Persut 14,5% ja neljäs, Kepukin meni ohi.

Anonyymi

Persujen kannatus putosi rajusti, jytkystä ei hajuakaan. Persujen uho voitosta hävisi kuin pieru Saharaan.
Tämä näyttää hyvältä meille Suomen kaikille kuntalaisille.
Vain kuusi kuntaa joutuu nyt kärsimään Persuista, sääliksi käy näitä kuntia ja niiden asukkaita. Niissä tulee olemaan rajuja ongelmia, osa asukkaista varmasti muuttaa pikimmiten sivistyneisempiin kuntiin. Omistusasuntoja ei taida niissä kunnissa ei saada enää kaupaksi kuin pilkkahinnalla.
Muuten Suomessa Persut saavat niellä älämölönsä nolona, hyvä niin.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meni hiukan hukkaan "sotilaan" massiivinen propaganda keskustan vaurioittamiseksi.....

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä sivaria eli rintamakarkuria?


      • Anonyymi

        PerusSuomalaiset Tuplasi Vaalivoiton , edellisiin kuntavaaleihin ! Mahtavaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PerusSuomalaiset Tuplasi Vaalivoiton , edellisiin kuntavaaleihin ! Mahtavaa !

        Kepulle joka alueella vain miinus merkki, karvasta Tappiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulle joka alueella vain miinus merkki, karvasta Tappiota.

        SDP:n Punalippu on vedetty Puolitankoon, nyt on Surupäivä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n Punalippu on vedetty Puolitankoon, nyt on Surupäivä !

        Vihreille tuli Rökäle Tappio !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulle joka alueella vain miinus merkki, karvasta Tappiota.

        Mutta Persut jäivät siltikin Kepulle kakkoseksi.
        Noloa, niin noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n Punalippu on vedetty Puolitankoon, nyt on Surupäivä !

        Sdp ollut hallitusvastuussa erittäin vaikeina aikoina, siksi kannatus oli erinomainen! Kokoomuksen kannatuksessa paljon oppositiolisää. Turhan öyhötyspuolueen kulta-aika on jo ohi. Jussi hamuaa mielekkäämpää tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepulle joka alueella vain miinus merkki, karvasta Tappiota.

        Näin on. On ihan sama kuka siellä pikkukylissä nuijaa heiluttaa.


    • Anonyymi

      suomi takaisin oli virhe, olisi pitänyt ottaa soini takaisin.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Kannattaisi harkita!


    • Anonyymi

      Gallupit antoivat massiivista vetoapuaan persuille.
      Medioiden keskustelupalstat olivat kritiikittä ja vapaasti persuöyhöttäjien käytössä. Niiden persusteella sai kuvan, ettei suomessa muita olekkaan kuin persuja ja persukannatus on ainakin 70%.
      Hukkaan meni kaikki vedätys.
      Kokoomus 21,4. persut 14,5.
      Luulisi jo tyhmimmänkin poliittisen toimittajan tajuava, mikä on johtava oppositiopuolue?

      • Anonyymi

        Varsinkin kun nämä oli persuille valtakunnan- ja hallitusvaalit, tulos oli umpisurkea.


    • Anonyymi

      Ennusteet pettivät pahasti, Persutko ne olivatkin itse tehneet?

    • Anonyymi

      Kokoomuksen "kaikkia kuntia ei ole varaa pitää toimintakykyisenä"-ajattelun vallatessa alaa yhdistyneenä näiden kuntien paikallisen sopimisen ja heikon huoltosuhteen omaavan maahanmuuton kautta tapahtuvaan palkka-aleen, niin monet kunnat huomaavat, ettei niillä ole varaa pitää hyvinvointipalveluita kansalaisia varten.

    • Anonyymi

      Saarikko käveli Halla-ahon yli, noloa, niin noloa.

      • Anonyymi

        keskusta -2,7% persut 5,6% mitä jos soittaisit mielenterveyspuhelimeen kysyäksesi pääsisitkö hoitoon edes pariksi päiväksi?


      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusta -2,7% persut 5,6% mitä jos soittaisit mielenterveyspuhelimeen kysyäksesi pääsisitkö hoitoon edes pariksi päiväksi?

