”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:20
JUMALA KEHOITTAA OMIENSA KAUTTA!
12
140
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
”Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.”
Gal 5:22
- Anonyymi
"Jumalalla on viisaus ja voima, hänellä neuvo ja ymmärrys.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Siis mitä? Voisitko kirjoittaa oikeaa asiaa avaukseeni nalleo!
poistoon! - Anonyymi
” Jeesus, ilo sydämeni,
armon kirkas aurinko,
onneni ja autuuteni,
voimakseni tule jo.
Jeesus, asu minussa,
pysyä suo sinussa.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jeesus, ilo sydämeni,
armon kirkas aurinko,
onneni ja autuuteni,
voimakseni tule jo.
Jeesus, asu minussa,
pysyä suo sinussa.”Sinä, Jeesus, ymmärrät parhaiten,
kun katsot sydämeen,
miten pelkään, valoa väistelen
ja kaipaan pyhyyteen.
Anna anteeksi, pese puhtaaksi,
tee uudeksi kokonaan.
Minä tahdon kuunnella ääntäsi,
se kutsuu seuraamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jeesus, ilo sydämeni,
armon kirkas aurinko,
onneni ja autuuteni,
voimakseni tule jo.
Jeesus, asu minussa,
pysyä suo sinussa.”Tuo puhdas uhrikaritsa
on rakkain Jeesuksemme.
Hän kuoli kaikkein puolesta
synneistä päästäksemme.
Oi Isä, aivoitustasi,
kun kuolemasta Poikaasi
et armahda, et säästä!
Oi rakkauden ihmettä,
kun langennutta syntistä
ei hukkumaan se päästä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jeesus, ilo sydämeni,
armon kirkas aurinko,
onneni ja autuuteni,
voimakseni tule jo.
Jeesus, asu minussa,
pysyä suo sinussa.”Ja takaapäin, lisättäköön.
- Anonyymi
NÄIN SANOO PYHÄ HENKI
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
Mutta voi Suomi24 Anonyymiseurakuntaa,
Saatanan hoitomies on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. - Anonyymi
Sovituksen ovi on auki, mutta kuinka kauan itsekunkin kohdalla?
- Anonyymi
Pyhä henki asuu Niuvaniemellä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003