Onko marin kaunein

Anonyymi

Poliitikko koko maailmassa ja viisain

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä kyllä ei. Tuhdissa humalassa ehkä sietäisi kuunnella ja vähän myös ronkkia =)

      • Anonyymi

        Muistit taas plussailla tuota typerää jätöstäsi. Normipersuilua.


      • Anonyymi

        Kaikki on katsojan silmissä,jostakusta hän kaunis ihana ja seksy. Minusta kaukana kauneus.On kuin vaha nukke.anteeksi mielipiteeni.


    • Anonyymi

      Kumma kun vasemmistolla on palava halu rakentaa henkilökultteja ja idoleita, mutta se varsinainen osaaminen ja tehtävä on sivuseikka.

      • Anonyymi

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?


      • Vasemmistolla arvopohjaan ei kuulu faktat vaan valheet ja mielikuvat.


      • Anonyymi
        PelleSinäOlet kirjoitti:

        Vasemmistolla arvopohjaan ei kuulu faktat vaan valheet ja mielikuvat.

        Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?

        Sanna on punikkien Messias! 🙏👼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä teitä persvenäläisiä kovin vasemmistolaisiksi voi tulkita. Tosin olittehan vielä muutama viikko sitten duunareiden puolellakin. Nyt alkaa vaan kulissit sortua. Massiivinen tappio vaaleissa, ja kaikki nauravat teille. Jopa itse Halla-aho häpeää teitä.

        Halla-ahokin naureskeli teidän punikkien vaalitappiolle -7,2%-yks. Hih hih. Buah-hahhah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Minkäs puolueen jäsenet ne kutsuvat führeriaan Mestariksi?

        Entä minkä vasemmistopuolueen Führer on lempinimeltään Messias?


    • Anonyymi

      On kolhon näköinen. Vähän kuin kirveellä veistetty. Ja kovuus ulettuu pintaa syvemmälle. Ei armoa köyhille!

    • Anonyymi

      heti Haloskan jälkeen,,,,,Haloskaa ei voita kukaan kauneudessa, kauheudessa .

    • Anonyymi

      No, ainakin tämän Marin äärikultin mielestä.

    • Anonyymi

      Tulkinnanvarainen kysymys, ja myös riippuu katsojasta.

      Hyvin on kyllä tyttö hoitanut työnsä, eikä ulkoista habitustakaan tarvitse hävetä.

      Paljon on Suomi muuttunut sitten Karjalaisen Ahdin aikojen.

    • Anonyymi

      Ihmisten arvottaminen ulkonäön perusteella on rasistista. Natsit mittaili jopa kallon muotoakin.

    • Anonyymi

      Vuosimiljoonien saatossa ihminen on kehittynyt apiansta. Apinalaumassa yksilön korkein tavoite on päästä pääapinan suosioon. Siihen kaikki toiminta tähtää. Tämä tarve on syvälle geneettiseen koodiin kirjattu.

      Kun ihmisen aivot kehittyivät, niin tuollainen käytös ei enää ole "sopivaa", vaikka sitä vieläkin esiintyy.

      Demareilla kehytys on vielä hieman kesken. Siitä taipumus henkilöpalvontaan.

      • Anonyymi

        Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tosiaan kehittyi apinasta. Persut ovat jääneet edelleen apinan asteelle.

        Punikit ovat taantuneet kastemadon asteelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe