Olen uusi kirjoittaja täällä

Hei, olen uusi kirjoittaja tällä foorumilla. Olen kasvanut evankeelis-helluntailaisessa perheessä. Vanhempani olivat lestadiolainen nainen ja helluntailainen mies. Olen uskonnon uhri. Olen positiivinen ateisti. Olen varma siitä, että Saunatonttu ei elä.

Kun olin lapsi, niin minä tykkäsin muista pojista - olin silloin poika itsekin. Tykkäsin leikkiä falloksellani paikoissa, jonne evoluutioystäväni ei ole sitä tarkoittanut laitettavan. Kun vanhempani huomasivat tämän suuntaukseni, niin sain vihtavuoren isännältä kyytiä, eikä se tuntunut hyvältä.

Olin lapsena kova evankelioimaan kavereitani, sillä olin harras tosi kristitty uskova. Kun kuljin luonnossa, niin kiittelin luojaa siitä hyvästä, mitä silmieni eteen avautui: kyykäärmeet, rotat, varikset, hämähäkit ja koppakuoriaiset (ne kuuluisat sittisontiaiset). Päätin ryhtyä isona tunkion kuninkaaksi (pidän suustani valuvan lannan mausta ja tuoksusta).

Aloin harjoittaa nuorena takatuuppausta oikein olan takaa. Koska uskovien yhteisö ei sitä hyväksynyt, hylkäsin sen ja uskoni. Karkasin kotoa. Olen koulukotien kasvatti, melkein valmis levyseppähitsaaja, maan kuulu amispoju. Tykkään häiriköidä ja räyhätä samalla tavalla kuin opin tekemään koulussa, joka jäi siis kesken liiman haistelun ja muljun ryystämisen vuoksi.

Olen nyt katkera 30-kymppinen antiteisti: uskovien ja uskontojen vihaaja. Teen kaikkeni, jotta Raamattuun perustuvat uskonnot ja etenkin kristityt uskovat häviäisivät maan päältä. Kaikki keinot ovat sallittuja. Paras tapa väkivallan ja tappamisen sijasta nykyään on jatkuva valehtelu, asioiden vääristely, harhaan johtaminen ja uskovien pilkkaaminen väärien yleistysten kautta.

Ripulivajakit kyykkyyn ja kölin alta! Se on mottoni. Ja tämä:

Ei saatana mikä idiootti!

T. Kampelatutkija, ylösnoussut herra ja hidalgo tällä palstalla. Aka. Friendlyatheist.

7

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota äly mukaan hommiisi niin helpottaa.

      • Anonyymi

        YlläÅÅ

        Riimini koskee jokaista uskovaa. niin sunia kun pallihiennuuskija Luterilastaaa kun Savonarolaa

        Jos uskonto pollaa pakottaa, mene muualle motkottaa


    • Anonyymi

      " Paras tapa väkivallan ja tappamisen sijasta nykyään on jatkuva valehtelu, asioiden vääristely, harhaan johtaminen "

      Jäi sinulle sentäs jotain uskovaisen kodin perintöä .

      Monet uskovaisen kodin lapset ovat kokonaan hylänneet uskontonsa periaatteen ja saaneet elämänsä raiteilleen elellen ihan normaalia elämää toisille on jäänyt tavallasi katkeruus ja viha uskovaisten mielivaltaa kohtaan.

      • Olen huomannut sen, että ihminen ei muutu perusluonteeltaan uskomusten vaihtuessa. Jos joku on ollut väkivaltainen ja murhat hyväksyvä valehtelija teistinä, niin hän on sitä vielä ateistina hylättyään uskontonsa. Ja päinvastoin.

        Sama pätee pasifisteihin ja totuutta rakastaviin ihmisiin. Jos joku on ollut pasifisti ennen uskoon tuloa ja rakastaa totuutta, niin hän on sellainen vielä uskovana. Kun uskonnon valheet paljastuvat, niin hän luopuu uskonnosta, ja pysyy kaiken aikaa pasifistina ja totuutta rakastavana ihmisenä.

        No, tuo pasifismi ei ehkä sovi kaikkiin - oikeutettu voiman käyttö on sallittua terrorismin ja rikollisuuden torjunnassa ja maan puolustuksessa - mutta totuuden suhteen ihminen on joko sitä rakastava tai sitä vihaava. On silti mahdollista aivopestä ja harhauttaa totuudellinen ihminen, niin että hän pitää totena epätosia argumentteja. Kun ne paljastuvat epätosiksi, niin sitten ei enää "usko" niihin...

        Jos pyrit totuuteen ja rakastat sitä, niin ojentaudut aina sen mukaan, kun se sinulle paljastuu.


    • Anonyymi

      Muututko demariksi ? jos olet kova äärioikeistolainen ? ei perimää voi muuttaa.

      • Anonyymi

        Palstan uskova uskoo muuttuneensa Bemariksi.

        Yliarvostettu ruma saksansiitto ja äänekeskin. Kuntoon saaminen 18-vuotta vanhana aikaavievää ja kallista. Pakoputki vuotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan uskova uskoo muuttuneensa Bemariksi.

        Yliarvostettu ruma saksansiitto ja äänekeskin. Kuntoon saaminen 18-vuotta vanhana aikaavievää ja kallista. Pakoputki vuotaa.

        Totta olenkin ihmetellyt mitä ne nuoret näkee bemareissa ostaisivat moottoripyörän jos lujaa tahtovat kiihdytellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe