ja mix?Olitko siihen tyytyväinen?
Viimeksi osti tämä artistin levyn...
16
1008
Vastaukset
- strangerinthecrowd
levyhankinta oli Kari Tapion Bella capri levy. Olen todella tyytyväinen hankintaan :)
- ...
Tomi Markkola: Kotimaa.
Täysin tyytyväinen, parasta musiikkia mitä mieheltä on tullut. - varautunut
Kari Tapion Toiset on luotuja kulkemaan (omistuskirjoituksella ). Olen tyytyväinen. Ja ihan yhtä levy kuin Kaikki Karin muutkin liki parikymmentä, joita kokoelmissani on. Enpä ole ollut pettynyt yhteenkään...ja ihan sama jos joku sanooo päinvastaista.
- strangerinthecrowd
Yhdyn sun kirjoitukseen. Karin levyt on aina olleet hyviä.
- Mimmu
T.Kansan uusimman levyn "Tapsa jaRautavaara" ostin viimeksi. Se on tosi hyvä. Tapsalta on viimevuosina ilmestynyt muitakin hyviä levykä, mutta tämä on kyllä paras !
- QueenOfTheDawn
"Kun kuuntelen tomppaa" tuli hankittua.... Ihan vaan Paulan legendaarisin hitti ja levy.
- Minja
Toissa päivänä tuli hankittua Tommi Soidinmäen levy... Erittäin monipuolinen ja kuunneltava levy
- Saapas
Minun viimeisin levyostos oli sinkku Janne Tulkki Tämä kaunis maa ja kohta ostan sen uuden ilmestyvän Tarinoita CD:n. On varmasti hyvää musaa! Pitkäsoittolevy on Tomi Markkolan Kotimaa. Parasta Tomia!
- 1987
Beritin "Kosketathan mua" -levyn ja olin tyytyväinen.
Tapsa Kansan levyn:TAPSA JA RAUTAVAARA! :)
Loistava levy!!! Olen ERITTÄIN tyytyväinen siihen.- Lattarifani
Helmut Lottin Latino Classics. Tykkään lattareista ja Helmutista ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.
- Kuuhullu
...hankintani on Taikakuun uusin cd: Hiljainen on laulu rakkauden. Tuttua ja turvallista Taikakuuta ;) Seuraavaksi onkin sijoitettava Janne Tulkin ja Neljänsuoran uuteen materiaaliin...
- Tuuli
ostin Paula Koivuniemen levyn Rakastunut...hirveän iso pettymys, tosi tylsä levy. Edellinen oli vielä paria biisiä lukuunottamatta hyvä, mutta uusin ei kyllä ole minun makuuni alkuunkaan. Kirpparille päätyi, onneksi ei maksanut kuin 6€
- 1987
En kyllä kiertäisi katsomassa Paulaa, jos hän tuollaista musiikkia keikoilla esittäisi, mutta joskus on mukava kuulla Paulaa laulamassa herkkää musiikkia niin kuin tuolla levyllä on. Paula ei todellakaan ole ottanut yhtään biisiä noista keikoilleen. Se levy on sellaista hidasta pehmopoppia, kun Paula keikoillaan esittää reippaita poppikappaleita.
- Muku
Ollut paras! Hyvä biisi ja sovitusvalinta
Uusimmasta levystä ei ole tietoa.- Darja..
Ostin Mikon uusimman levyn ja se on TODELLA hyvä!!
Koko levy täynnä mahtavia biisejä.
Kannatti todellakin ostaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199