Seurasin Ylen uutisia vaaleista.

Anonyymi

Vaalit voitti kokoomus, sosdemit ja kepu.

Vaalien hävinneet oli perus-suomalaiset koska eivät saaneet galluptulosta, vain 600 lisäpaikan verran..

Kokoomus sai galluptuloksen ja siksi voitti. Keskustalle ei tullut gallupeissa ennustetun suuruista tappiota (vain n. 400 kuntapaikan tappio) joten kepu voitti.

Sossuille tuli pirusti tappiota mutta he eivät saaneet niin suurta tappiota kuin oli ennustettu, joten he voittivat.

Minä ainakin uskon Ylen uutisointiin.

0

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Hetkeksikään en lakannut sua ajattelemasta

        Välillä ajattelin, etten ole sellainen johon ihastuisit. Välillä ajattelin, että sinäkin ihastuit. Olen ollut erittäin s
        Ikävä
        40
        4710
      2. Kun kaivattusi kosketti sua

        Mitä ajattelit ja tunsit? 💘
        Ikävä
        65
        3944
      3. Se yksi tunniste tuolla jossain tunnisteluketjussa

        Sultahan se oli. Ihan kun alkaa järjellä miettiä niin eihän se voinut olla kuin meistä. Miten tää nyt on niin vaikeaa.
        Ikävä
        26
        2066
      4. Mitä tiedätte tällä palstalla vaikuttavasta lahkosta tai kultistaasta lahkosta tai kultista?

        Tällä palstalla on ilmeisesti joku lahko. Kun nykyään on noita melko uusia ihmiskauppalakejakin niin ehkä olisi mahdolli
        Ikävä
        54
        1548
      5. Valittaja kyllastyttää.

        Ähtäriläiset alkavat olla aika yrpiintyneitä tuohon valittajaan. Jatkuvalla syötöllä yritää tunkea negatiivista asiaa Äh
        Ähtäri
        12
        1363
      6. IS Viikonloppu 21.-22.9.2024

        Kovis on Toni Pitkälältä. Tästä Pitkälän ristikosta en pitänyt. Kyseessä on tasapaksu, vähän tylsä ristikko. Joskus To
        Sanaristikot
        55
        1104
      7. Raavitko koskaan päätäsi ja mietit mikä idea tällä kaikella hulluudella on ollut

        Minä en oikein muuta mietikään. On monta niin ihmeellistä sattumaa ja kaikkea muuta ihmeellistä mitä ei voi järjellä sel
        Ikävä
        13
        1085
      8. Olisi aika avata keskustelu NATO jäsenyyden tuomista vaaroista ja haitoista Suomen kansalle

        On sanomattakin selvää että NATO jäsenyydestä hyötyy vain erittäin pieni osa Suomen kansasta.
        Maailman menoa
        276
        1083
      9. Tykkään vaaleansinisestä

        Voitko mies laittaa jotain vaaleansinistä päälle ja siitä tiedän kohdatessa että kaipaat mua?
        Ikävä
        27
        1013
      10. Sofia B- takamuksen operaation on maksanut Niko Ranta -Aho.

        Nyt tulee totuuksia tietoon ja itse Hörkkö ja Embuske ovat kertoneet asiasta. Toimenpiteet on tehty vuonna 2018 .
        Kotimaiset julkkisjuorut
        146
        970
      Aihe