Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä,

Anonyymi

Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
Luuk 10:21

36

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä kuuluu mun lempijakeisiin. Jeesus iloitsee meistä ja me Jeesuksesta. Ihanaa iloa sinulle!

      • Anonyymi

        🤗🤗🔁🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🔁👀🦢🔁🤔🔁🌌🔁💕💕🔁🤩🔄💯🔄🔟🆙🔁🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔁🤖🤖🤖🤖🤖🤖🤖🤖🤖🤖🔁🌌🔁🈁🔁🥺🔁🔮🔁🤖🔁🤩🔄🌞🔄👀🦢🔄🤩


    • Anonyymi

      Lapsenmieliset käsittävät, että lopulta kaikille käy hyvin. Viisaat ja ymmärtäväiset eivät tätä ymmärrä.

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.
      Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois MAAILMAN synnin.
      - - me olemme itse kuulleet ja tiedämme, että tämä mies todella on MAAILMAN Vapahtaja.

      Sellainen maailman Vapahtaja, joka ei tosiasiassa sovita eikä vapahda koko maailmaa, ei ole mikään maailman Vapahtaja.

      • Jeesus tuli vapahtamaan koko maailman, se on totta. Hän halusi, että kaikki ihmiset tulisivat Hänen omikseen.

        Mutta me emme ottaneet Häntä vastaan, vaan naulitsimme ristille. Tässä se pointti.


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        Jeesus tuli vapahtamaan koko maailman, se on totta. Hän halusi, että kaikki ihmiset tulisivat Hänen omikseen.

        Mutta me emme ottaneet Häntä vastaan, vaan naulitsimme ristille. Tässä se pointti.

        raamatussa on n, 750 000 sanaa, eikä yhtäkään peräkkäin, jossa
        sana, "vapaa" ja "ratkaisu"

        "joka ei ota taivasten valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle"
        Mark: 10: 15


      • Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa on n, 750 000 sanaa, eikä yhtäkään peräkkäin, jossa
        sana, "vapaa" ja "ratkaisu"

        "joka ei ota taivasten valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle"
        Mark: 10: 15

        Mitä tarkoitat "eikä yhtäkään peräkkäin"?


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "eikä yhtäkään peräkkäin"?

        tätä, että "velka" on JO meidän puolestamme (meidän puolesta)"maksettu"
        "

        "Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan: Tehhkää se minun muistokseni:
        Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: Tämä on uusi LIITTO minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
        Luuk: 22: 19-20

        Ristillä Jeesus sanoi: "Se on täytetty"
        Joh: 19: 30

        niin KAIKKI on jo meidän puolestamme, maksettu, elikkä "pelastus"(iankaikkisuus ) ei ole ihmisen kädessä / ihmisen varassa, vaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyössä Golgatalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätä, että "velka" on JO meidän puolestamme (meidän puolesta)"maksettu"
        "

        "Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan: Tehhkää se minun muistokseni:
        Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: Tämä on uusi LIITTO minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
        Luuk: 22: 19-20

        Ristillä Jeesus sanoi: "Se on täytetty"
        Joh: 19: 30

        niin KAIKKI on jo meidän puolestamme, maksettu, elikkä "pelastus"(iankaikkisuus ) ei ole ihmisen kädessä / ihmisen varassa, vaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyössä Golgatalla.

        edelliseen,

        - niitä ovat sakramentit; kaste ja ehtoollinen.


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        Jeesus tuli vapahtamaan koko maailman, se on totta. Hän halusi, että kaikki ihmiset tulisivat Hänen omikseen.

        Mutta me emme ottaneet Häntä vastaan, vaan naulitsimme ristille. Tässä se pointti.

