Onko marin kaunein

Anonyymi

Poliitikko koko maailmassa ja viisain

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä kyllä ei. Tuhdissa humalassa ehkä sietäisi kuunnella ja vähän myös ronkkia =)

      • Anonyymi

        Muistit taas plussailla tuota typerää jätöstäsi. Normipersuilua.


      • Anonyymi

        Kaikki on katsojan silmissä,jostakusta hän kaunis ihana ja seksy. Minusta kaukana kauneus.On kuin vaha nukke.anteeksi mielipiteeni.


    • Anonyymi

      Kumma kun vasemmistolla on palava halu rakentaa henkilökultteja ja idoleita, mutta se varsinainen osaaminen ja tehtävä on sivuseikka.

      • Anonyymi

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?


      • Vasemmistolla arvopohjaan ei kuulu faktat vaan valheet ja mielikuvat.


      • Anonyymi
        PelleSinäOlet kirjoitti:

        Vasemmistolla arvopohjaan ei kuulu faktat vaan valheet ja mielikuvat.

        Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?

        Sanna on punikkien Messias! 🙏👼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.

        Halla-ahokin naureskeli teidän punikkien vaalitappiolle -7,2%-yks. Hih hih. Buah-hahhah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?

        Entä minkä vasemmistopuolueen Führer on lempinimeltään Messias?


    • Anonyymi

      On kolhon näköinen. Vähän kuin kirveellä veistetty. Ja kovuus ulettuu pintaa syvemmälle. Ei armoa köyhille!

    • Anonyymi

      heti Haloskan jälkeen,,,,,Haloskaa ei voita kukaan kauneudessa, kauheudessa .

    • Anonyymi

      No, ainakin tämän Marin äärikultin mielestä.

    • Anonyymi

      Tulkinnanvarainen kysymys, ja myös riippuu katsojasta.

      Hyvin on kyllä tyttö hoitanut työnsä, eikä ulkoista habitustakaan tarvitse hävetä.

      Paljon on Suomi muuttunut sitten Karjalaisen Ahdin aikojen.

    • Anonyymi

      Ihmisten arvottaminen ulkonäön perusteella on rasistista. Natsit mittaili jopa kallon muotoakin.

    • Anonyymi

      Vuosimiljoonien saatossa ihminen on kehittynyt apiansta. Apinalaumassa yksilön korkein tavoite on päästä pääapinan suosioon. Siihen kaikki toiminta tähtää. Tämä tarve on syvälle geneettiseen koodiin kirjattu.

      Kun ihmisen aivot kehittyivät, niin tuollainen käytös ei enää ole "sopivaa", vaikka sitä vieläkin esiintyy.

      Demareilla kehytys on vielä hieman kesken. Siitä taipumus henkilöpalvontaan.

      • Anonyymi

        Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.

        Punikit ovat taantuneet kastemadon asteelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe