Aikooko vihervasemmisto järjestää mielenosoituksia koska kihniöläiset käyttivät laillista äänioikeuttaan?
UutisetPolitiikkaKuntavaalit 2021
Suomen perussuomalaisin kunta on Kihniö
iltalehti.fi/kuntavaalit-2021/a/59b2858a-0579-4144-a9d5-965502fdc030
Aikooko vihervasemmisto järjestää mielenosoituksia koska Kihniö äänesti
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät räähkät alkaa nyt vasta tajuta, osa ei varmaan vieläkään, mitä saivat aikaan:)
Pitää tässä nauraa kämmeniin, kun eihän sitä kehtaa nolostuttaa niitä reppanoita.
Onneksi olkoon Kihniö, kun ootte isänmaallista rehellistä kansaa. - Anonyymi
Joko "Ei minun Kihniöni"-seura on perustettu? :)
- Anonyymi
Kihniö on taivas ja paratiisi maan päällä
- Anonyymi
Hä ei Kihniötä minnekään
- Anonyymi
Eipä paljoa kiinnosta mitä tapahtuu jossain pienen uneliaassa peräkylässä. Asun Helsingissä ja täällä persuilla on vankka 10% kannatus, joka ei täälllä tule siitä nousemaan, kun ne persujen kannattajat kaljakasseineen remuavat lähinnä tuolla Vantaan kuppaisissa lähiöissä.
- Anonyymi
Tuotantopäällikkö jo soitti, että voitaisiin tehdä joku insertti kihniöstä. Siellä ihmiset käy ulkona puuseessä ja laahustaessa takaisin sisälle valuu pökäleet vielä jalkoja pitkin. Lapset opetetaan lukemaan kyrillisiä kirjaimia että oppivat kirkkoslaavia. Kaikkea tämmöistä kivaa. Katsotaan mitä saadaan aikaan.
- Anonyymi
Kyllä Kihniö on lomapaikkakunta ja kansainvälistä meininkiä
- Anonyymi
Älkää äänestäkö naisia, messusi eräskin persupölhö tällä palstalla taannoin. Kuinkas ollakaan, yhdeksästä Helsingin valtuustoon valituista persuista kuusi on naisia. Muistakaapas persutytöt sitten laittaa lujasti huulipunaa kun menette sinne valtuustoon tekemään tyttöpolitiikkaa, josta persumiehet niin tykkäävät.
Ja kaikesta törkeästä ja epäasiallisesta maalittamisesta huolimatta Sinnemäki, Ohisalo ja Emma Kari säilyttivät kaikki paikkansa muhkeilla äänimäärillä. Äänimäärillä joista yksikään Helsingin valtuustoon valittu persutyttö ei näe untakaan, kun eivät saa edes puolta tai kolmasosaa sellaisesta äänisaaliista.- Anonyymi
Ei niitä kukaan juuri äänestänytkään. Pääsivät mestarin vanavedessä valtuustoon.
- Anonyymi
Sulla Iski sitten ironia päälle Sinnemäkeä, Ohisaloa ja Emma Karia kohtaan.HAHAHAHHEHEH:) En yhtään kyllä ihmettele, kun eihän niillä oo ollut mitään sanomista. Pelkkää Tubberware touhua.
- Anonyymi
Elekee vetäkö puoluepolitiikkaa Kihniöön siellä asuu kunnon väkeä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170