        Jeesus nimenomaan vapahti maailman juutalaisten ja roomalaisten naulitessa hänet ristille.
        Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan. Juuri tämä tapahtui Jeesuksen antaessa kenenkään pakottamatta henkensä meidän edestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nimenomaan vapahti maailman juutalaisten ja roomalaisten naulitessa hänet ristille.
        Jumala oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan. Juuri tämä tapahtui Jeesuksen antaessa kenenkään pakottamatta henkensä meidän edestämme.

        ja:

        "jos me olemme uskottomat, pysyy hän kuitenkin uskollisena,
        sillä itseänsä kieltää hän ei saata"
        2 Tim: 2: 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätä, että "velka" on JO meidän puolestamme (meidän puolesta)"maksettu"
        "

        "Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan: Tehhkää se minun muistokseni:
        Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: Tämä on uusi LIITTO minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
        Luuk: 22: 19-20

        Ristillä Jeesus sanoi: "Se on täytetty"
        Joh: 19: 30

        niin KAIKKI on jo meidän puolestamme, maksettu, elikkä "pelastus"(iankaikkisuus ) ei ole ihmisen kädessä / ihmisen varassa, vaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyössä Golgatalla.

        Jeesus on TIE. Ei rullaportaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja:

        "jos me olemme uskottomat, pysyy hän kuitenkin uskollisena,
        sillä itseänsä kieltää hän ei saata"
        2 Tim: 2: 13

        Kiitos Jeesus! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa on n, 750 000 sanaa, eikä yhtäkään peräkkäin, jossa
        sana, "vapaa" ja "ratkaisu"

        "joka ei ota taivasten valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle"
        Mark: 10: 15

        Ihminen käytännössä tekee ratkaisun Jumalan puoleen, kun hän kääntyy ja vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä, johon Pyhä Henki ihmistä johtaa.


      • Anonyymi

        Menepä tekemään katugalluppia ja kysy, uskovatko he Jeesukseen. Saatat hämmästyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätä, että "velka" on JO meidän puolestamme (meidän puolesta)"maksettu"
        "

        "Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan: Tehhkää se minun muistokseni:
        Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: Tämä on uusi LIITTO minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
        Luuk: 22: 19-20

        Ristillä Jeesus sanoi: "Se on täytetty"
        Joh: 19: 30

        niin KAIKKI on jo meidän puolestamme, maksettu, elikkä "pelastus"(iankaikkisuus ) ei ole ihmisen kädessä / ihmisen varassa, vaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyössä Golgatalla.

        Ilman uskoa on mahdotonta olla otollinen Jumalalle.
        ”Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!”
        Näin julisti Jeesus.


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        Jeesus tuli vapahtamaan koko maailman, se on totta. Hän halusi, että kaikki ihmiset tulisivat Hänen omikseen.

        Mutta me emme ottaneet Häntä vastaan, vaan naulitsimme ristille. Tässä se pointti.

        Aivan niin.


    • Anonyymi

      Jaa enpä tiedä viisaat ja ymmärtäväiset kyllä sovituksen tajuu siinä missä muutkin.
      Mutta he ovat itseään täynnä ja ykkössijalla pidoissa eikä lapsille jää mitään.
      Jeesus tahtoi vaan olla lasten etujen puolella ja katsoa että he saavat lohdun ymmärtävien ja viisaiden ohitse.
      Viisaat lisäksi tappelevat keskenään oppeineen.....
      Donovanilla on hyvä laulu nimeltä : Children of the world.

      Sovitus on mulle viisaana selvä ja hieno mutta nostan metelin ja riidan opeista ja sanoista aina....
      Se ei ole Jeesuksen mieleen..

      😪

      • Anonyymi

        On olemassa suorasanaisempaa viisastelua ja sitten sellaista kierompaa, hymistelevämpää, "nöyrempää". Itkuhymiöisempää.