        No monenneksiko Persut sijoittuivat?
        Mitäpä jos itse menisit Niuvannniemeen?


      • Anonyymi

        Keskusta saa olla ylpeä Saarikosta. Loistava johtaja puolueelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta saa olla ylpeä Saarikosta. Loistava johtaja puolueelle!

        Syksyn kehysriihen jälkeen tantta mennee vaihtoon tai sitten nuoleksii PM:ää.


    • Anonyymi

      Persut 580 paikkaa, Keskusta -276 Saarikko käveli yli?

      Onkohan ps tulos kaikkien aikojen suurin voitto kunta- tai kunnallisvaaleissa? En tunne tilastoja mutta kova veto!

      • Anonyymi

        Valtakunnan neljänneksi jääneellä ei paljonkaan sananvaltaa mistään.
        Aiotteko pitää neljän päivän öyhötyksiä nyt kunnissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunnan neljänneksi jääneellä ei paljonkaan sananvaltaa mistään.
        Aiotteko pitää neljän päivän öyhötyksiä nyt kunnissa?

        Nämä olivat kuntavaalit. Esimerkiksi Tampereen kupeessa Ylöjärvellä perussuomalaiset ovat nyt kunnanvaltuuston suurin puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä olivat kuntavaalit. Esimerkiksi Tampereen kupeessa Ylöjärvellä perussuomalaiset ovat nyt kunnanvaltuuston suurin puolue.

        Lukemattomat ylöjärveläiset hakevat jo poliittista turvapaikkaa naapurikunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä olivat kuntavaalit. Esimerkiksi Tampereen kupeessa Ylöjärvellä perussuomalaiset ovat nyt kunnanvaltuuston suurin puolue.

        Valitettavasti näin. Luotan kuitenkin, että muut puolueet löytävät yhteisen sävelen ja pitävät persut kuosissa eikä kaikkea kehitystä laiteta jäihin.

        Hyvinvointialue laittaa kunnan touhuja kuitenkin uusiksi. Sitä valmistelua tekee käytännössä ihan muu porukka kuin persut. Persuilla ei taida olla isommin kannattajia virkamiesten joukoissa, eikä siten edes näkyvyyttä siihen, mitä oikeasti tehdään. Toki asiaan liittyy riski, että kuvio on liian vaikea monelle persulle ymmärtää ja sitten keskitytään riehumaan lillukanvarsista.


    • Anonyymi

      Persut ei päässeet edes mitalisijoille, jäivät neljänneksi. Säälin niitä valtuustoja, jonne tulee noita persujen hörhöjä häiritsemään asioiden hoitamista. Pääsikö se vauvan tappaja valtuustoon? Mitä persusuomalaisia arvoja hän edustaa?

    • Anonyymi

      Halla-aho petti lupauksensa, persujen on aika ruveta kattoon uutta "mestaria".

    • Anonyymi

      580 paikkaa ihan kiva nousu😝 Kukaan ole tuohon koskaan pystynyt, ei edes Veikko Vennamo.

      • Anonyymi

        Kiva nousu, mutta selvästi alle odotusten.


    • Anonyymi

      Montako viikkoa menee, kun persut valtuustoissa alkavat loikkimaan muihin puolueisiin? Ja riitelemään keskenään? Ei montaa!

    • Anonyymi

      Ei ole kun kaksi selitystä joko kansalaiset eivät tiedä riittävästi politiikasta tai vaaleja on peukaloitu mikään muu ei selitä tällaista vaalitulosta?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Siitä vain hyökkäämään eduskuntataloon. Saadaan sinunkin naamasi uutisiin.


    • Anonyymi

      Kylmää faktaa: 2019 eduskuntavaalit 17,5 % > 2021 kuntavaalit 14,5 %

      • Anonyymi

        2017 = 8,8% (Timo Soini).
        2021 = 14,5% (Jussi Halla-aho).

        PS 5,6% (2017-2021) = 580 lisäpaikkaa (kylmää faktaa).

        Koita kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2017 = 8,8% (Timo Soini).
        2021 = 14,5% (Jussi Halla-aho).

        PS 5,6% (2017-2021) = 580 lisäpaikkaa (kylmää faktaa).

