Joidenkin lehtitietojen mukaan tämä Yli-Viikari voisi palata milloin tahansa johonkin johtajavirkaan? Nyt poliitikot teiltä vaaditaan oikeaa päätöksentekoa , suuri yleisö ei halua nähdä tätä viikaria enää missään julkisessa virassa.
Yli-Viikarin paluu?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa ei tule hyväksymään Yli-Viikarin paluuta.
- Anonyymi
Paluusta vanhaan virkaan voi päättää ainoastaan VTV.
Jos VTV:n johto ei tajua erottaa erotettua johtajaansa, niin nykyinen VTV:n pääjohtaja saanee kenkää eduskunnalta. Tätä voidaan jatkaa ikuisesti, kunnes Yl-Viikari tulee erotetuksi.
- Anonyymi
Kyllä, hän on vihreä, ollut ehdokkaana vaaleissa...
- Anonyymi
Koska VTV:n lakimies Mikko Koiranen saa potkut ja tuomion? Hänhän on kaiken mahdollistanut ja antanut neuvoja.
- Anonyymi
Puljussa on porukka kuin Vilkkilässä kissoja. Tytti pitänyt kaikki ruodussa ja nyt alaiset syyllisiä. Haloo..... Onnetonta sakkia virkamiehet... Vähän töitä ja pitkät lomat. Oisitte tehneet työnne 🙋♀️🙄🤔🤗😎🇫🇮
- Anonyymi
Voi olla taviksien vaikea tajuta edes sitä himmeliä, joka on rakennettu näiden poliittisten virkojen ympärille.
Niissä työskentelevät harvoin edes itse tajuavat tekevänsä virheitä, koska systeemi on rakentunut niin, että se suojelee omiansa.
Suomen tulevaisuuden kannalta aivan viime metreillä tämäkin juttu on esillä. Hiukan vähentää tulevaa "suhmurointia" ja itsevaltaista toimintaa, muttei vielä poista sitä. Siihen tarvittaisiin täydellinen poliittisen koneiston perkaaminen. Kukaan ei uskalla koska vaalit. Aina on seuraavat vaalit tulossa.
Yli-Viikarista tehdään syntipukki jolla kansaa rauhoitellaan ja kokonaiskuvassa toiminta jatkuu entisellään.
Tai sitten kansa aktivoituu käyttämään kansalaisaloitetta ja vaatimaan asioiden perkaamista.
Viestin voi jättää myös seuraavissa eduskuntavaaleissa tai jo tänään sähköpostilla ministereille.
Mikään laki ei kiellä kansalaista lähettämästä sähköpostia ministereille, mutta sävyssä täytyy olla tarkka. Ovat muuten uhoamassa telkkarin iltauutisissa kuten takavuosina kävi.
Kun kansalaiset kieltäytyivät olemasta hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329