Vastamiekkari

Anonyymi

Setan pitäisi järjestää Räsäsen puolesta järjestettävän miekkarin vastamiekkari teemalla uskonnollinen vihapuhe seksuaalivähemmistöjä vastaan tuomittavaa. Tulisi ehkä pari tuhatta osallistujaa ja olisi noloa kouralliselle aitouskovia.

19

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan olisi ihan asia. Eikä tuon järjestäjä tarvitse välttämättä olla seta. Ihan kaikkihan tuo tavallaan koskettaa. Nyt hampaissa seksuaalivähemmistöt mutta onhan noilla ennenkin ollut vastaavia pyrkimyksiä esimerkiksi naisten aseman jarruttana. Eikä noille mikään riitä joten siksi niille ei voi myönnytyksiä tehdä.

    • Anonyymi

      Kannatetaan. Seta ei ole vaan juuri korvaansa lotkauttanut ääriuskovien päänaukomiselle.

      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Jos yhtään vanhat merkit pitää paikkaansa, niin ei seta porukka kyllä malta olla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Jos yhtään vanhat merkit pitää paikkaansa, niin ei seta porukka kyllä malta olla pois.

        Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.

        Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.

        Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos.

        Ei ole esimerkkejä, ei ole järjestänyt vastamielenosoituksia Aa-kerhon tempauksille eikä muillekaan. Pridea vastaan on aitouskovat kyllä järjestäneet vastamielenilmaisuja. Arto vetelee ihan mutua ja huuhaata nyt taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat merkit? Tarkennatko vähän. Setahan ei ole juurikkaan osallistunut rääpimisiinne vaan on ollut varsin hiljaa eikä ole koskaan järjestänyt vastamielenoisoituyksia aitoaviomarsseillenne tms.

        Eli esimerkki siitä mitä tarkoitat kiitos.

        SETAN porukkaa kyttää aina kuin rotta litrasta Aa:n ja kristittyjen kokoontumisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole esimerkkejä, ei ole järjestänyt vastamielenosoituksia Aa-kerhon tempauksille eikä muillekaan. Pridea vastaan on aitouskovat kyllä järjestäneet vastamielenilmaisuja. Arto vetelee ihan mutua ja huuhaata nyt taas.

        SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹


      • Anonyymi
        Aito.avioliitto kirjoitti:

        SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹

        Olitkos sinäkin rullaamassa sitä auki? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitkos sinäkin rullaamassa sitä auki? :D

        Toki olin 😺


      • Anonyymi
        Aito.avioliitto kirjoitti:

        SETAN porukka oli kyttäämässä Narinkkatorillakin kun sinne levitetiin valtava Aa-panderolli. Maija-Petterit pyöri Setan sateenvarjot auki vaikka ei sateesta tietoakaan 😹

        Juuri näin!


    • Eihän sunnuntain kristittyjen mielenilmauksessa kannateta vihapuhetta ketään kohtaan. Setalla ei ole mitään aihetta vastustaa sananvapautta, eihän?

      • Kyllä se kristittyjen on jos teemana on Jumalan sanan vapaus 😺


      • Aito.avioliitto kirjoitti:

        Kyllä se kristittyjen on jos teemana on Jumalan sanan vapaus 😺

        Paino nimenomaan sanalla JOS teemana olisi Jumalan sanan vapaus vaan kun ei ole.

        Teemana on Räsäsen puolustaminen ja sitä myötä uskonnollisen vihapuheen puollustaminen.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Paino nimenomaan sanalla JOS teemana olisi Jumalan sanan vapaus vaan kun ei ole.

        Teemana on Räsäsen puolustaminen ja sitä myötä uskonnollisen vihapuheen puollustaminen.

        Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.


      • Aito.avioliitto kirjoitti:

        Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.

        En puhu jokainen vähänkin älykäs näkee tuon asian . No oikeassa olet en ikinä järjestäisi tilaisuutta jossa puolustetaan uskonnollista vihapuhetta mutta tuossa ei liene mitään erikoista suurinosa ei järjestäisi, ei edes uskovat.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        En puhu jokainen vähänkin älykäs näkee tuon asian . No oikeassa olet en ikinä järjestäisi tilaisuutta jossa puolustetaan uskonnollista vihapuhetta mutta tuossa ei liene mitään erikoista suurinosa ei järjestäisi, ei edes uskovat.

        Kerrohan nyt sitten mitä sinä ”näet” 😺
        Ja kerro myös mitä uskonnollista vihapuhetta ”näet.


      • Aito.avioliitto kirjoitti:

        Kerrohan nyt sitten mitä sinä ”näet” 😺
        Ja kerro myös mitä uskonnollista vihapuhetta ”näet.

        Sinulle on kerrottu niin moneen kertaan palstalla kaikki, eikä vaan mene perille.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Sinulle on kerrottu niin moneen kertaan palstalla kaikki, eikä vaan mene perille.

        😹😹😹 nyt aloituksiin kiemurtelusi tavallista aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Aito.avioliitto kirjoitti:

        Puhut taas potaskaa 😹 sinä et tietääkseni on tilaisuuden järjestäjä.

        Se valehtelee aina!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe