Gallub: Perseet PerusSuomalaisten VaaliVoiton kunniaksi?

Anonyymi

Meinaatko Vetää persekännit kunhan PerusSuomalaisten voitto varmistuu?

26

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanantaina herätään aamulla töihin, joten sunnuntaina kännääminen jää demareille siis yleisesti vasureille.

      • Anonyymi

        Antaa vaan Arhinmäen porukan ryypätä ja piehtaroida tuskaansa. Se on heille niin luontaista. Pitää vain huolehtia, etteivät pasko bussin penkkejä piloille.

        Samoin vihreiden puskajuopot, jotka ölähtelevät ja pelottelevat sivistyneitä ihmisiä ja lapsia.

        PerusSuomalaiset kyllä ottavat konjakki-snapsin hienostuneesti ja arvokkaasti, onhan se voiton jälkeen ihan paikallaan ja hyväksyttävää.


      • Anonyymi

        Hienoa kun äänestit taas iitseäsi!


    • Anonyymi

      Koska olen persu, niin olen juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka.

      • Anonyymi

        Olet vaan pelkkä valehteleva patapunikki, katkera nisti. PerusSuomalaisuutta ei löydy hitustakaan.


      • Anonyymi

        Koska olen 11 vuotias vasemmisto-trolli, niin kuvittelen olevani persu joka on juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka*

        Pahoittelen kirjoitusvirhettäni


    • Anonyymi

      Toivottavasti voittavat. En käytä alkoholia, enkä siis keksi tekosyitä miksi juoda.
      Alkoholisti löytää varmaan aina syyn juomiselleen😂

      • Anonyymi

        Newsflash: Alkoholin kuluttajista hyvin pieni osa on alkoholisteja, joten tarkista joko lääkityksesi tai äidinkielen numerosi?

        Kiitos .. ja kippis! :P 🍷

        Ja alkoholisti ei tarvitse yhtään mitään muuta syytä juomiselleen kuin alkoholin olemassaolon.


      • Anonyymi

        Ei suinkaan. Viina on viisasten juoma. Tyhmät juo maitoa, mehua ym.

        Myrkkyjä ovat mm. kalsarimyrkyt ja syanidi, jotka voi viedä hengen.

        Henkistä myrkkyä ovat uskonnot. Satuolentoihin uskominen vie terveyden.


    • Anonyymi

      Jos persut voittavat, ryyppään iloon. Jos persut häviävät, juon suruun.

      • Anonyymi

        Häviävät mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häviävät mitä?

        Maailmankartalta?


    • Anonyymi

      Kepu paistaa suruunsa kulahtaneita munia.

    • Anonyymi

      Timo Soini odottaa suuria tunteita haikein mielin?

    • Anonyymi

      Muutama kalja pitää ryystää demareiden vaalivoiton kunniaksi.

      • Anonyymi

        ... eli aattelit säästää kaljasi toiveikkaana seuraaviin vaaleihin?


    • Anonyymi

      No en,kokemuksesta tiedän,viime kuntavaaleissa persuille oli tulossa suuri voitto,mutta vaalivirkailijat antoi persujen äänet vihreille eli odotan tapahtuvaksi törkeää vaalivilppiä

      T:
      h
      i
      i
      h
      t
      ä
      j
      ä 47 härmästä

    • Anonyymi

      En.

      Ihan vaan pienet kenttäkeveet tässä samalla kun kattelee futista.

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa sitten laitoin kiljupöntön pulputtamaan. Tänään on juhlapäivä. PerusSuomalaisista tulee suurin puolue. Sen kunniaksi maistellaan tuoretta kiljuerää.

      • Anonyymi

        No näinpä taisi käydä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä taisi käydä :)

        Scytl hoiti homman jenkkityyliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä taisi käydä :)

        Elä vittuile kun et ossoo!


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ensin vedetään kiljut ja sen jälkeen ranteet.

        Miksi Jumala sinä meidät hylkäsit. :(


    • Anonyymi

      Itse äänestin PS mutta en usko ihan hirmuisesti PS nousuun. Muistetaan SaulikkiNinni ja Humupekkulin välinen vääntö pressa kisassa silloin joskus. Äänet olivat 50-50 pääkaupunkiseudulla. Se inhoaa kun käyttävät vielä tänäkin päivänä PS jytky sanontaa joka muistuttaa luopio Soinin ajasta. Sen voisi jättää pois ...

    • Anonyymi

      Hirvee kapula.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe