Tänä kesänä olen ilokseni huomannut, että Sääksmäen kallioille on löytänyt tiensä myös pariskunnat.
Sääksmäen kalliot
14
4305
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuonut mukanaan myös heterotoimintaa, kun olen kuullut paikan miesvoittoisuudesta
- Anonyymi
Juuri tuolla Sääkmäen kallioilla, ihan joka puolella, saattoi vielä 80-luvullanähdä vanhoja savottamiehiä kesäiseen aikaan paistattelemassa pallejaan auringossa. On ne vaan ajat muuttuneet.
- Anonyymi
Missä nuo kalliot on?
- Anonyymi
Sun hevon persreijässä
- Anonyymi
Pitää paikkaansa ainakin meidän kohdalla. Sain aivan mahtavan nuolennan ja arkipanon vanhemmalta herrasmieheltä. Emme olisi uskoneet että rankan työpäivän päätteeksi tällainenkin yllätys tulisi. Käydään kyllä uudelleen.
- Anonyymi
Tuletteko juhannuksena?
- Anonyymi
Tänään oli paikalla 4 pariskuntaa, taitaa olla tämän kesän ennätys:)
- Anonyymi
Sääksmäellä on ollut mukavasti porukkaa viime aikoina!
Yksinäisiä naisia olis kiva saada sinne lisää! - Anonyymi
Pystyykö Sääksmäellä yöpymään teltan tai asuntoauton kans?
- Anonyymi
Telttaileen pystyy ihan "alueella" mutta auton joutuu jättään muutaman sadan metrin päähän Sääksmäen sillan parkkipaikalle, siinä yöpyminen onnistuu hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telttaileen pystyy ihan "alueella" mutta auton joutuu jättään muutaman sadan metrin päähän Sääksmäen sillan parkkipaikalle, siinä yöpyminen onnistuu hyvin.
Parkkipaikka on täynnä alastomia telttailijoita.
- Anonyymi
Paikka on (61.1815031, 24.0364810)
- Anonyymi
Kesää odotellessa että rouva pääsee runkkaamaan runkkareille. Minä poistun vaikka " kuselle"
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974