Meinaatko Vetää persekännit kunhan PerusSuomalaisten voitto varmistuu?
Vastaukset 26
Maanantaina herätään aamulla töihin, joten sunnuntaina kännääminen jää demareille siis yleisesti vasureille.
- Anonyymi
Antaa vaan Arhinmäen porukan ryypätä ja piehtaroida tuskaansa. Se on heille niin luontaista. Pitää vain huolehtia, etteivät pasko bussin penkkejä piloille.
Samoin vihreiden puskajuopot, jotka ölähtelevät ja pelottelevat sivistyneitä ihmisiä ja lapsia.
PerusSuomalaiset kyllä ottavat konjakki-snapsin hienostuneesti ja arvokkaasti, onhan se voiton jälkeen ihan paikallaan ja hyväksyttävää. - Anonyymi
Hienoa kun äänestit taas iitseäsi!
- Anonyymi
Koska olen persu, niin olen juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka.
- Anonyymi
Olet vaan pelkkä valehteleva patapunikki, katkera nisti. PerusSuomalaisuutta ei löydy hitustakaan.
- Anonyymi
Koska olen 11 vuotias vasemmisto-trolli, niin kuvittelen olevani persu joka on juopotellut jo eduskuntavaalitappiosta saakka*
Pahoittelen kirjoitusvirhettäni
- Anonyymi
Toivottavasti voittavat. En käytä alkoholia, enkä siis keksi tekosyitä miksi juoda.
Alkoholisti löytää varmaan aina syyn juomiselleen😂- Anonyymi
Newsflash: Alkoholin kuluttajista hyvin pieni osa on alkoholisteja, joten tarkista joko lääkityksesi tai äidinkielen numerosi?
Kiitos .. ja kippis! :P 🍷
Ja alkoholisti ei tarvitse yhtään mitään muuta syytä juomiselleen kuin alkoholin olemassaolon. - Anonyymi
Ei suinkaan. Viina on viisasten juoma. Tyhmät juo maitoa, mehua ym.
Myrkkyjä ovat mm. kalsarimyrkyt ja syanidi, jotka voi viedä hengen.
Henkistä myrkkyä ovat uskonnot. Satuolentoihin uskominen vie terveyden.
- Anonyymi
Jos persut voittavat, ryyppään iloon. Jos persut häviävät, juon suruun.
- Anonyymi
Häviävät mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häviävät mitä?
Maailmankartalta?
- Anonyymi
Kepu paistaa suruunsa kulahtaneita munia.
- Anonyymi
Timo Soini odottaa suuria tunteita haikein mielin?
- Anonyymi
Muutama kalja pitää ryystää demareiden vaalivoiton kunniaksi.
- Anonyymi
... eli aattelit säästää kaljasi toiveikkaana seuraaviin vaaleihin?
- Anonyymi
No en,kokemuksesta tiedän,viime kuntavaaleissa persuille oli tulossa suuri voitto,mutta vaalivirkailijat antoi persujen äänet vihreille eli odotan tapahtuvaksi törkeää vaalivilppiä
T:
h
i
i
h
t
ä
j
ä 47 härmästä - Anonyymi
En.
Ihan vaan pienet kenttäkeveet tässä samalla kun kattelee futista. - Anonyymi
Kaksi viikkoa sitten laitoin kiljupöntön pulputtamaan. Tänään on juhlapäivä. PerusSuomalaisista tulee suurin puolue. Sen kunniaksi maistellaan tuoretta kiljuerää.
- Anonyymi
No näinpä taisi käydä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Scytl hoiti homman jenkkityyliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä vittuile kun et ossoo!
- Anonyymi
Sama täällä. Ensin vedetään kiljut ja sen jälkeen ranteet.
Miksi Jumala sinä meidät hylkäsit. :(
- Anonyymi
Itse äänestin PS mutta en usko ihan hirmuisesti PS nousuun. Muistetaan SaulikkiNinni ja Humupekkulin välinen vääntö pressa kisassa silloin joskus. Äänet olivat 50-50 pääkaupunkiseudulla. Se inhoaa kun käyttävät vielä tänäkin päivänä PS jytky sanontaa joka muistuttaa luopio Soinin ajasta. Sen voisi jättää pois ...
- Anonyymi
Hirvee kapula.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135805Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja262456Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24376- 29374