      • Anonyymi

        sinä olet minun mieleeni, sillä sinä huomaat virheesi, kun suurin osa ei koskaan elämässään, huomaa virheitään, ja, jos, huomaavat, eivät ikinä korjaa, niitä, vaan, jatkavat virheitään entistä vihaisempana koko loppuelämänsä ajan,

        sinä tunnustat virheesi, ja, se on viisauden ja älykkyyden alku, ja keskivaihe, ja, toivottavasti, äärimmäisen kaukainen loppu,

        eli, itse elämä, ja, se on ainutlaatuisen ihmisen, elämääkin hienomman ihmisen, elämä,

        että huomaa virheensä, tunnustaa ne, ja katuu niitä,

        silloin virheetkään, eivät ole "virheitä" elämän, =)

        minä haluan palkita, sinut, kun tunnustat, olevasi, heikko, vaikka olet vahva,

        ja, saat minulta 15 000 euron rahapotin, ja, toivon että käytät sen hyvin,

        ja, jos minua arvostetaan, ja kuullaan,

        niin, tämä henkilö, jos, ketään elämässään, on ansainnut tämän vaatimattoman,

        nöyrän, ja minun mielestäni, pienen lahjan, elämän,

        sillä, totisesti, hän olisi ansainnut 100000000000000000000000000%

        enemmän,

        mutta, enempää en voi antaa, paitsi kiitollisuuteni, ja rukoukseni hänelle,

        =/

        ja, olen siitä todella pahoillani, =/

        mutta, jos minua arvostetaan, niin, saat tämän, ja MINUN ÄÄRIMMÄISEN

        KUNNIOITUKSENI, SILLÄ, SINÄ JOS KUKAAN, MAAILMASSA, ON TOTISESTI,

        HERRAN PALVELIJA, JA, AITO JA RAKASTETTAVA IHMINEN, =)

        KAIKKEA HYVÄÄ JA MINÄ KUNNIOITAN, SINUA,

        MONISTA, MONISTA, MONISTA, MONISTA, MONISTA,

        IHMISISTÄ JUURI SINUA KUNNIOITAN,

        JA, TOIVON SINULLE VAIN PELKKÄÄ HYVÄÄ,

        SILLÄ, TOISIN KUIN LUKEMATTOMAT, MUUT IHMISET,

        SINÄ OLET, HYVÄ IHMINEN,

        SILLÄ, TOISIN KUIN LUKEMATTOMAT MUUT,

        SINÄ MYÖNNÄT JA TUNNUSTAT VIRHEESI,

        JA, LAITETAAN TÄHÄN VIELÄ 20 000 EUROA, LISÄÄ,

        RAKKAUDESTASI JA USKOSTASI, JUMALAAN VIELÄ LISÄÄ RAHAA, ELÄMÄN,

        SILLÄ, SINÄ OLET KAIKEN TÄMÄN RAHAN ARVOINEN,

        JA, 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%

        ARVOKKAAMPI, VIELÄ, =)

        KIITOKSET SINULLE, JA, RAKKAUDESTASI JUMALAAN JA USKOSTASI,

        JA, TÄSTÄ LÄHTIEN SINÄ OLET KOKO MAAILMAN KUNNIAKANSALAINEN,

        JA, SINUA SAA KOHDELLA SEN MUKAISESTI,

        MINUA, ITSEÄNI,

        10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%

        ARVOKKAAMPI HENKILÖ,

        AITO, JUMALAN NÖYRÄ PALVELIJA,

        JOTA, MINÄ EN KOSKAAN ELÄMÄSSÄNI OLE OLLUT, =/

        JOTEN SAAT NÄMÄ 35 000 EUROA,

        JA, PIDÄ NE, SILLÄ USKOSI, ON TOTISESTI VAHVA, JA USKOSI MUUTTAA MAAILMAA,

        TODELLAKIN, =)

        RAKKAUDELLA, JA VÄLITTÄMISELLÄ N, ELI PAKSU PEKKA, =)

        =)


    • Niin se on .Jumala rakastaa nöyriä ihmisiä ,mutta maailman ylpeät korskeat omasta mielestään viisaat joutuu turmioon.
      Siinä on kaksi eri joukkoa.

