ja maailmanlaajuisesti useita miljoonia.
Tässä alla näette, mihin hänen palvelustyönsä uskoo. Olen käynyt heidän kokouksissaan, jossa on suloinen Pyhän Hengen läsnäolo ja kaikki on kaunista ja pyhää, Jumalaa kunnioittavaa. En voi ymmärtää tällaista vihapuhetta mitä uskovaisiksi identifioivat ihmiset keksivät kirjoittaa. Jos joku on Raamatun mukainen ja raitis palvelustyö, niin se on tämä Herran Profeetan palvelustyö.
Tämä mihin Profeetan palvelustyö nojaa on täysin oikeaa:
Kolminaisuus
Uskomme yhteen ainoaan JUMALAAN; kolmena persoonana iankaikkisesti elävään; Isään JUMALAAN, JUMALAN Poikaan ja JUMALAN Pyhään Henkeen.
HERRA Jeesus
Uskomme JUMALAN ainokaisen Pojan, HERRAMME Jeesuksen Kristuksen jumaluuteen, Hänen neitseestä syntymiseensä, Hänen ruumiin ylösnousemiseen, Hänen Isän oikealle puolelle taivaaseen nousemiseen, Hänen kuolemaansa, jolla Hän lunasti täysin kaikki ihmiset synnin orjuudesta.
Pelastus
Uskomme, että jokainen ihminen syntyy syntisenä, ja että Ristin työ lunasti ihmisen täydellisesti pois synnin ja kuoleman voimasta. Ja että kaikki, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen HERRANAAN ja Pelastajanaan pelastuvat.
Pyhä Raamattu
Uskomme, että Raamattu on pääasiallinen perustus ja ainoa muuttumaton, erehtymätön ja arvovaltainen JUMALAN Sana, ja täysin Voimallisen Pyhän Hengen inspiroima. Pyhä Raamattu on korkein ja lopullinen auktoriteetti elämän jokaiselle alueelle, niinkuin ne JUMALAN luomina ovat.
Pyhä Henki
Uskomme, että Pyhä Henki on Kolminaisuuden Kolmas Persoona, ja että Pyhän Hengen kaste ilmenee Hengen hedelminä ja Hengen lahjoina.
Kristuksen Seurakunta
Uskomme, että Kristuksen Seurakunta on ikuinen ja maailmanlaajuinen JEESUKSEN Kristuksen Ruumis sisältäen kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen sovitustyön.
Ylöstempaus
Uskomme, että Ylöstempaus on välitön, ennen Tuhatvuotista valtakuntaa tapahtuva Jeesuksen Kristuksen tulemus hakemaan pois Hänen pyhä seurakuntansa, jolloin ne, jotka ovat kuolleet kristuksessa tulevat ylösnousemaan kirkastetuissa ruumiissansa, ja ne, jotka elävät pyhyydessä tullaan muuttamaan kirkastetuiksi ruumiiksi, ilman että he kokevat kuolemaa ja heidät nostetaan ylös ilmaan HERRAN Jeesuksen kanssa.
HERRAN Ehtoollinen
Uskomme Herran Ehtoollisen viettämiseen JEESUKSEN Kristuksen kuoleman julistuksena siihen saakka, kunnes Hän palaa takaisin.
Tien valmistaminen
Uskomme, että seurakunta on astunut sisälle kriittiseen ajanjaksoon; Tien Valmistamiseen HERRALLE Jeesukselle noudattamalla täydellistä Vanhurskautta ja Pyhyyttä.
Vesikaste
Uskomme Raamatun ohjesääntöön vesikasteesta upotuskasteena, kuuliaisena JUMALAN Sanalle. Ja siihen että kaikki, jotka ovat vastaanottaneet Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisena Pelastajanaan tulee kastaa vedessä julkisena tunnustuksena uskostaan Kristukseen.
Parannuksenteko ja Pyhyys
Uskomme, että ainoa keino puhdistautua synnistä on aidossa Parannuksenteossa JEESUKSEN Kristuksen kallisarvoisessa veressä ja sen pyhittävässä voimassa.
www.jeesusontulossa.fi
https://www.repentandpreparetheway.org/Pimeästä Afrikasta roudataan poppamiehiä Suomeen puhumaan sitä halutaankin kuulla.
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeästä Afrikasta roudataan poppamiehiä Suomeen puhumaan sitä halutaankin kuulla.
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.Ruandan pastoriakin kehuttiin kovasti, mutta paljastui, että mieshän oli syyllistynyt kansanmurhaan.
- Anonyymi
Uskokoon ihmiset mitä haluavat. Jos on joku supervoideltu, niin häntä puolustetaan henkeen ja vereen. Eikä kuunnella mitään kriittistä eikä uskota vaikka olisi näyttöä.
Näinhän toimivat aikoinaan monet kultit. Yksi johtaja ja kuuliaiset uskovat. Johtajan sana on laki. Ja johtaja saa ilmoituksia suoraan Jumalalta. Kuulostaako tutulta? - AnonyymiUUSI
Saako naiset opettaa ja olla seurakunnan johtajia???
- AnonyymiUUSI
Ilman muuta, jos osaavat ja ovat uskovia yhtä lailla miehet tietysti. Jumala kutsuu sekä miehiä, että naisia. Kulttuuri oli erilainen Raamatun aikana, eikä siihen voi eikä ole syytä palata. Roomassa jo naiset olivat johtajia yhtä lailla yms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta, jos osaavat ja ovat uskovia yhtä lailla miehet tietysti. Jumala kutsuu sekä miehiä, että naisia. Kulttuuri oli erilainen Raamatun aikana, eikä siihen voi eikä ole syytä palata. Roomassa jo naiset olivat johtajia yhtä lailla yms.
Profetoimistakin suositellaan yhtä lailla, mutta naiset huivi päässä. Sitä ei vaadita kuitenkaan, vaan saa päätellä itse, kuinka on parempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ennustaa selvästi, että lopun aikana valhe saa tässä maailmassa yhä enemmän valtaa.Valehtelet Raamatun ilmoitusta vastaan, koira.
- AnonyymiUUSI
"... sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua..."
2. Tessalonikalaiskirje 2:5-12 FB38
”Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.”
".....niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne....."
5. Mooseksen kirja 13:1-4 FB38
1”(2) "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen, (3) ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä', (4) niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne. (5) Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.”
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on747467- 737269
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1535914Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544847En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53830- 313447
- 373368
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802843Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092512