Moii!
Yritän nyt täs keksiä nimiä mun keppareille!
Mulla siis valmistu viime kesänä 4 kepparia, mutta en sillon oikee innostunut niistä, mutta nyt aijon kunnostaa ne ja alkaa olla aktiivisen kepparoinnin suhteen.
Mulla on siis mun vakkari, paint ja appaloosan sekotus ori, jolle tarvis nimen ja lempinimen. Se on kimo jossa mustia läikkiä.
Sitten on kimo oldenburg tamma, jolle tarvis nimen ja lempinimen, joku sen väriin liittyvä.
Sitten on valkoinen englannintäysverinen ruuna, jolle tarvis kans nimen ja lempinimen.
Ja sit viel pieni harmaa falabella tamma, jolle tarvis kans nimen ja lempinimen.
Oon ite yrittänyt pähkäillä ja oon kyl keksinyt, mutta en osaa päättä minkä nimen laitan kellekin.
Keppareille nimiä
Anonyymi
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332