      • Anonyymi

        Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä sieppaa tekonöyriä, koskapa koko maailma on sovitettu. Edes nöyryydellä ei voi nyt ostaa Jumalalta armoa, jonka Hän antoi erittelemättä koko maailmalle. Ja se jos mikä ärsyttää niitä, jotka ovat pitäneet itseään nöyrinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä sieppaa tekonöyriä, koskapa koko maailma on sovitettu. Edes nöyryydellä ei voi nyt ostaa Jumalalta armoa, jonka Hän antoi erittelemättä koko maailmalle. Ja se jos mikä ärsyttää niitä, jotka ovat pitäneet itseään nöyrinä.

        kristityn uskonelämä on salattu. "Te olette kuolleet", Paavali sanoo,
        "ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa, kun Kristus meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.
        Kol: 3: 3-4


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä sieppaa tekonöyriä, koskapa koko maailma on sovitettu. Edes nöyryydellä ei voi nyt ostaa Jumalalta armoa, jonka Hän antoi erittelemättä koko maailmalle. Ja se jos mikä ärsyttää niitä, jotka ovat pitäneet itseään nöyrinä.

        Jeesus osti koki maailman kuolemallaan ,mutta kaikki ei tule ottamaan sitä sovitusta vastaan.
        Tie on tehty ,mutta kaikkia se ei kiinnosta ja siksi he ovat erossa Jumalasta nyt ja ikuisesti.

        Se mikä kertoo ihmisen tilan on suhde Jumalaan nimenomaan suhde .
        Muistakaa aina tämä ...kun on Jumalassa niin Jumala on silloin olemassa ihmiselle ja jos joku ei ole Jumalassa niin sellaiselle Jumala Jeesus on vain sanoja.
        Kun Jumalan Henki on ihmisessä uudestisyntyneessä niin silloin pelastus ja sovitus on totta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jeesus osti koki maailman kuolemallaan ,mutta kaikki ei tule ottamaan sitä sovitusta vastaan.
        Tie on tehty ,mutta kaikkia se ei kiinnosta ja siksi he ovat erossa Jumalasta nyt ja ikuisesti.

        Se mikä kertoo ihmisen tilan on suhde Jumalaan nimenomaan suhde .
        Muistakaa aina tämä ...kun on Jumalassa niin Jumala on silloin olemassa ihmiselle ja jos joku ei ole Jumalassa niin sellaiselle Jumala Jeesus on vain sanoja.
        Kun Jumalan Henki on ihmisessä uudestisyntyneessä niin silloin pelastus ja sovitus on totta.

        Väärin. Sovitus on jo tapahtunut ja kattaa koko maailman. Perustanet näkemyksesi 2 Kor. 20:een, joka on kammottava käännösvirhe. SOVITETUN ei tarvitse "ottaa sovituusta vastaan". Jae 20 ei tarkoita alkukielellä muuta kuin "Hyväksykää tämä/lakatkaa vastustelemasta sitä tosiasiaa, että teidät on JO sovitettu".

        Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa.

        Sillä jos me SILLOIN, KUN VIELÄ OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut.

        Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut KAIKKIEN edestä, siis myös KAIKKI ovat kuolleet.

        Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jeesus osti koki maailman kuolemallaan ,mutta kaikki ei tule ottamaan sitä sovitusta vastaan.
        Tie on tehty ,mutta kaikkia se ei kiinnosta ja siksi he ovat erossa Jumalasta nyt ja ikuisesti.

