Puhelimella lähetetty valokuva

Anonyymi

vastaanottaja ei noteeraa mitenkään ehkä kerran vuodessa, pari sellaista tuttavaa?

1

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on koulukaverina ystävä.Tosin jätti minut vuosiksi. Kun erosi ja hankki uden aviomiehen.Lapset aikuistui ja ikää silläkin.Etsi minut käsiin . Kun en ole f.b/ en insat. Kietänyt maistraati yhteystietojeni jaon.Joten neti kilkas sukunimen mukan ja sieltä kyselee.Sain sit sukulaiselta hänen s-posti osoitten.Keran kävi tällä.mitailemassa asuntoa. Mulla kun ei koskan ole ollut miestä asumassa vuokra koti.Ei miehen kukkaroa apuna. No valiteli kilojan ymm.Halus tarjo Pzzat pitseria jne. Kesät kirjotti ihania kirjeitä maalita tiluksilta ,jotka oli sen aviomiehen kauttaNo sit nekin loppu.Kontakti vain s-posti harvoin. Jos joku matka sillä tai juhla suureliset valokuvat..Minunvalokuvia ei noteranut. Ei jotain palkintoa jonka sain.Selti kuin pojallani aikuinen on vaikutusvaltasia ystäviä F.B. Häh. Miten pääse poikani tili kytää? Vai näytäkö kaveit?Hehkuti oman lapsenlapsen yo-juhla tulossa. Eka ylopilas heilä!Pisti s-postina.Poikani ja tytöni on yliopilaita ja jatko opiskelut heillä amateihin.Kuin jo yo hatut 2 lapsen lapsellani ja opiskelevat korkea koulu.Ihmetteli vain miksi en kertonut. Miksi pitäisi? hän oli elämästäni pois vissin 30 vai 35 vuotta sitten!Noita on ihmisä jotka hekuta omaa elämä fotoinen ja matkoinen.Mut ei noteraa miläin tavoin oliko ystävällä jotain kivaasurta tai surua. Jätin hänet taksen.Olen ihmisten kanssa jotka suoria,ei nuole titelit tai levele asioila jotka mahdolistaa puolison rahat .En tarvitse elämän ihmisä jotka alentavat.Ilmestyvät takasi 30vuoden tai 35 v,jäken,Si hälytys kellot,missä on heidän omat ystävät?antesi olen lukihäiröinen txt virhet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4596
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3324
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3162
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3007
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2766
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2669
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2428
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2236
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2185
    Aihe