Kuinka naiset ylipäätään surevat? Voiko nainen rakastaa niin kovasti miestä, että hän ei voi tätä unohtaa koskaan? vaikka mies lähtisikin suhteesta pois?🤔
Outo elämä
Anonyymi
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä normaali nainen voi unohtaa tyypin, joka lähtee kävelemään. Jo se, että suhde päättyy, kertoo faktat: Suhde ei ole ollut molemminpuolinen/taspuolinen, joten sen on pitänytkin loppua. Suremisen sijaan naisen on alettava elää oikeaa elämää jossa on vaihtelua yhdestä miehestä roikkumisen sijaan. Meitä miehiä riittää useimmille. Parisuhde on mukava ja kuuluu ihmisten käyttäytymiseen, mutta ripustautuminen toiseen ihmiseeen, varsinkin epävakaaseen kumppaniin on väärin. Kun oikea suhde löytyy, se voi kantaa elämän loppuun saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162