Joku jakelee postilaatikoihin jotain idioottimaista enkeli-näkylappua,jossa mukamas olisi jättienkeli ollut jossain Alavuden rajamailla 10 vuotta sitten. Sinä, joka jakelet tällaisia ihmisten postilaatikkoon...lopeta heti!
Lopeta heti hörhöily!
20
946
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi nykyään olla mahdollista!
- Anonyymi
Fittu mikä hullu, saatari!
- Anonyymi
Nuorisoseuralaisia?
- Anonyymi
On itte mestari, Jeesuskin ilmestyny joilleki, mutta siitä ollaan hiljaa, ettei rianaajat pääse vauhtihin. Taivahan valtakunta on teirän sisällänne.
- Anonyymi
Tummat puhuu jotta se olis ollut todellinen ja ne kun ei koskaan valehtele.
- Anonyymi
On sen kyllä joku muuki nähny mutta se oli lennelly sielä pellon päällä jorenki kenos, vähä niinku pää alahappäin , valtava siipi oli ollu ja siinä jotaki kirjoteetuna, havanna rannenna tai jotaki sinnepäin.
Mitä seki meinaa ?- Anonyymi
Mielenkiintoista, havana rannenna on heprean kieltä ja tarkoittaa Uusi ymmärrys, tämä saa kertomasi aivan uuteen valoon.
Tälläisiä kukaan ei voi keksiä omasta päästään vaan pakko olla totta ja koettua.
- Anonyymi
Minä ja äitini näimme saman enkelin kun olimme tulossa sukulaisen hautajaisista.
Molemmille tuli sellainen pyhä rauhallin tunne jossa ei ollut muuta kuin Jumalan läsnäolon tunne. Ei ollut mitään muuta kuin kaunista valkoista taivasta, ei metsiä, peltoja eikä edes autoa. Oli vain rauhaa. Tämän paremmin en osaa selittää.- Anonyymi
Syvästi helluntai uskoinen mummuni näki myös tämän koskettavan näyn kun matkalsi ulkohuusin keskitalven pimeässä.
Kesken junnun hän koki jotain uskomattoman kaunista, aivan kuin paratiisin näky tai joku ihmeellinen vapauden rauha, sellainen lempeän lämpöinen virtaus alaraajaan kohti sieltä ylempää.
Pakko oli kääntyä takaisin ja kiivetä pankolle pohtimaan kokemaansa, vasta aamuhämärissä
hän vaihtoi puhtoista ylleen ja alleen.
Kumiteräsaappaat nakkasi menemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syvästi helluntai uskoinen mummuni näki myös tämän koskettavan näyn kun matkalsi ulkohuusin keskitalven pimeässä.
Kesken junnun hän koki jotain uskomattoman kaunista, aivan kuin paratiisin näky tai joku ihmeellinen vapauden rauha, sellainen lempeän lämpöinen virtaus alaraajaan kohti sieltä ylempää.
Pakko oli kääntyä takaisin ja kiivetä pankolle pohtimaan kokemaansa, vasta aamuhämärissä
hän vaihtoi puhtoista ylleen ja alleen.
Kumiteräsaappaat nakkasi menemään.Tämä tapaus on tuttu, kaupassa puhuttiin, vanha rouva meni vasta keväällä lääkäriin, oli myöhäistä, levätköön rauhassa.
- Anonyymi
Voi että, mä luulen jotta jumalan valtakunta on aivan nyt tuos jo lähellä.
Siten selviää hilkka keissi ja moni muukin kauheus, viimeinen tuomio
jossa peraataan elävit ja kuolleet.
Voi sitä joka hiilihommat saa, siellä ei lakkoja tunneta ja muutenki on olot surkiat. - Anonyymi
Lola Odusooga tykkää Sinisestä enkelistä.
Se lentelee kyläkaupan yllä- Anonyymi
Onko siellä kaupalla todella nähty enkeliä ? Seraaffia tätä todisti, sanoi se että lensi sellasia immelmannia, kuten itse tehty paperilennokki, viuh vauh viuh vauh oli kuulunut siitä ja siivet oli valtavat mutta nyt niissä ei ollut mitään viestiä ihmisille.
Helluntaiväki tietäisi merkityksen jos vain arvaisi kysyä. - Anonyymi
Juaako ne niitä yhyres sielä markilla ja kekkalehtaa kaupalla tuitteris ?
- Anonyymi
Virroilla minäkin näun jotakin kun ajelin kotoa kohti, valtava se oli, aivan kuin fouga magister muttei ollut se, siinä suuren pernamaan kohdalla, olin krapulas myönnän. Olisko se voinut olla enkeli, oliskdo ?
- Anonyymi
Moni nähnyt Ufoja Kurjenkyläs sekä Sapsalammilla.Ettivätkö läänintaiteilija Veltto Virtasta kyntövaosta
- Anonyymi
Miten muistelen,ettäkun olin lapsi niin joka pylväässä oli kyltti "Jeesus tulee,oletko valmis".Jokainen saa uskoa mihin haluaa : Jehovaan,Allahiin tai Jeesuksiin.Mutta eikö tuommonenkin julistus ole jotenkin erikoista.Nimimerkillä 50 vee ja vieläkään ei ole tullut
- Anonyymi
"Viljavainiot vaalenneet", oli enkelin viesti. Sivummalta (ei tiellä olevat autokunnat) valoilmiön nähnyt uskoi nähneensä ufon. Kyllä tuo paikkansapitävä viesti oli, Nyt uskoontulo ja julistaminen on paljon hankalampaa. Vertauskuvallisesti vaalenneet pellot siis tarkoittaa hetki ennen loppua. Raamattu kertoo että silloin on kiire, viljankorjaajia (sanan julistajia) liian vähän. Sitten tulee huonot ilmat ja sato (ihmiset) pilaantuvat. Katsokaa kuinka uskovia nyt tässäkin ketjussa pilkataan.
- Anonyymi
Enkeli toi siis viestin ja viestin tuojaa nyt pilkataan.Ei pitäisi, ano turtiaistakin pilkataan vaikka hän kehoittaa ihmisiä rukoilemaan. Voi kansaa joka jumalansa kadottaa ja uskonsa hukkaa, siitä koituu turma ja kadotus, profetian mukaan uskovia piinataan aina lopun aikoihin asti, sen jälkeen he saavat periä maan. Ken jos nyt pysyöö uskossaan vahvana hän kirkkaudessa kastetaan ja ikuisiin iloihin saatetaan.
- Anonyymi
Ei se ollu enkeli, soli vaan joku kankastus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995