Ateistien kristinuskon vastainen kampanjointi ja propaganda ovat paljon enemmän näkyvillä kuin kristittyjen evankeliointi kaduilla ja tienvarsilla. Kirkoissa näiden mekastus ei ketään häiritse, mutta ateistien narkomaanien ja juoppojen remuaminen on vastenmielistä katseltavaa. Huutelevat ohikulkijoille hävyttömyyksiä ja kiroilevat... tappelevat keskenään ja tekevät rikoksia.
Kapakassa jos menet ateistille Jeesuksesta todistamaan, niin vetää sinua turpiin tai vittuilee Laiska-Jaakosta, ikään kuin Jumala ei mitään tekisi. Eilenkin pelasti yhden kuuluisan henkilön kameroiden edessä ja miljoonat ihmiset todistivat tätä ihmettä...
On se kumma, että uskovaiset haukkuvat meitä militanteiksi, suvaitsemattomiksi ja fundamentalisteiksi, vaikka suhtaudumme hyväksyvästi kaikkiin uskontoihin ja uskoviin, etenkin kristinuskoon ja kristityihin. Kunhan vain harjoittavat menojaan muiden silmiltä piilossa, eivätkä opeta taikauskoaan lapsille kouluissa ja päiväkodeissa...
Ateismi ja humaani filosofia pitäisi säätää pakolliseksi oppiaineeksi kouluissa. Mitenkäs muutenkaan? ;)
Ateistien jatkuva propaganda ja kampanjointi kristinuskoa vastaan
10
68
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia haluaisit yhteiskunnan toimivan juuri sinun maailmankatsomuksen mukaan, johon kuuluu PAKKO? Eli kannatat diktatuuria ja että saat kaiken vallan käsiisi kohdella ihmisiä miten lystää? Siihen tuo viittaa. Jos sitä haluat, mitä teet ateismipalstalla?
- Anonyymi
Taikauskoiset hölmöt pitää hävittää yhteiskunnasta, tai sitten heistä pitää tehdä herrakansana hallitsevien älykkäiden ateistien palvelijoita ("veden kantajia ja kiven hakkaajia").
- Anonyymi
Strong-atheist vihaa Putinia sen vuoksi, että tämä pitää homoseksuaalisuutta luonnottomana ja sairaana perversiona, joka on kielletty Putinin lain säädännössä.
- Anonyymi
Hessu elää ainostaan sinun sairaissa ajatuksissa, pääsi kuvitelmissa.
Hessua ei ole oikeasti olemassa.
Hessu on sinun itse keksimäsi sivupersoona, jonka kanssa keskustelet tällä palstalla, ja voitat hänet väittelyissä mennen tullen. Kyykytät, vedät alta kölin, ja pistät lapsellisen typerällä inttämiselläsi pakenemaan keskusteluista, mikä saa sinut pitämään itseäsi voittajana, ja sitä toista pelkurina raukkana, joka vielä mielisairas vammailija.
Sitten toisaalta annat arvoa tälle luomallesi sivupersoonalle, niin että olet korottanut hänet yli muiden roolihahmojesi, sillä olet sanonut häntä palstan älykkäimmäksi kirjoittajaksi itsesi ohella. Kampelatutkijalle - joka on "tappamasi" sivupersoona (mukamas kuoli haimasyöpään - et tällaista arvoa antanut,
etkä ole ketään muuta kehunut yhtä ankaraksi vittuilijaksi kuin tätä Hessua, jota peppukipeänä rakastat kuin ainokaista poikaasi... vaikka sinulla on paljon "lapsia" (mielikuvitusolentoja, joiden kanssa harjoitat synkkää yksinpuhelua tällä palstalla).
Ja tosiaan, tuollaisella kristinuskon vastaisella vammailulla ja jatkuvalla valehtelulla vahvistat vain aivopestyjen hölmöjen uskoa, mikä tekee tyhjäksi taistelusi sitä vastaan. Teet enemmän kristittyjä opetuslapsia kuin kristityt itse. Jos vaihtoehtona on vain kaltaisesi ripulivajakin jatkuvat valheet ja mielisairas trollaus tällä foorumilla, niin ei ihme, että kristityt pysyvät vahvana uskossaan.
Näin. Juurikin näin. Jep. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Strong-atheist vihaa Putinia sen vuoksi, että tämä pitää homoseksuaalisuutta luonnottomana ja sairaana perversiona, joka on kielletty Putinin lain säädännössä.
” Strong-atheist vihaa Putinia sen vuoksi, että tämä pitää homoseksuaalisuutta luonnottomana ja sairaana perversiona, joka on kielletty Putinin lain säädännössä.”
Etkö sinä G4G ollut valmiina perse pystyssä ottamaan vastaan Suomeen Putinin komeat solttupojat?
- Anonyymi
"Ateistien jatkuva propaganda ja kampanjointi kristinuskoa vastaan"
Opettele sanomaan "MINUN". Olen puhunut monen ateistin kanssa. He eivät ole tuollaisia.
Se on sinun oma propagandasi ja kampanjointisi kristinuskoa vastaan! Mutta näemmä, koska narsisti ei voi nähdä itsessään vikaa tai syyttää itseään, hänen on pakko osoittaa muita.
Narsismissa ei ole kyse ateismista. - Anonyymi
Ehkä sivistynyt maailma olisi jo valmis perustamaan elämänsä faktatietoon ja tieteellisiin faktoihin uskonnon harhaisuuden sijaan?
Uskonnolla ollaan aikanaan pidetty kansaa kurissa ja nuhteessa ja opetettu toimimaan oikein, mutta myöhemmin se on ollut vain vallan ja sotien käyttövoima joka ei ole ollut muutamaan sataan vuoteen enää muuta kuin ihmiskunnan häpeäksi. - Anonyymi
Miksi olet ateistien palstalla? Onko oman tottujumalan sanoma hukassa?
- Anonyymi
Herralla näyttää olevan pelaaminen hallussa, kun osaa lopettaa ajoissa
- Anonyymi
Sinä anteeksiannolla vajakki luot eli hyväksyt vajakit ihmiset saatanan uskovainen !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973