Montrealissa pitkään alalla toiminut iso taksiyhtiö vaihtoi polttomoottoriautonsa ladattaviin sähköautoihin.
Siitä alkoivat ongelmat.
Firman autot seisoivat tuottamattomina latauksessa pitkät ajat ja vaikka toimintamatkat yhdellä latauksella olivat autonvalmistajan mukaan yli 450 km niin akkuja ei tietysti voinut ajaa loppuun vaan auto piti viedä laturiin ajoissa.
Lopulta yhtiö ajautui tästä syystä konkurssiin.
Montrealissa taksiyhtiö valitsi lataussähköautot
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
BMW tuo myös markkinoille vetyauton.
https://www.bimmertoday.de/2021/04/29/erprobung-im-alltag-bmw-x5-mit-wasserstoff-brennstoffzelle/ - Anonyymi
Ja sulla on varmaankin jotain linkkiä asiasta?
Eikö?- Anonyymi
Tottahan toki. Nopealla haulla tuon löysin. Tuossa artikkelissa se on vasta menossa konkurssiin mutta en jaksanut etsiä enempää. Mutta konkurssiin se meni.
Artikkeli vastii ranskankielen osaamisen.
https://www.journaldemontreal.com/2019/01/16/encore-de-linstabilite-chez-teo-taxi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan toki. Nopealla haulla tuon löysin. Tuossa artikkelissa se on vasta menossa konkurssiin mutta en jaksanut etsiä enempää. Mutta konkurssiin se meni.
Artikkeli vastii ranskankielen osaamisen.
https://www.journaldemontreal.com/2019/01/16/encore-de-linstabilite-chez-teo-taxiTaitaa olla syyt ihan muualla, ei ainakaan tuon mukaan ollut mitenkään liittymää kalustoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla syyt ihan muualla, ei ainakaan tuon mukaan ollut mitenkään liittymää kalustoon.
Kyllä se liityi juuri lataussähköautojen pitkiin käyttämättömyysaikoihin. Ongelmat alkoivat kaluton vaihduttua täyssähköautoihin. Firma oli toimut 60-luvulta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se liityi juuri lataussähköautojen pitkiin käyttämättömyysaikoihin. Ongelmat alkoivat kaluton vaihduttua täyssähköautoihin. Firma oli toimut 60-luvulta asti.
Olisi taksifirman kannattanut pitää vanhat Toyota Priukset edelleen liikenteessä, niin turhia seisokkeja ei olisi tullut ja konkurssilta olisi vältytty.
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla syyt ihan muualla, ei ainakaan tuon mukaan ollut mitenkään liittymää kalustoon.
Sähkötaksi... Mihin ne ongelmat liittyisi jos ei kalustoon. Ajoja olisi ollut, muttei pystytä toteuttaan...
- Anonyymi
kaha53 kirjoitti:
Sähkötaksi... Mihin ne ongelmat liittyisi jos ei kalustoon. Ajoja olisi ollut, muttei pystytä toteuttaan...
Eipä ole hybridi-Toyotan voittanutta autoa taksikäytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se liityi juuri lataussähköautojen pitkiin käyttämättömyysaikoihin. Ongelmat alkoivat kaluton vaihduttua täyssähköautoihin. Firma oli toimut 60-luvulta asti.
Toisessa ketjussa kerrottiin että kyseiset taksit ladattiin hidaslatauksella. Vuorokauden ajotunnit jäi siis aika vähiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522