Meinaatko Vetää persekännit kunhan PerusSuomalaisten voitto varmistuu?
Gallub: Perseet PerusSuomalaisten VaaliVoiton kunniaksi?
26
62
Vastaukset
Maanantaina herätään aamulla töihin, joten sunnuntaina kännääminen jää demareille siis yleisesti vasureille.
- Anonyymi
Antaa vaan Arhinmäen porukan ryypätä ja piehtaroida tuskaansa. Se on heille niin luontaista. Pitää vain huolehtia, etteivät pasko bussin penkkejä piloille.
Samoin vihreiden puskajuopot, jotka ölähtelevät ja pelottelevat sivistyneitä ihmisiä ja lapsia.
PerusSuomalaiset kyllä ottavat konjakki-snapsin hienostuneesti ja arvokkaasti, onhan se voiton jälkeen ihan paikallaan ja hyväksyttävää. - Anonyymi
Hienoa kun äänestit taas iitseäsi!
- Anonyymi
Koska olen persu, niin olen juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka.
- Anonyymi
Olet vaan pelkkä valehteleva patapunikki, katkera nisti. PerusSuomalaisuutta ei löydy hitustakaan.
- Anonyymi
Koska olen 11 vuotias vasemmisto-trolli, niin kuvittelen olevani persu joka on juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka*
Pahoittelen kirjoitusvirhettäni
- Anonyymi
Toivottavasti voittavat. En käytä alkoholia, enkä siis keksi tekosyitä miksi juoda.
Alkoholisti löytää varmaan aina syyn juomiselleen😂- Anonyymi
Newsflash: Alkoholin kuluttajista hyvin pieni osa on alkoholisteja, joten tarkista joko lääkityksesi tai äidinkielen numerosi?
Kiitos .. ja kippis! :P 🍷
Ja alkoholisti ei tarvitse yhtään mitään muuta syytä juomiselleen kuin alkoholin olemassaolon. - Anonyymi
Ei suinkaan. Viina on viisasten juoma. Tyhmät juo maitoa, mehua ym.
Myrkkyjä ovat mm. kalsarimyrkyt ja syanidi, jotka voi viedä hengen.
Henkistä myrkkyä ovat uskonnot. Satuolentoihin uskominen vie terveyden.
- Anonyymi
Jos persut voittavat, ryyppään iloon. Jos persut häviävät, juon suruun.
- Anonyymi
Häviävät mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häviävät mitä?
Maailmankartalta?
- Anonyymi
Kepu paistaa suruunsa kulahtaneita munia.
- Anonyymi
Timo Soini odottaa suuria tunteita haikein mielin?
- Anonyymi
Muutama kalja pitää ryystää demareiden vaalivoiton kunniaksi.
- Anonyymi
... eli aattelit säästää kaljasi toiveikkaana seuraaviin vaaleihin?
- Anonyymi
No en,kokemuksesta tiedän,viime kuntavaaleissa persuille oli tulossa suuri voitto,mutta vaalivirkailijat antoi persujen äänet vihreille eli odotan tapahtuvaksi törkeää vaalivilppiä
T:
h
i
i
h
t
ä
j
ä 47 härmästä - Anonyymi
En.
Ihan vaan pienet kenttäkeveet tässä samalla kun kattelee futista. - Anonyymi
Kaksi viikkoa sitten laitoin kiljupöntön pulputtamaan. Tänään on juhlapäivä. PerusSuomalaisista tulee suurin puolue. Sen kunniaksi maistellaan tuoretta kiljuerää.
- Anonyymi
No näinpä taisi käydä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinpä taisi käydä :)
Scytl hoiti homman jenkkityyliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinpä taisi käydä :)
Elä vittuile kun et ossoo!
- Anonyymi
Sama täällä. Ensin vedetään kiljut ja sen jälkeen ranteet.
Miksi Jumala sinä meidät hylkäsit. :(
- Anonyymi
Itse äänestin PS mutta en usko ihan hirmuisesti PS nousuun. Muistetaan SaulikkiNinni ja Humupekkulin välinen vääntö pressa kisassa silloin joskus. Äänet olivat 50-50 pääkaupunkiseudulla. Se inhoaa kun käyttävät vielä tänäkin päivänä PS jytky sanontaa joka muistuttaa luopio Soinin ajasta. Sen voisi jättää pois ...
- Anonyymi
Hirvee kapula.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589