        Se mikä kertoo ihmisen tilan on suhde Jumalaan nimenomaan suhde .
        Muistakaa aina tämä ...kun on Jumalassa niin Jumala on silloin olemassa ihmiselle ja jos joku ei ole Jumalassa niin sellaiselle Jumala Jeesus on vain sanoja.
        Kun Jumalan Henki on ihmisessä uudestisyntyneessä niin silloin pelastus ja sovitus on totta.

        usko on Jumalan teko.

        jotkut on sitä mieltä, että, Jumalan teko on riippuvainen ihmisen arvollisuudesta, tuollaisesta periaatteesta seuraa vääjäämättä, ettei mikään Jumalan teko ole mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Sovitus on jo tapahtunut ja kattaa koko maailman. Perustanet näkemyksesi 2 Kor. 20:een, joka on kammottava käännösvirhe. SOVITETUN ei tarvitse "ottaa sovituusta vastaan". Jae 20 ei tarkoita alkukielellä muuta kuin "Hyväksykää tämä/lakatkaa vastustelemasta sitä tosiasiaa, että teidät on JO sovitettu".

        Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa.

        Sillä jos me SILLOIN, KUN VIELÄ OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut.

        Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut KAIKKIEN edestä, siis myös KAIKKI ovat kuolleet.

        Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.

        Ja sinä tietysti väität ,että kaikki pääsevät taivaaseen kun sovitus on tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        usko on Jumalan teko.

        jotkut on sitä mieltä, että, Jumalan teko on riippuvainen ihmisen arvollisuudesta, tuollaisesta periaatteesta seuraa vääjäämättä, ettei mikään Jumalan teko ole mitään.

        Totuus on se ,että.....suuri osa ihmiskuntaa ei pelastu,vaikka sovitus on jo tehty.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä sieppaa tekonöyriä, koskapa koko maailma on sovitettu. Edes nöyryydellä ei voi nyt ostaa Jumalalta armoa, jonka Hän antoi erittelemättä koko maailmalle. Ja se jos mikä ärsyttää niitä, jotka ovat pitäneet itseään nöyrinä.

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:6

        Ilman uskoa ei voi pelastua. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:6

        Ilman uskoa ei voi pelastua. Ymmärrätkö?

        Kuten jo todettu: se sieppaa tekonöyriä.


    • Ihminen kun ottaa pelastuksen vastaan niin hänen syntinsä on pyyhitty pois.
      Siitä alkaa pyhityselämä ja siinä sitten vaikuttaa moni asia ,että ihminen pysyisi pelastuksessaan eikä luopuisi Jumalastaan.

    • Anonyymi

      Kyllä jesse on kuitannut kaikkien rikosket eli ei huolta.
      Rikosten uhreista ei ole puhunut sanaakaan missään.

      • Anonyymi

        Miksi osoitat kommenttisi aina aloittajalle, vaikka esim. nytkin olet vastannut tälle "MrHyvis 2021-06-19 21:28:03." Klikkaa sen kommentin johon haluat vastata "Kommentoi" puhekuplaa, niin muutkin tietävät kenelle vastasit. Tämän "MrHyviksen" kommentit on on kyllä sitä luokkaa, että ne voisi jättää omaan arvottomuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi osoitat kommenttisi aina aloittajalle, vaikka esim. nytkin olet vastannut tälle "MrHyvis 2021-06-19 21:28:03." Klikkaa sen kommentin johon haluat vastata "Kommentoi" puhekuplaa, niin muutkin tietävät kenelle vastasit. Tämän "MrHyviksen" kommentit on on kyllä sitä luokkaa, että ne voisi jättää omaan arvottomuuteensa.

        Minäkin olen yrittänyt opastaa sitä vaan ei se usko. Sekoittaa vaan ketjut, kun ei tiedä kenelle se haluaa vastata.


    • Anonyymi

      Niin se vaan on! 😁

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa uskoa että taivaaseen päätyy nekin jotka ei sinne halua niin uskokoot. Ei hänen uskonsa faktoja muuta. Onhan paljon muitakin harhaluuloja maailma täynnä.
      Turha noista on riidellä.

    • Anonyymi

      TYarkoitit varmaankin kaikkia uskontoja harhaluuloina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe