Australiassa ei ole kukaan kuollut koronavirukseen!

Australian terveysministeri Greg Hunt sanoi mm. :
- On uutisoitu että maailmassa olisi kuollut yli kaksi miljoonaa ihmistä COVID- virukseen.
Kuitenkaan Australiassa ei ole kukaan koronaan sairastunut siihen kuollut.

Tässä linkki avaukseeni:
https://mvlehti.net/2021/06/19/australian-terveysministeri-myontaa-kukaan-ei-ole-kuollut-maassamme-koronavirukseen-video/

Pahoittelen kovin että jouduin käyttämään lähteenäni vihattua MV- lehteä mutta valtamedioistamme en uutista tätä koskien löytänyt.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan löydy koska tämä on vale.

Australia itse on ilmoittanut 910 corona kuolemaa ja yli 30000 tartuntaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Australia on itse ilmoittanut" Miten tuo pitäisi ymmärtää? Mikä uutislähde? Kuka ilmoittanut?
        Eihän tuo "australia on itse ilmoittanut" kerro vielä mitään, että se olisi totta.

Ja aloittajan ei tarvitse pahoitella Umv-lehden uutisointia, voihan sen katsoa juutuupistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Australia on itse ilmoittanut" Miten tuo pitäisi ymmärtää? Mikä uutislähde? Kuka ilmoittanut?
        Eihän tuo "australia on itse ilmoittanut" kerro vielä mitään, että se olisi totta.

Ja aloittajan ei tarvitse pahoitella Umv-lehden uutisointia, voihan sen katsoa juutuupistakin.

Jokainen maa ilmoittaa itse nämä luvut WHO lle. Kyllä sinun pitäisi tämä tietää.

Joten aloittaja valehtelee. Eikä tälle "uutiselle" edes löydy mitään lähdettä, joten se on selvää valehtelua.

• Anonyymi

Eipäs ole Greg muuten sanonut tuollaista.

Sen sijaan patistaa väkeä rokotukseen.

• Anonyymi

Aussien terveysministeri tuon kertoi aivan omalla suullaan yleisessä lehdistötilaisuudessa ja täällä kommunistit yrittävät sitä väittää perättömäksi... :-)

• Anonyymi

Ei Martta tuossa mitään väittänyt.
      Jopa pahoitteli koska joutui käyttämään MV-lehteä lähteenään.

• Anonyymi

No ei hänellä ole älliä edes mitään järkevää väittääkään ;)

• Anonyymi

Eipä ollut mikään yllätys että tämä haastattelu youtubessa oli juuri sopivasti katkaistu. Ja nyt kaikki salaliittohörhöt on innoissaan. :D

• Anonyymi

Ahahaa tässä nähdään taas MV-"lehden" luotettavuus. :D

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=KXgCRzy5WRo

Juutupikin kertoo.

Oletko yhtään miettinyt miksi tuo tilaisuus ei ole kokonaan youtubessa, vaan se on katkaistu juuri sopivasta kohdasta?

Tuolla aiempana on postaus jossa asian todellinen laita paljastuu. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=KXgCRzy5WRo

Juutupikin kertoo.

Budapestin stadion on ollut nyt 2 x täynnä. Yli 60 000 ulkopuolella 40 000 per kerta.
        Kaikki ilman maskeja saatana.

En ole kuullut yhdestäkään rokotetartunnasta sieltä. Eiks ookkin kummallista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Budapestin stadion on ollut nyt 2 x täynnä. Yli 60 000 ulkopuolella 40 000 per kerta.
        Kaikki ilman maskeja saatana.

En ole kuullut yhdestäkään rokotetartunnasta sieltä. Eiks ookkin kummallista?

Varmaan johtuu siitä että sinne otettiin ainoastaan rokotettuja ja testin käyneitä.

• Anonyymi

Minä en ota rokotetta! 😠

• Anonyymi

Ei sitä ota kukaan tervejärkinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ota? Itse sain toisen piikin jo kuukausi sitten eikä ole ollut mitään ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ota? Itse sain toisen piikin jo kuukausi sitten eikä ole ollut mitään ongelmia.

Ai miksi en ota, en halua tehdä samaa virhettä kuin sinä.
        Nämä salaliittoperustelut eivät enää pure minuun. Tapauksia on tullut niin monelta taholta maailmalla julki että ne eivät enää ole mitään salaliittoja tai venäjä trolleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä salaliittoperustelut eivät enää pure minuun. Tapauksia on tullut niin monelta taholta maailmalla julki että ne eivät enää ole mitään salaliittoja tai venäjä trolleja.

Ja minkä virheen minä olen tehnyt?

Ja mitä tapauksia on tullut "niin paljon"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoonakaan foliohattusivua ei todista sen enempää kuin yksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me älykkäät sen otamme, olkaa te kotona jotka ette ota.

• Anonyymi

MV-lehti....tarvitseeko enempää sanoa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joko Ericiltä loppui polle, ettei vaan olis taas heittämässä huume-skitsoissaan lapsiaan alas pilvenpiirtäjästä.

• "Totuudesta ei tarvitse välittää", on Martta-Viktor kirjoittanut.

• Anonyymi

Kun totta vähän vääristää saa aikaan mehevän salaliittoteorian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11932
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9050
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      119
      4983
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4208
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4157
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3933
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      77
      3889
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3593
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3561
    Aihe