Kuva meidän Linnunradasta

Anonyymi

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan helvetti miten suttuinen maalaus.

      • Anonyymi

        Mitäs muuta kommenttia "perskärpäshöhlältä" voi odottaakkaan?


      • Anonyymi

        Et nähtävästi ymmärrä että kyseessä on valokuva..


    • Anonyymi

      Lättylinnunrata on kaunis vaan on siinäkin haitakkeita ne ovat nuo pallotähdet mitkä ovat sitten niin rumia. Pallotähdet poksahtavat ja se on haitallista lättyplaneetoille.

    • Anonyymi

      Eikö mäiden NASAn maalausten esittäminen todisteena väitetystä pallomaasta ole jo aika kulunut vitsi?

      • Anonyymi

        Käykö kateeksi kun toiset osaavat muutakin kuin apinoida amerikkalaisten foliohattujen juttuja?


      • Anonyymi

        Kuvassa ei ole maapallo vaan meidän linnunrata jonka on kuvannut suomalainen ammattilainen.
        Eli et höhlä edes katsonut kuvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassa ei ole maapallo vaan meidän linnunrata jonka on kuvannut suomalainen ammattilainen.
        Eli et höhlä edes katsonut kuvaa?

        Paljonko NATO (vittu, siis NASAa tarkoitin mutta näemmä kirjoitin NATO, en korjaa koska tuo on hupaisampi) maksoi tuolle "ammattilaiselle" jotta väittää kuvanneensa NASA maalauksen?

        Olisi pientä rahantarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko NATO (vittu, siis NASAa tarkoitin mutta näemmä kirjoitin NATO, en korjaa koska tuo on hupaisampi) maksoi tuolle "ammattilaiselle" jotta väittää kuvanneensa NASA maalauksen?

        Olisi pientä rahantarvetta.

        Olipas lapsellista, ota selvää miten hän tuon valokuvan otti.
        Et selvästikään ole mikään älykäs yksilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko NATO (vittu, siis NASAa tarkoitin mutta näemmä kirjoitin NATO, en korjaa koska tuo on hupaisampi) maksoi tuolle "ammattilaiselle" jotta väittää kuvanneensa NASA maalauksen?

        Olisi pientä rahantarvetta.

        Miksi NASAn pitäisi maksaa kellekkään yhtään mitään? Ei sen tehtävä edelleenkään ole huijata ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas lapsellista, ota selvää miten hän tuon valokuvan otti.
        Et selvästikään ole mikään älykäs yksilö.

        Olipas lapsellista kun et tajua miten keskustelu etenee.

        En minä väittänyt että NASA maksaa, mutta kysyin tuolta joka pitää tuota kuvakokoelmaa maalauksena, että maksoiko NASA sitten mahdollisesti, ja mitä NASA siis maksoi jotta hän väittää "NASAn maalausta" itse ottamaksi kuvakseen.

        Ts. mikä motiivi tuon maalaus-intoilijan mielestä olisi jollain sanoa "maalausta" valokuvaksi hänen mielestään.


    • Anonyymi

      Näyttää ihan meikäläisen lavuaarin pohjalta.

    • Anonyymi

      No niinhän ne sonovat, että valokuva. Valokuvahan se mahtaa olla vanhimmista-,vanhoista tuhansia vuosia sitten matkaan lähteneistä valoista.
      Kun valo matkaa galaksin pituuden 100 000 valovuotta, nappaa kuvan hetkestä kun valo lähtee tulemaan, niin vasta sadantuhannen vuoden päästä se saavuttaa kuvaajan. Sama juttu kun katselisi valoa 30 miljardin valovuoden päästä, siihenhän kuluu aikaa sama määrä, ennenkuin valo tulee perille. On se niin merkillistä.

      • Anonyymi

        Eihän kukaan nykypäivänä valokuvia ota, ne ovat kamerakennon kautta tietokoneen muistiin tallnnettua dataa. Siitä datasta taas tutkijat seulovat esiin tarvitsemansa tiedon.
        Nuo Nasan väitetyt väärennökset ja maksetut kuvat ovat juuri sitä itseää eli pelkkää p***kaa!
        Tosi on, nykytekniikka on merkillistä ja noitten salaliittoteoreetikkojen mielestä, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, se on täysin käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan nykypäivänä valokuvia ota, ne ovat kamerakennon kautta tietokoneen muistiin tallnnettua dataa. Siitä datasta taas tutkijat seulovat esiin tarvitsemansa tiedon.
        Nuo Nasan väitetyt väärennökset ja maksetut kuvat ovat juuri sitä itseää eli pelkkää p***kaa!
        Tosi on, nykytekniikka on merkillistä ja noitten salaliittoteoreetikkojen mielestä, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, se on täysin käsittämätöntä.

        Ei ole laisinkaan käsittämätöntä, näihin asioihin törmäsin työssäni jatkuvasti. En yleistä, mutta huomattavalla osalla salaliittoteoreetikkoja on jonkinlaisia mielenterveydellisiä ongelmia, osalla pahoja.

        Dissosiaatiohäiriö, deluusio, paranoidia, persoonallisuushäiriö (ei ole luokiteltu mielenterveyden sairaudeksi), joiden pohjalta nämä kuvitelmat/oletukset/uskomukset rakentuvat. Lättymaa, avaruutta ei ole, aurinko on sadan kilometrin päässä, elektromagneettista häirintää, ajatustenlukua, äänet puhuvat, stalkkausta, Estonia ei uponnut, Etelämanner on "vihreä", oikea media on oma media jne.

        Yllä kuvatut asiat ovat osin täältä (melko moni), joihin uskotaan, vaikka näyttäisi mitä. Hoidossa ja muissa tilanteissa ei näistä asioista lähdetä kiistelemään, koska on aivan turhaa ja saattaa johtaa asiakkaan/potilaan psykoottisen tilaan tai sen pahenemiseen. Hoidossa on tavoitteena henkilön tilan tasaaminen ja esimerkiksi harhojen saaminen pois tai vaikutettua henkilöön siten, että hän pystyy hahmottamaan todellisuuden

        Yleisellä tasolla salaliittokeskustelupalstalla on kolme kirjoittajaryhmää. He, joille todellisuus on häiriintynyt; he, jotka provosoivat ensimmäistä ryhmää; he, jotka yrittävät selventää miten asia on todellisuudessa - täysin turhaa (sic).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan nykypäivänä valokuvia ota, ne ovat kamerakennon kautta tietokoneen muistiin tallnnettua dataa. Siitä datasta taas tutkijat seulovat esiin tarvitsemansa tiedon.
        Nuo Nasan väitetyt väärennökset ja maksetut kuvat ovat juuri sitä itseää eli pelkkää p***kaa!
        Tosi on, nykytekniikka on merkillistä ja noitten salaliittoteoreetikkojen mielestä, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, se on täysin käsittämätöntä.

        30 000 000 000 000 valovuotta tai sinnepäin....
        Ovat ne hauskoja nuo tähtihöhlien aika- ja matkamääreet...

        Kuka täysijärkinen noihin voisi uskoa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan nykypäivänä valokuvia ota, ne ovat kamerakennon kautta tietokoneen muistiin tallnnettua dataa. Siitä datasta taas tutkijat seulovat esiin tarvitsemansa tiedon.
        Nuo Nasan väitetyt väärennökset ja maksetut kuvat ovat juuri sitä itseää eli pelkkää p***kaa!
        Tosi on, nykytekniikka on merkillistä ja noitten salaliittoteoreetikkojen mielestä, jotka eivät asioista mitään ymmärrä, se on täysin käsittämätöntä.

        NASAn menninkäiset maalaa kuvia kameran kennolla.

        Varma tieto.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        30 000 000 000 000 valovuotta tai sinnepäin....
        Ovat ne hauskoja nuo tähtihöhlien aika- ja matkamääreet...

        Kuka täysijärkinen noihin voisi uskoa..?

        Kyllähän täysijärkiset niihin uskovat........


    • Anonyymi

      12 vuotta mennyt ihan hukkaan

    • Anonyymi

      Mites kun minä ja kaikki muut voivat pimeinä öinä ihan omin silmin nähdä Linnunradan? Onko sekin "NASAN maalaus"?

      • Anonyymi

        NASAn menninkäisethän ne vetää sun silmien eteen sellaista kalvoa johon heijastavat maalauksia.


    • Anonyymi

      Kommunistinen tiede yrittää harhauttaa ihmisiä uskomaan johonkin Linnunrataan. Ei semmoista ole vaan ihmisen oma mielikuvitus halussaan nähdä tuttuja kuvioita kohteista saa tähdet näyttämään joltakin kiekolta. Punaisia kääpiötähtiä ei kyetä näkemään ja jos kyettäisiin niin Linnunrataa ei olisi olemassa sillä muoto tähtien muodossa olisi silloin jotakin hölyppäpölyä.

      • Anonyymi

        Itte et ymmärrä kosmetologiaa kuten ei ymmärrä myöskään Kari Enqvist.

        Tuossa on tiukkaa havaintoon perustuvaa totuuttaa kosmetologiasta: https://www.hs.fi/tiede/art-2000008078098.html

        Mitenkä nyt tämän asian vängät siihen suuntaan ettei lättymuotoja ole olemassa. Mitään kosmeettistalogiikka-vakiota ei ole olemassa muualla kuin Kari Enqvistin vilkastakin vilkkaamassa mielikuvituksessa.


      • Anonyymi

        "Kyllä sen on tunnustanut kapitalistinenkin tiedemies." Väinö Linna sotamies Lahtisen suulla!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe