Miten suhtaudutte runkkaamiseen?

Anonyymi

Mulle nakuilu on aina tosi seksuaalista. Tykkään olla alasti ja tulla nähdyksi samalla, kun katson muiden alastomia vartaloita. Se tekee nakurannoilla vierailusta niin ihanaa.

Ja koska näin on, kiihotun. Se tuntuu olevan ongelma muille naturisteille. Ja viimeistään se, jos tyydyttäisin itseäni. Näin olen päätellyt näiden keskustelupalstojen sävystä.

Vai miten on? Onko nakurannalla runkkaaminen ”sääntöjen vastaista”? Minua nimenomaan kiihottaisi se muiden nähtävänä oleminen mutta en tahtoisi häiritä tai ahdistellla ketään.

Ja jotta tulisin oikein ymmärretyksi, olen siis mies. Kiva, kivan näköinen ja hyvätapainen 40 , mutta mies yhtäkaikki :). Naisten tyydytyksen moni suhtautuisi ehkä eri tavoin.

8

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen m36 ja samat ajatukset. Ajattelin että jos tänä kesänä pääsisi jonnekin nakuilemaan ja varmasti innostuisi myös runkkailemaan. Ei haittaa vaikka joku näkisi :)

      • Anonyymi

        Olisi mukava katsella jonkun miehen runkkausta luonnossa. Ehkä sitä itsekin innostuisi ottamaan tatin esille ja tumputtamaan. Ehkä siitä vähän pidemmällekin...


    • Anonyymi

      Maspalomaksen dyyneillä on ihan tavallista että miehet tulevat katsomaan vaimoa ja runkkaavat. Se on ollu ihan ok jos ei yritetä koskea ja pysyy reilun metrin päässä. Suomessa käytännöillä harvinaisempaa mutta on tapahtunut joskus.

    • Viranomaiskanta lienee tällä hetkellä, että alastomuus sille varatulla alueella ja uimisen yhteydessä muullakin kuin nakurannalla on sallittu, mutta seksuaalitoimet, myös runkkaus, eivät ole sallittuja.

      Viranomaistulkinta on vaikea tehdä. Peruspyrkimys on, ettei ihmistä pakoteta katsomaan häntä loukkaavia asioita. Tässäkin on joku raja, sillä niin harvat loukkaantuvat enää alasti uimisesta ja auringon ottamisesta, että poliisi ei puutu valituksiin tällaisista.

      Jos joku valittaa runkkaamisesta nakurannalla, poliisi ei välttämättä saavu, mutta se johtuu poliisin tehtävien kiireysjärjestyksestä. Jos kuitenkin saapuu, sakot voi rapsahtaa.

    • Anonyymi

      Jos olen vähän sivummalla, eli en ihan porukoiden keskellä niin oon kyllä runkannut. Mutta se on johtunut myös siitä etä joku nainen on katsonut epä tavallisen pitkään mua. Tavallaan ei oo hätkähtänyt jos on kullini seissyt katseen voimasta, tämä on muutaman kerran johtanut runkkaukseen jota nainen on hymyillen katsonut, eikös tuossa tilanteessa kumpikin nauti ?

    • Anonyymi

      Hyvin ymmärrän ettei kaikki halua mutta on myös kyllä harmi ettei Suomessa tosiaan ole oikein julkisia paikkoja jossa voisi olla alasti samalla viattoman luonnollisesti ja seksuaalisesti vapaasti... jos saisi olla alasti ulkona, aurinko paistaa ja on kaunista (mutta miksei vaikka kylpyläympäristössäkin), kun olisi muita ihmisiä alasti ympärillä samalla vapaudella ja ajatuksella ettei tässä ole mitään likaista ja peiteltävää vaan tämä on positiivinen ja voimauttava asia, niin helpostikin rentouduttuaan alastomanaolemisen vapauttavasta kokemuksesta tuleva hyvä olo laittaisi seisomaan ja tietysti haluaisi runkata ja tarjota haluaville katsojille samalla mahdollisen näytöksen,, samoin ehkä katsella toisia jos näyttämisenhaluisia on... eri ikäiset ja laiset kehot niin naisen kuin miehen voi olla kauniita ja voisi tehdä jokatapauksessa ihan hyvää nähdä niitä enemmän, eihän siinä tarvisi olla mitään pahaa ja tuskin tällanen selvillä järjestyssäännöillä johtaisi ahdisteluihin.

      Jostain syystä kuitenkin ollaan niin puritaaneja täällä ettei mikään tällainen ole ajateltavissa, vaikka herkemmät ihmiset eivät tulisi tuonne paikalle kuitenkaan. Vaikea uskoa ettei tulijoita kuitenkin olisi tarpeeksi jos jossain olisi tuollanen paikka? Jossain ulkomaillahan tällaista kulttuuria kai on ja myös ilmeisesti lähinnä kaupallisia (?) alueita, jossa saa toisten nähden harrastaa seksiäkin ulkosalla. Olispa täälläkin... mutta juu itteeni ei haittais yhtään nähdä runkkaavia ihmisiä nykyisilläkään nakurannoilla, runkkaaminen on täysin luonnollista ja turhaan niin likaisessa maineessa, moraalikoodia olis aika ravistella jo. Miksi kiihottuminen on sopivassa julkisessa tilassa niin paheksuttava asia, seksuaalisuushan on kauneimpia asioita ihmisessä?

    • Anonyymi

      Huomenna aamupäivästä jo Yyteriin ja meille saa näyttää siellä takametsikössä.

    • Mulla kesäpaikka Taivassalossa VEHAKSESSA nakuilen joka kesä.Alastomana kiima nousee ja tulee runkattua jarrutellen niin kulli seisoo koko päivän,naapurit näkee mutta ei huolta ovat vuosia nähneet ja ymmärtäneet"vissiin"

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe