Poliitikko koko maailmassa ja viisain
Onko marin kaunein
18
<50
Vastaukset
Ikävä kyllä ei. Tuhdissa humalassa ehkä sietäisi kuunnella ja vähän myös ronkkia =)
- Anonyymi
Muistit taas plussailla tuota typerää jätöstäsi. Normipersuilua.
- Anonyymi
Kaikki on katsojan silmissä,jostakusta hän kaunis ihana ja seksy. Minusta kaukana kauneus.On kuin vaha nukke.anteeksi mielipiteeni.
- Anonyymi
Kumma kun vasemmistolla on palava halu rakentaa henkilökultteja ja idoleita, mutta se varsinainen osaaminen ja tehtävä on sivuseikka.
- Anonyymi
Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?
- Anonyymi
PelleSinäOlet kirjoitti:
Vasemmistolla arvopohjaan ei kuulu faktat vaan valheet ja mielikuvat.
Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?
Sanna on punikkien Messias! 🙏👼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.
Halla-ahokin naureskeli teidän punikkien vaalitappiolle -7,2%-yks. Hih hih. Buah-hahhah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?
Entä minkä vasemmistopuolueen Führer on lempinimeltään Messias?
- Anonyymi
On kolhon näköinen. Vähän kuin kirveellä veistetty. Ja kovuus ulettuu pintaa syvemmälle. Ei armoa köyhille!
- Anonyymi
heti Haloskan jälkeen,,,,,Haloskaa ei voita kukaan kauneudessa, kauheudessa .
- Anonyymi
No, ainakin tämän Marin äärikultin mielestä.
- Anonyymi
Tulkinnanvarainen kysymys, ja myös riippuu katsojasta.
Hyvin on kyllä tyttö hoitanut työnsä, eikä ulkoista habitustakaan tarvitse hävetä.
Paljon on Suomi muuttunut sitten Karjalaisen Ahdin aikojen. - Anonyymi
Ihmisten arvottaminen ulkonäön perusteella on rasistista. Natsit mittaili jopa kallon muotoakin.
- Anonyymi
Vuosimiljoonien saatossa ihminen on kehittynyt apiansta. Apinalaumassa yksilön korkein tavoite on päästä pääapinan suosioon. Siihen kaikki toiminta tähtää. Tämä tarve on syvälle geneettiseen koodiin kirjattu.
Kun ihmisen aivot kehittyivät, niin tuollainen käytös ei enää ole "sopivaa", vaikka sitä vieläkin esiintyy.
Demareilla kehytys on vielä hieman kesken. Siitä taipumus henkilöpalvontaan.- Anonyymi
Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.
Punikit ovat taantuneet kastemadon asteelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568