        Koita kestää.

        Milloin keskusta sai viimeksi yhtä surkean kuntavaalituloksen kuin nyt sai 50-luvullako?


    • Anonyymi

      Aloittaja on selvästi katkera demari joka on niin katkera PeruS laisille vaalimenestyksestä että aivan kiehuu hänen pään sisällä,PeruS laiset tuplasivat jälleen kerran vaalivoiton valtakunnallisesti demarit ja vihreät poljettiin maan rakoon ja sehän näitä vassareita harmittaa

    • Anonyymi

      Sanoisin, että Suomi-vihaajat pääsääntöisesti hävisivät ainakin muualla kuin Helsingissä. Helsingissäkin Suomi-vihan ykköspuolue vihreät hävisi oikein kunnolla. Vasemmistoliitto pärjäsi koska Helsingissä polarisaatio on kovinta Suomessa ja yllättävän monet köyhtyneet ruokajonoihin joutuneet uskovat Kela-turvaan ja vasemmistopopulismiin. SDP:llä olisi miettimisen paikka, mutta siinä paikassahan puolue on ollut jo kauan. Olettaisin, että puolue pysyy vasemmistoliberaalin nomenklatuurin otteessa ja Antti Lindmanin kaltaiset politrukit saavat jatkaa perus-Suomi-vastaista vihanlietsontaansa.

      Perussuomalaisten voitto edellisiin kunnallisvaaleihin verrattuna oli hurja, mutta jäi täysin odotetusti puolueen valtakunnallista kannatusta pienemmäksi. Kun äänestysaktiivisuus samaan aikaan jäi yllättävän pieneksi niin aika selvää on, että monet potentiaaliset persut jättivät äänestämättä. Kova kunnallisvaaliponnistus potkaisi persuja vähän takaisin. Ehdokasvalinnan seula vuoti ja listoille pääsi liikaa rikoksiin syyllistyneitä. Persujen äänestäjät tuntuvat olevan ihan tervejärkistä väkeä. Leimaamiset, herjaamiset, räikeät valheet ja älytön persuvastainen trollaaminen ei vaikuta yhtikäs mitään, mutta kiistattomat negatiiviset tosiasiat kuten tämä rötöstelijöiden määrä listoilla kyllä vaikuttaa. Persujen potentiaaliset kannattajat ovat siis aivan valtaosin rehellistä ja järkevää väkeä, joilla on jalat tukevasti maan kamaralla.

      Vähävaraisten ja pienituloisten suomalaisten kannalta kunnallisvaalien tulos oli todellinen varoitusmerkki. Helsingissä menestyivät nyt Elina Valtosen ja Juhana Vartiaisen kaltaiset oikeistoliberalistit, jotka kannattavat palkkoja polkevaa maahanmuuttoa, monikulttuurisuutta ja luokkaerojen kasvattamista. Näille tavallisia suomalaisia ihmisiä halveksiville globalisteille Helsinki on muusta Suomesta irrallinen kansainvälinen metropoli eikä Suomen kansallisvaltion pääkaupunki. Helsingissä polarisaatio kärjistyy kun globalisaatiossa voittavat parempiosaiset saavat viettää kulutusjuhlia ja globalisaation häviäjät taas joutuvat matalien palkkojensa kanssa kamppailemaan perustoimeentulostaan aina vain kovemmin. Vastavaikutus polararisaatiolle ja kurjistumiselle ennen pitkää tulee varmasti, mutta millaiseen jamaan stadi sitä ennen pääsee vajoamaan?

      • Anonyymi

        Yölliset satukirjan lukemiset eduskunnassa menivät persuilta hukkaan. Ei tuottanut persuille heidän toivomaansa tulosta. No, pääasia, että Jussi on noista puheista "ylpeä", kuten hän itse uhosi.


    • Onneksi vihreät putosivat maanpinnalle, pelkällä ilmastohumpalla ei enää pärjää.

    • Anonyymi

      Neljäs sija tarkoittaa sitä, että Suomen kansa haluaa perussuomalaiset valtaan.

      Siis se oikea Suomen kansa. En siis tarkoita Suomen kansalla maanpettureita ja Isänmaan vihaajia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe