Setan pitäisi järjestää Räsäsen puolesta järjestettävän miekkarin vastamiekkari teemalla uskonnollinen vihapuhe seksuaalivähemmistöjä vastaan tuomittavaa. Tulisi ehkä pari tuhatta osallistujaa ja olisi noloa kouralliselle aitouskovia.
Vastamiekkari
19
73
Vastaukset
Tuohan olisi ihan asia. Eikä tuon järjestäjä tarvitse välttämättä olla seta. Ihan kaikkihan tuo tavallaan koskettaa. Nyt hampaissa seksuaalivähemmistöt mutta onhan noilla ennenkin ollut vastaavia pyrkimyksiä esimerkiksi naisten aseman jarruttana. Eikä noille mikään riitä joten siksi niille ei voi myönnytyksiä tehdä.
- Anonyymi
Kannatetaan. Seta ei ole vaan juuri korvaansa lotkauttanut ääriuskovien päänaukomiselle.
- Anonyymi
ArtoTTT
Jos yhtään vanhat merkit pitää paikkaansa, niin ei seta porukka kyllä malta olla pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Jos yhtään vanhat merkit pitää paikkaansa, niin ei seta porukka kyllä malta olla pois.Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.
Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.
Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos.Ei ole esimerkkejä, ei ole järjestänyt vastamielenosoituksia Aa-kerhon tempauksille eikä muillekaan. Pridea vastaan on aitouskovat kyllä järjestäneet vastamielenilmaisuja. Arto vetelee ihan mutua ja huuhaata nyt taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.
Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos.SETAN porukkaa kyttää aina kuin rotta litrasta Aa:n ja kristittyjen kokoontumisia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole esimerkkejä, ei ole järjestänyt vastamielenosoituksia Aa-kerhon tempauksille eikä muillekaan. Pridea vastaan on aitouskovat kyllä järjestäneet vastamielenilmaisuja. Arto vetelee ihan mutua ja huuhaata nyt taas.
SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹
- Anonyymi
Aito.avioliitto kirjoitti:
SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹
Olitkos sinäkin rullaamassa sitä auki? :D
- Anonyymi
Aito.avioliitto kirjoitti:
SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹
Juuri näin!
Eihän sunnuntain kristittyjen mielenilmauksessa kannateta vihapuhetta ketään kohtaan. Setalla ei ole mitään aihetta vastustaa sananvapautta, eihän?
Aito.avioliitto kirjoitti:
Kyllä se kristittyjen on jos teemana on Jumalan sanan vapaus 😺
Paino nimenomaan sanalla JOS teemana olisi Jumalan sanan vapaus vaan kun ei ole.
Teemana on Räsäsen puolustaminen ja sitä myötä uskonnollisen vihapuheen puollustaminen.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Paino nimenomaan sanalla JOS teemana olisi Jumalan sanan vapaus vaan kun ei ole.
Teemana on Räsäsen puolustaminen ja sitä myötä uskonnollisen vihapuheen puollustaminen.Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.
Aito.avioliitto kirjoitti:
Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.
En puhu jokainen vähänkin älykäs näkee tuon asian . No oikeassa olet en ikinä järjestäisi tilaisuutta jossa puolustetaan uskonnollista vihapuhetta mutta tuossa ei liene mitään erikoista suurinosa ei järjestäisi, ei edes uskovat.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
En puhu jokainen vähänkin älykäs näkee tuon asian . No oikeassa olet en ikinä järjestäisi tilaisuutta jossa puolustetaan uskonnollista vihapuhetta mutta tuossa ei liene mitään erikoista suurinosa ei järjestäisi, ei edes uskovat.
Kerrohan nyt sitten mitä sinä ”näet” 😺
Ja kerro myös mitä uskonnollista vihapuhetta ”näet.Aito.avioliitto kirjoitti:
Kerrohan nyt sitten mitä sinä ”näet” 😺
Ja kerro myös mitä uskonnollista vihapuhetta ”näet.Sinulle on kerrottu niin moneen kertaan palstalla kaikki, eikä vaan mene perille.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Sinulle on kerrottu niin moneen kertaan palstalla kaikki, eikä vaan mene perille.
😹😹😹 nyt aloituksiin kiemurtelusi tavallista aikaisemmin.
- Anonyymi
Aito.avioliitto kirjoitti:
Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.
Se valehtelee aina!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483