Persujen kannatus laski 18%

Anonyymi

Tämä on fakta. Edellisissä vaaleissa 2019 kannatus 17,5% ja nyt sitten 14,5%.
Ryminällä alaspäin!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmeen vertailulukuja heittelet?

      • Anonyymi

        Kuntavaalit 2017 = 8,8% (Timo Soini).
        Kuntavaalit 2021 = 14,5% (Jussi Halla-aho).

        PS 5,6% (2017-2021) = 580 lisäpaikkaa.

        Banskulla ottaa "hiukan" seinien sisälle persujen valtava nousu kuntavaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntavaalit 2017 = 8,8% (Timo Soini).
        Kuntavaalit 2021 = 14,5% (Jussi Halla-aho).

        PS 5,6% (2017-2021) = 580 lisäpaikkaa.

        Banskulla ottaa "hiukan" seinien sisälle persujen valtava nousu kuntavaaleissa.

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuntavaalit 2017 = 8,8% (Timo Soini).
        Kuntavaalit 2021 = 14,5% (Jussi Halla-aho).

        PS 5,6% (2017-2021) = 580 lisäpaikkaa.

        Banskulla ottaa "hiukan" seinien sisälle persujen valtava nousu kuntavaaleissa.

        Täytyyhän se Persujen voitto nyt jotenkin kääntää tappioksi tai saa sydänkohtauksen!


    • Anonyymi

      Totta. Persuthan sanoivat näiden vaalien olevan joka tapauksessa myös valtakunnan vaalit. Silloin pitää verrata edellisiin eduskuntavaaleihin.

      • Anonyymi

        kas kun et missikisoihin vertaa? Koitappa banaani hiukan rauhottua sen verran lähti taas laukalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kas kun et missikisoihin vertaa? Koitappa banaani hiukan rauhottua sen verran lähti taas laukalle.

        Eiväthän persut väittäneet näiden olevan missikisat? Vaikka toki muutama edustaja ilmeisesti oli pelkällä ulkonäöllä äänestettävien listalla...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Eiväthän persut väittäneet näiden olevan missikisat? Vaikka toki muutama edustaja ilmeisesti oli pelkällä ulkonäöllä äänestettävien listalla...

        Vihreiden kananlento tyssäsi ja Keskusta ja Demarit saivat historian huonoimman tuloksen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihreiden kananlento tyssäsi ja Keskusta ja Demarit saivat historian huonoimman tuloksen

        Totta. Hallitusvastuu perinteisesti näkyy näissä. Demarit ja varsinkin kepu ovat olleet alavireisiä jo vuosikausia. Demareilla ongelma on peruskannatuskunnan ikääntyminen (ja kuoleminen), kepulla se, että heidän politiikkansa ei hirveästi loppupeleissä eroa persuista (ja kohta voidaan varmaan alkaa todeta persujen olevan niitä, jotka pettävät aina — joskin vasta kerran päässeet hallitukseen sen tekemään).

        Yksi vaikuttava tekijä oli jälleen kerran erittäin matala innostus äänestämään. Jos äänestysprosentti olisi ollut 60-70 hujakoilla, olisi se satanut vihreille, demareille ja persuille. Alhaisesta prosentista hyötyivät lähinnä kokoomus ja RKP.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihreiden kananlento tyssäsi ja Keskusta ja Demarit saivat historian huonoimman tuloksen

        "Sanna Marin tulee jäämään historiaan ensimmäisenä puheenjohtajana, joka vei SDP:n tappioon".

        Uhka vai kannustus?


    • Anonyymi

      Se on sillein, että persut sanoivat vaalien olevan yleisvaalit. Jollen väärin muista, tavoitteena kaataa nykyinen kansan suosiossa oleva hallitus.
      Notta sitä nyt sitte pentsiinin hintoo alaspäin!!

      • Anonyymi

        Palstapölhöt uhosivat etukäteen yli 20 %:n kannatusta ja hallituksen kaatumista, mutta mikään ei ole niin lyhyt kuin persun muisti.


      • Anonyymi

        Ei kuntavaalisssa kunta-asiolla ole mitään painoa
        Ihan sama mitä joku parin hengen vasemmistoliitton ryhmä esittää köyhille rahaa
        tai ratikkaa sinne tai tänne

        tai ihan sama jos joku pikkupoika uusi ehdokas esittää jossain kokoomuksessa jotain hyvää kunnalle ei sillä ole mitään merkitystä

        Edustajien tarinat kunnan parantamisesta on jätettävä omaan arvoonsa en edes
        vilkase niitä eivät ne toteudu kun EI OLE RAHAA esim. matu syö pöydässäsi kuten Espoossa
        joka on maailmankaikkeuden velkaantunein kunta jossa on iso kokoomus

        Katsotaan vain miten käy on mielenkiintoista eli VAALIT KUNNASSA ovat aina kuntavaalit eikä yksityisen edustajien ehdotukset tai määkimiset toteudu ja jossain pienpuolueissa
        ESIM KEPU ETELÄSUOMEN KAUPUNGEISSA
        ei ole edes asiantuntijoita vaan pelkkiä äänien kalastelijoita


    • Anonyymi

      serkkuni on ehdokkaana PS toisessa maakunassa mutta siellä päin mutta ei päässyt vaikka tein hänelle hyvät nettisivut
      katsotan tulevaisuudessa

      sen sijaan itse äänestämäni (nainen) pääsi isossa kunnassa Uudellamaalla PS
      -ehdokkaana läpi ja hänestä tehdään nyt kansanedustaja 2023 eli äänestin häntä juuri sen takia että saadaan Purralle akateeminen kaveri Uudeltamaalta eduskuntaan

      2023 vaaleissa PS paikkaluku eduskunnassa on yli 40 ja tavoite 50

    • Idiootti vihervassari ei taida käsittää, että nyt oli eri vaalit eli kuntavaalit.

      • Anonyymi

        Miks sitten persut meludivat yleisvaaleista joilla kaadetaan hallitus? Kesken peliä ei sääntöjä muuteta.


    • Anonyymi

      Demukeille kaikki numerot, plussat, miinukset ja prosentit ovat hepreaa.

      • 😂 jep!


    • Anonyymi

      Mukavaa luettavaa.

    • Anonyymi

      Omassa kaupungissani persut oli viidenneksi suurin puolue. Aika hurja.

    • Anonyymi

      Nyt jytkytetään hallitus kumoon! Jytky, jyt...

      Eiku hetkinen.

      Eihän meillä ole minkäänlaista kansan tukea!

      8 % äänioikeutetuista äänesti persuja. 92 % jäi kotiin tai antoi äänensä jollekin toiselle puolueelle.

    • Anonyymi

      Mahdatko edes tietää, mitä fakta tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe