Asiallisia vastauksia pyydän. Olen Itä-Suomesta ja kiinnostaa asia. Onko kylällä syksyisin hyvät sieniapajat? Kannattaisiko lähteä täältä kaukaa tattien perässä?
Pollarinkylän tulevat syystutkimukset
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kannattaa, jos on tattia tarjolla.
- Anonyymi
Tunnusta pois, että olet vähälahjainen ja lapsellinen.
- Anonyymi
Tuli synttärinä iso kasa lahjoja. Lapsia on siunaantunut 8. Miksi se sinua kiinnostaa?
- Anonyymi
Muutama sääskiniemeläissuku on mielenterveyttään Suomi24 sivuilla jo hoitanut 30 vuotta Hilkka Myllymäen tapauksen levittämistään valheista.
Kovin on laittanut asioissa sielut ongelmaan. Ensin epäonnistui murhaajasuvun pelastaminen. Sitten syyttömän kukistaminen ja nyt sitten tämä huono-oloisuus vielä lapsissaankin. - Anonyymi
Suoraan sanottuna ei kannata tulla. On sellaista maastoa ettei sienet menesty. Kyläkaupalla kannattaa sen sijaan käydä ostoksilla.
- Anonyymi
Mutta ei saa varastaa pehmonalleja!
- Anonyymi
Ensimmäiset tatit havaittu, joten tervetuloa nauttimaan.
- Anonyymi
Ehdottomasti muhkeat tatit tarjolla.
- Anonyymi
Nyt on pian suppilovahverot terhakkana työntymässä ulos maasta.
- Anonyymi
Homohommat kuivaajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065